Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Piszczenie po zmianie biegu


Gość KarolK

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Od jakiegos czasu mam problem jak w temacie. Dzieje sie to po zmianie biegu, dokladnie jak juz zupelnie puszcze sprzedlo zaczyna sie pisk trwajacy 1 - 2 sekundy. Slychac go wyraznie z przodu. Zauwazylem to tylko na pierwszych 3 biegach (na 3 najslabiej) - byc moze na wyzszych zaglusza silnik. Zauwazylem tez ze nie slychac tego pisku na zimnym silniku. Musze przejechac ze 2 - 3 km zeby zaczelo piszczec.

Moje podejrzenie to sprzeglo ale trudno mi powiedziec bo zaden ze mnie znawca.

Przeszukalem forum ale niestety podobnego tematu nie znalazlem.

Prosze o rady i podpowiedzi co to moze byc najlepiej z opinia czy trzeba to robic czy nie koniecznie.

 

Primera '97 1,6 ABS.

 

Z gory dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy jak podniesiesz obroty na wcisnietym sprzegle i pozniej je gwaltonie puscisz na wbitym biegu to zapiszczy - jesli tak to sprzeglo

jesli nie to szukalbym przyczyny - jak wspomnial juz kolega - w paskach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...

witam, mam ten sam problem co autor. Jakby pisk trzask (dzwiek uginajacej sie sprezyny, czy cos w tym stylu). podczas ruszania bez gazu z 1 biegu, i przy wrzucaniu innych biegow bez dodawania duzo gazu odrazu po zmianie biegu.

 

moze ktos mial podobny problem i zreperowal bo nie wiem co to moze byc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na mój rozum to może być łożysko wyciskowe sprzęgła, wciskaj delikatnie pedał sprzęgła na postoju , przy różnych obrotach silnika,przy pełnym wyciśnieciu powinno byc cicho,sprawdz

 

[ Dodano: Pią 29 Cze, 2007 19:46 ]

a najczęsciej spotykanym przypadkiem jest słabo naprężony pasek ;tuż od alternatora lub wspomagania itd. sprawdz to , bo to mi najbardziej pasuje do twoich objawów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość genjusz

sprzeglo odpada, poniewaz jadac bez wcisnietego sprzegla, operujac samym gazem bardzo wyraznie slychac kiedy auto ma 1900-1950 obrotow (przed sama wskazowka od 2000obrotow), dzieje sie tak na kazdym biegu - zauwazylem ze wieszak na tlumik, ten haczyk co jest przy katalizatorze przerdzewial i odpadl, caly uklad trzyma sie na haczyku przy tlumiku koncowym i na kolektorze - moze to stad sa te drgania i te dzwieki ??? trzeba gdzies to zespawac i zobaczyc czy to tego wina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...