Gość Kicek Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Cytat:najtaniej (a pozatym łatwiej, ekonomiczniej i prościej w dalszym zwiększaniu mocy) wyjdzie ci uturbić albo to co masz albo wrócić do sr20 i jego uturbić Zell ziomie, wątpie że tam zmieszczą sie jeszcze dwie turbiny i wątpie czy dół to wytrzyma... zobacz jak fajnie turbinka siedzie w Corvetce VTG na wierzchu a tak na serio to może i racja że ten silnik nie jest specjalnie podatny na tuning i bez remontu i zakucia go może być niefajnie (nie jest to jak wiemy nowy silnik), w każdym razie wypadałoby jakąś świnię wprowadzić, kolektorek zmienić i może potem z turbo albo kompresorem próbować a na chwilę obecną proponuje popracować hamulcami, bo fajnie jak auto się zatrzymuje szybciej niż kierowca chce zobacz ile tam jest miejsca pod maską? tam ani kompersorek ani turbaweczka sie nie zmieści... Jak świnka w hondzie to tylko hondata(czy jakoś tak)... i nie jeden kolektorek tylko dwa(w końcu to V6?)... Moim zdaniem pomyłką było wpakowanie takiego wilekiego motoru do 100NX... Szczerze to napisze ze byłem zainteresowany kupnem tego auta, ale wiekszość ludzi w temacie odradziło mi go właśnie z powodu przeszczepu hondowskiego 2.5 Ciesze sie teraz ze go nie kupiłem bo : - wygląd mi wcale nie dopowiada.... ale o gustach sie nie dyskutuje -ten cały drut pod maską... 2fast@ przesłanie do CIebie... Ogarnij te hamulce, zrob jakiś profi zawias i ciesz sie tym autem... Silnik zostaw w spokoju... Tam i tak juz wystarczająco ktoś ...... przedobrzył :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Hamulce to podstawa!! Bez tego nie ma co tym jezdzic i teksty typu hamowanie na biegu z 277km/h to jakos do mnie nie trafiaja... zwlaszcza na tych bebenkach z tylu ktore zagotuja sie chyba na 100m Ogarnij to dobrze powiedziane... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sami Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 IMHO jeden z najbrzydszych 100NX jakie widzialem ale mechanika profi... ciekawy swap... a wrzucic tam VQ35 hmmm to by sie dzialo pozdro!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 PS. Cobym nie pisał moim zdaniem to to naprawde sztuką było wrzucenie tego silniczka w bude 100NX żeby to chodziło poprawnie. Ciekawe jak rozwiązano napęd tzn. przeguby i półosie o mocowaniu silnika i poduszkach już nie wspomne :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 2fast@ Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 240 koni 277km/h cieżkie i stare V6 w 100NXPodziwiam to ze ktoś wsadził w to auto duzo kasy i czasu ale ............ :roll: Poka wykres z hamowni na te magiczne 240 kucy :?: Śledziłem temat twojego bajecznego autka na sr i widze ze lubisz pisać bajki... Jeśli ten temat ma być podobny jak na sr(max bicie piany) to ja sie nie wypowiadam :evil: niepozdro Po pierwsze nie pisze bajek po drugie nie będziesz mi tu się wyśmiewał a pozatym co ty wiesz co ja tam do tej pory zrobiłem co ? Nic nie wiesz A gadasz pierdoły a jak chcesz się przejechać blisko 300 to zapraszam. WIELKIE NIEPOZDRO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Nie ma się co pienic panowie- kolega opisał co ma. Oki jeśli to prawda - choć i ja bedę niedowiarkiem.... w takim razie czekamy na wykres z hamowanka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 2fast@ Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 [ Dodano: Wto 08 Sie, 2006 10:02 ] Nie ma się co pienic panowie- kolega opisał co ma. Oki jeśli to prawda - choć i ja bedę niedowiarkiem.... w takim razie czekamy na wykres z hamowanka. NA hamownie też przyjdzie czas tylko najpierw musze popracowac aby to jeżdziło i trzymało się wszytko do kupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 A gadasz pierdoły a jak chcesz się przejechać blisko 300 to zapraszam. OT:Myśle ze bez żadnego problemu objechał by Cie Ceremony swoim dłubniętym SR20DE. Twoje super 240 konne V6 jeżdzące po 277kmh, dostało by sromotne baty.... Dla Mnie mozesz pisać ze masz 500 kuuuni i namalować wykres w photoshopie, jeśli nie zobacze wiarygodnego wykresu z hamowni to poprostu nie uwierze... Stary napisz jaki przeprowadzileś zakres zmian w N/A ze dało Ci to aż 70koni wiecej? To jest dla nas naprawde ciekawe, i wieszkość możę uwierzy że masz racje... P.S OGARNIJ HAMULCE :shock: :shock: :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 2fast@ Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 A gadasz pierdoły a jak chcesz się przejechać blisko 300 to zapraszam. OT:Myśle ze bez żadnego problemu objechał by Cie Ceremony swoim dłubniętym SR20DE. Twoje super 240 konne V6 jeżdzące po 277kmh, dostało by sromotne baty.... Dla Mnie mozesz pisać ze masz 500 kuuuni i namalować wykres w photoshopie, jeśli nie zobacze wiarygodnego wykresu z hamowni to poprostu nie uwierze... Stary napisz jaki przeprowadzileś zakres zmian w N/A ze dało Ci to aż 70koni wiecej? To jest dla nas naprawde ciekawe, i wieszkość możę uwierzy że masz racje... P.S OGARNIJ HAMULCE :shock: :shock: :shock: Właśnie zaprowadziłem hamulce do mechanika przymierza tarczówy. A co zrobiłem niech to zostanie tajemnicą tak czy siak pojade na hamownie i tyle. CHcesz wystartowac nie ma kłopotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Tak sobie przeglądałem topic i myślę, że Nissanowski silnik byłby ciekawszy. Fura ogólnie spoko tylko jakoś przód mi osobiście się nie podoba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 2fast@ Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Tak sobie przeglądałem topic i myślę, że Nissanowski silnik byłby ciekawszy. Fura ogólnie spoko tylko jakoś przód mi osobiście się nie podoba. Ciekawszy pod jakim względem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość johny_fellow Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Ciekawszy pod jakim względem? Poprostu przywiązanie do tych 6 magicznych liter NISSAN Wiem, że masz hybrydę ale ja tak jak moi poprzednicy rzekli wrzuciłbym SR20 i z nim sie pobawił. To tylko takie moje subiektywne zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kicek Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 CHcesz wystartowac nie ma kłopotu. W przyszłym roku, bo postanowiłem uturbić SR20 i odkładam kase... Co do twoich tajemnic to rozumiem, nie chcesz sie podzielić cennymi informacjami... Czekam z niecierpliwością na wykresik :wink: i I jescze jedno pytanko zalożyłeś hamulce z GTi? Czy grubiej? A może kolejna hybryda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Ciekawi mnie jeszcze jedno - właściciel podaje że to ma 240KM, jak to możliwe skoro auto nigdy nie odweidziło hamowni... :roll: :?: Ps. apropo przednich hebli - jażma z zaciskami pasują P&P z 200SX S13 - najlepiej dorwać te z wersji 280mm do tego niestety trzeba nieco zmodować same tarcze żęby przejść z rostawu śrób 4x114,3 na twoje 100Nxowskie 4x100 no i jakiś dystansik co do piasty dać (200SX ma 66mm a 100NX coś ok 60mm) Pozdrawiam i miłych modów ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość 2fast@ Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Ciekawi mnie jeszcze jedno - właściciel podaje że to ma 240KM, jak to możliwe skoro auto nigdy nie odweidziło hamowni... :roll: :?: Ps. apropo przednich hebli - jażma z zaciskami pasują P&P z 200SX S13 - najlepiej dorwać te z wersji 280mm do tego niestety trzeba nieco zmodować same tarcze żęby przejść z rostawu śrób 4x114,3 na twoje 100Nxowskie 4x100 no i jakiś dystansik co do piasty dać (200SX ma 66mm a 100NX coś ok 60mm) Pozdrawiam i miłych modów ! Odwiedziło hamownie i był podłąnczany pod kompa ale pojade na prawdziwą hamownie i zapodam wykresik. Co do hamulcy chiałem hybryde zrobić ale będę musiał założyć od 100NX GTI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.