Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 To się Chojnacki zbłaźnił po raz kolejny tym razem dał ci wykres od zupelnie innego auta i to niedoładowanego... Do tego na jego wykresie widać pomiar do prawie 7000obr.min - skąd takie obroty jak przecież twój silnik kręci się maks do 6500, aj tam... Na wykresie od Grabowskiego ewidentnie widać że od 1500obr.min turbina powoli wchodzi na boost Ps. masz 5KM więcej jak Czester, odrazu widać kto u ciebie majstrował przy zapłonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bort Opublikowano 26 Stycznia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 Właściwie to mój silnik kręci się wyżej Kuba, zaczynam mieć wątpliwości czy to rzeczywiście z innej fury wykres... Maksymalne wartości momentu i mocy w zasadzie występują na obu wykresach przy tych samych wartościach rpm... jeśli zapłon był totalnie źle ustawiony to może i te 20 kucy zeżarło i spłaszczyło wykres momentu obrotowego??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 26 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2007 tak tak... tylko co by ci wyłączyło turbosprężarkę W wykresie od pana CH. TO są dwa zupełnie inne wykresy nie widzisz różnicy - trzeba ci to nanieść na wykres w WORDZIE ? Pomijam tu kwestie maks wartości i przy jakich rpm... Przebieg mówi z jakim silnikiem mamy do czynienia [ Dodano: Pią 26 Sty, 2007 21:40 ] Dla przykłądu CI podam, to jest wykres auta bez doładwoania (1,8 QG18De): A to jest wykres doładowanego VW 1,8T: Przyjrzyj się auta z suszarką mają jakby taką górę, wraz z pojawieniem się doładowania moment obrotowy nagle zaczyna rosnąć i to znacząco... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KABAN_DG Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 Witam. Ja posiadam wersję SGX (usportowioną) z silnikiem CA18DET (turbo, Hatchback). Jak będe miał czas to zamieszczę fotki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2007 16V to samo co bylo w 200SX, wersia pewno bez IC i o mocy 160KM.. PS. coś mi się wydaje że miałeś SWAPA nie wydaje mnie się żeby w Bluebirdzie 16V montowali... (choć mogę się mylić) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 W bluebirdzie byly CA18 seryjnie montowane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bort Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Były montowane jeszcze CA18 16V, miały moć koło 130KM - wersje te oznaczone były Grand Prix. Jednak turbin tam nie montowali fabrycznie. Być może, że po dorzuceniu do tego silnika turbiny można otrzymać to samo co fabryczne CA18DET...? Aby się przeknać czy był robiony SWAP w Twoim aucie wystarczy zdekodować numer VIN. Chętnie zobaczę fotki Twojego BB ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 W najnowszym GT jest artykuł o SMT6, wsadzili je do Silvi S12 z twoim silniczkiem, po strojeniu wyszło im 148KM i 197Nm (auto miało wydech 2,5 cala, i wielki intercooler z Iveco, doładowanie seryjne) z właścicielem wozu rozmawiałem i tak jak kiedyś ci wspominałem całe strojenie polegało na ściąganiu paliwa [ Dodano: Nie 25 Lut, 2007 23:00 ] Takie coś sprytnego dorwałem u sąsiadów z zachodu: http://www.nissanclub.cz/gallery_detail.ph..._category_tun=2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bort Opublikowano 5 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Kuba, czegoś tu nie rozumiem - silniczek w tej Silvi miał fabrycznie 135 KM i 191Nm, koleś zrobił mody warte koło 3 tys. zł ? a uzyskał 148KM i 197Nm? To jakaś lipa! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 Kuba, czegoś tu nie rozumiem - silniczek w tej Silvi miał fabrycznie 135 KM i 191Nm, koleś zrobił mody warte koło 3 tys. zł ? a uzyskał 148KM i 197Nm? To jakaś lipa! Żadna lipa, seryjną turbineczkę zostawił i ponadto nie podkręcał w niej doładowania, z odetkania samego wydechu, dostrojenia i zamontowania IC + 13KM to mało ? Teraz spokojnie 1 bara może dmuchać i na taj śmeisznej suszareczce i po wystrojeniu coś pod 190KM i 300Nm powinno być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 5 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2007 [ Dodano: Nie 25 Lut, 2007 23:00 ]Takie coś sprytnego dorwałem u sąsiadów z zachodu: http://www.nissanclub.cz/gallery_detail.ph..._category_tun=2 Kuba, Czechy sa na poludniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.