p_flori Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Jak w temacie - Chorwacja- Włochy i temp dochodząca do 37 st C (w cieniu). Klimatronik nastawiony na ok 20 st. zapierd... wiatrak cały czas na maxa, a w aucie co prawda czuć było chłodek, ale całkiem nie był w stanie schłodzić kabiny do zadanej temperatury. Czy też tak macie? Jak wróciłem do kraju - tu temperatury ok 25 st i juz byo ok. Po schłodzeniu dmuchawa pracowała na 1-2 gim biegu i juz tak w pysk nie wiało. Jak powinna byc wartość ciśnienie czynnika chłodzącego. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Jak w temacie - Chorwacja- Włochy i temp dochodząca do 37 st C (w cieniu). Klimatronik nastawiony na ok 20 st. zapierd... wiatrak cały czas na maxa, a w aucie co prawda czuć było chłodek, ale całkiem nie był w stanie schłodzić kabiny do zadanej temperatury. Witam. Ja w sumie mam zwykla klimatyzacje i jak byla fala upalow to zawsze cos dawalo. Nawet jesli masz mozliwosc ustawiania temperatury, to naprawde nie licz na to, ze przy takich upalach ja uzyskasz, to nie sa tej klasy klimatyzacje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 a próbowałeś temp na min i nawiew na max ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pumba Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Jak w temacie - Chorwacja- Włochy i temp dochodząca do 37 st C (w cieniu). Klimatronik nastawiony na ok 20 st. zapierd... wiatrak cały czas na maxa, a w aucie co prawda czuć było chłodek, ale całkiem nie był w stanie schłodzić kabiny do zadanej temperatury. Jeśli masz wrażenie że wydajność klimy spadła sprawdź najpierw filtr ppyłkowy. Ja miałem to samo i okazało się że po 9 miesiącach od wymiany przytkał się. Po wymianie jest znacznie lepiej. A swoją drogą to bym się tak nie chłodził bo to chyba niezdrowe - 17 stopni różnicy to bardzo dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Valdi Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Jak w temacie - Chorwacja- Włochy i temp dochodząca do 37 st C (w cieniu). Klimatronik nastawiony na ok 20 st. zapierd... wiatrak cały czas na maxa, a w aucie co prawda czuć było chłodek, ale całkiem nie był w stanie schłodzić kabiny do zadanej temperatury. Czy też tak macie? Jak wróciłem do kraju - tu temperatury ok 25 st i juz byo ok. Po schłodzeniu dmuchawa pracowała na 1-2 gim biegu i juz tak w pysk nie wiało. Jak powinna byc wartość ciśnienie czynnika chłodzącego. pozdrawiam Miałem podobne wrażenia z wyjazdu do Włoch (temperatura podobna). Prawdopodobnie to żaden defekt klimy, tylko właściwe zachowanie urządzenia w tak dużych upałach. Ważne, że w kabinie chłodno, choć głośno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 u mnie w tych upałach klima tez niewyrabiała,takze mysle że jest to normalny objaw :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny38 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Kiedyś dawno czytałem oceny klimy w "Auto świecie" almerka dostała 7 pkt. na 10 możliwych. Więc tak sobie przeciętnie :? . Osobiście też podczas największych upałów odczuwałem niewyrabianie ale ja głównie krótkie odcinki więc nie jest to miarodajne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 eee.... to chyba tylko u mnie daje za dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maztito Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 u mnie w upały też odczuwałem spadek wydajności klimy, głównie podczas jazdy po mieście, na trasie było juz ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Dzieki za Wasze uwagi. Mam porównanie np z VV Passatem i tam działa znacznie żwawiej. Jakby nie ustawić przez 5 minut wieje a potem spokojnie na 1 szym 2 gim biegu wentylatora utrzymuje temp. Najgorsze jest to, że jak puscisz nawiew np. na nogi (by nie wiało w mordę) to w aucie Almera jest gorąco. Porównując z innymi autami działa to u mnie słabo - i teraz nie wiem czy tak ma być, czy coś nie tak. cenna uwaga odnośnie filtru kabinowego - na pewno go wymienię (zbliża się czas przeglądu), choć teraz upałów nie ma i w sumie to aż tak to nie dokucza. [ Dodano: Czw 26 Kwi, 2007 15:07 ] Zrobiło sie ciepło i czas na test - wyjąłem filtr p/pyłkowy i żadnego znaczenia to nie miało. Temp na dworze 20 st, w aucie klimatronik nastawiony też na 20 st i nawiew na nogi i szybę i tak naprawde przy 120 km/h robiło się chłodniej, gdy jechałem wolbniej chłodu juz tak nie czuć, a wiatrak zapierd.... na 5 ty bieg. Chyba jednak coś nie tak z tą klimą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.