Gość 2fast@ Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 NIE MA MNIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 no widac ze autko wycackane. jakies plany na przyszlosc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarsar Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 no widac ze autko wycackane.jakies plany na przyszlosc?? Ex-fura Xantosa z 100nx Squadu. Widać nowy własciciel dba o gablotę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 2fast@ Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 no widac ze autko wycackane.jakies plany na przyszlosc?? POdtlen azotu swap z 2.7 na 3.2 litra a dalej to chip i strojenie i chyba wszytko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 to jzu nie lepiej wsadzic 3.5 od maximy?? 265 koni a i moment obr ma lepszy jak silniki hondy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 2fast@ Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 @@@ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 warunek jest jeden. musisz uzyc silnika ktory byl przestosowany do napedu na przednie kola, badz na wszystkie. Tak wiec jednostka od 350Z odpada. Ale mozna sie pobawic, a mianowicie, silnik VQ35DE od maximy, altimy, murano. Do tego montujesz kolektor ssacy i wallki rozrzadu od 350Z. Stock ECU od byle nissana z silnikiem 3.5, piggy back i masz ponad 300 koni informacje na temat samego silnika sa tu: http://www.freshalloy.com/site/features/te...ines/home.shtml oraz tu: http://en.wikipedia.org/wiki/Nissan_VQ_engine#VQ35DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 TAK o osiągach ostatnio se tak mierzyłem do SETY i najlepszy czas jaki wykręciłem to 6.3 To lepiej od mojej primerki - bardzo ładny wynik, coś pod 170-180KM ten bolid musi mieć Czekamy na jakieś dalsze plany i modyfikacje no i przede wszystkim wykres z hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pio@ridaz-unit.pl Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Wizualnie po przeczytaniu opisu bałem sie tandety ale auto naprawde jest ładne !!! Respect. Ale swap na silnik z Hondy o boshe... ukrzyżowanie nie było by odpowiednią karą. Tam sie prosi wsadzic sr20 i go uturbic albo z gtira dac, eww nawet ca18 jakies. O czyms lepszym już nawet nie mówie. Auto naprawde ładne i pozostaje miec nadzieje ze wlasciciel przed swapem na jakies badziewne 3.2 pomysli i włozy jakis menski nissanowki silnik... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 nie ma to jak lekki, sprawdzony i cholernie podatny na dłubanie SR20DE - który siedział w 100Nx GTi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pio@ridaz-unit.pl Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 który siedział w 100Nx GTi... No właśnie. Ten silnik idzie i uturbić i jak to Ceremony pokazał w N/A zrobić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 moc mocą ale kawestja roskładu masy - na fotkach widać że przód siedzi o wiele niżej jak tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość EnDrIu WAWA Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Xantos jak go robil chcial miec odglos V6. Zawsze mi sie to auto podobalo i mam nadizeje, ze na jakims spocie stana nasze dwie strzaly kolo siebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 2fast@ Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 @@ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 2fast@ Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Więc jaki motor byś cie mi polecili . Pozatym jak się mająs ilniki Nissana fo Hondowskich? CO lepszejsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 2fast@ Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Więc jaki motor byś cie mi polecili .Pozatym jak się mająs ilniki Nissana fo Hondowskich? CO lepszejsze? Jak Cie stac to mozesz wrzucic silnik ze Skyline'a, ale mysle ze najlepiej uturbic SR20DE. Jest lekki i najlepszy do dlubania Ile można z niego wydusić? z SR20DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość dominik86st Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 MAm pytanko ma ktoś Normalne ZEGAry do mojego NX bo ten Digital czasami więcej przeszkadza a nawet czasami oszukuje. Może chcesz się zamienić? I jeszcze jedno: ile KM daje Ci ten magnetyzer? ..taaak tylko się naśmiewam Niezła furka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 2fast@ Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 MAm pytanko ma ktoś Normalne ZEGAry do mojego NX bo ten Digital czasami więcej przeszkadza a nawet czasami oszukuje. Może chcesz się zamienić? I jeszcze jedno: ile KM daje Ci ten magnetyzer? ..taaak tylko się naśmiewam Niezła furka Ile koni niewiem ale spadł 2.2 litra na setke. I poto był założony. Przy ok 230 Km jakiś magnetyzer niejest wogóle odczuwany podczas jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 2fast@ Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Ile można z niego wydusić? z SR20DE GRE ma juz ponoc ponad 400 KM TO ładnie a gdzie bym dostał taki motor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 240 koni 277km/h cieżkie i stare V6 w 100NX Podziwiam to ze ktoś wsadził w to auto duzo kasy i czasu ale ............ :roll: Poka wykres z hamowni na te magiczne 240 kucy :?: Śledziłem temat twojego bajecznego autka na sr i widze ze lubisz pisać bajki... Jeśli ten temat ma być podobny jak na sr(max bicie piany) to ja sie nie wypowiadam :evil: niepozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Jak Cie stac to mozesz wrzucic silnik ze Skyline'a RB26DETT się nie zmieści (jeśli o niego chodziło ) również chętnie zobaczę wykres z hamowni bo te silniki w Legendach to różnie miały z trzymaniem fabryki a co do montażu nowego silnika 3.2 to życzę powodzenia w znalezieniu (Acurek TL jest mało a jakby z NSX'a szukać to już wogóle koszmar), o cenie nie wspominam najtaniej (a pozatym łatwiej, ekonomiczniej i prościej w dalszym zwiększaniu mocy) wyjdzie ci uturbić albo to co masz albo wrócić do sr20 i jego uturbić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 najtaniej (a pozatym łatwiej, ekonomiczniej i prościej w dalszym zwiększaniu mocy) wyjdzie ci uturbić albo to co masz albo wrócić do sr20 i jego uturbić Zell ziomie, wątpie że tam zmieszczą sie jeszcze dwie turbiny :roll: i wątpie czy dół to wytrzyma... Jedynym słusznym wyjściem jest SR20DE+T, ciekawi Mnie tylko czy tam pod maską zostały seryine mocowania, belka pod silnikiem, druty które odpowiadają za zmiane biegów... Myśle ze wpakowanie do 100NX V6 z hondy było mega drutem(czyt. cieżką pracą), czyli instalka elektryczna, mocowania, półosie i wiele wiele innych.... Ja na miescu kolegi 2fast@ zostawił bym to co jest bo zmiana na SR20 może wynieść grubo ponad 5-6k pln... Do tego hamulce, rozpórki no i usturbianie to koszta 2Xpln :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Cytat:najtaniej (a pozatym łatwiej, ekonomiczniej i prościej w dalszym zwiększaniu mocy) wyjdzie ci uturbić albo to co masz albo wrócić do sr20 i jego uturbić Zell ziomie, wątpie że tam zmieszczą sie jeszcze dwie turbiny i wątpie czy dół to wytrzyma... zobacz jak fajnie turbinka siedzie w Corvetce VTG na wierzchu a tak na serio to może i racja że ten silnik nie jest specjalnie podatny na tuning i bez remontu i zakucia go może być niefajnie (nie jest to jak wiemy nowy silnik), w każdym razie wypadałoby jakąś świnię wprowadzić, kolektorek zmienić i może potem z turbo albo kompresorem próbować a na chwilę obecną proponuje popracować hamulcami, bo fajnie jak auto się zatrzymuje szybciej niż kierowca chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VQPower Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 moc mocą ale kawestja roskładu masy - na fotkach widać że przód siedzi o wiele niżej jak tył. Dlatego też na zakrętach idzie bokiem co ma plusy i minusy. W końcu motor waży jakiejs ponad 300 KG . Obrazek MAm pytanko ma ktoś Normalne ZEGAry do mojego NX bo ten Digital czasami więcej przeszkadza a nawet czasami oszukuje. ja pierdziele. chlopie wsadzal aluminiowy VQ co wazy niecale 200kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Cytat:Ja na miescu kolegi 2fast@ zostawił bym to co jest bo zmiana na SR20 może wynieść grubo ponad 5-6k pln... Do tego hamulce, rozpórki no i usturbianie to koszta 2Xpln Confused Ale jak chce zmieniac na 3,2 to myslisz ze bedzie taniej?? Będzie drożej (10 tysiów niewyjęte) bo jeszcze trudniej znaleźć Wiec lepiej niech 2.5 zostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.