Gość brajan Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Witam. Skorodowały mi przewody hamulcowe do tylnich kół i trezba pieroństwo wymienić. Pytanie mam następujące ... czy te metalowe przewody które idą od pompy/serwa do tylnich kół się normalnie kupuje w sklepie czy to robią ręcznie w warsztacie? Jaki jest orientacyjny koszt takiej wątpliwej przyjemności? Jak to zrobić w miarę tanio? Moj nissan to Primerka P10 Hatchback. Dzięki z góry za wszelkie wskazówki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 najtaniej to kupić na metry z zarobionymi końcówkami trzeba zdjąć zbiornik paliwa a reszta to idzie bez problema Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jaco Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Ja niedawno wymieniłem te przewody na miedziane i przy okazji wyeliminowałem korektory siły hamowania[jakie się ładne zrobiły tarcze z tyłu ]. W sedanie potrzebne mi były 3,5 mb do lewego tyłu i 4,5 mb do prawego tyłu. Koszt przewodów 70 PLN. Acha i nie było potrzeby zdejmowania zbiornika(przynajmniej w sedanie nie wiem jak jest w innych) Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brajan Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 No i po sprawie ... przewody wymienione. Do każdej ze stron potrzebne były 2 przewody. Jeden długi od pompy/serwa to korektora i drugi od korektora do przejściówki na miekki przewód. Lewy tyl 3,5m + 75cm Prawy tył 4m + 90cm Koncówki to 10x1. Całościowy koszt wraz z płynem hamulcowym to jakieś 140zł bez paru złotych. Zbiornika nie demontowałem. Bez większych problemów udało się je założyć. P.S. Co daje zdemontowanie korektórów hamowania? Ja mam 2 po jednym na każde tylne koło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 To daje, że w zimie ładne boki dajesz, a tak poważnie po ich wywaleniu lepiej tył hamuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szyja Opublikowano 17 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2007 cześć! ja teraz też jestem na etapie wymiany tych przewodów w mojej primerce p10 91r. sedan. mam zamiar kupic miedziane przewody. chciałem sie zapytac czy ktoś wie jaką długośc dokładnie musze kupic do lewego koła ile do prawego? oraz jakie tam mają być końcówki , jaki gwint ( rozmiar, typ...) dzięki z góry za odpowiedź pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.