Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

sciaga w prawo


Gość kris74
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak to mówią , dobra rada nic nie kosztuje. Myślę że możesz spróbować dla świętego spokoju zamienić tył stronami. Nie z przodem. Efekt będzie, zobaczysz. Przygięte wahacze się zdarzają ale nie za często. Taka wada wychodzi przy sprawdzeniu geometrii, jest wyraźna i widoczna. Chyba że wykonujący pomiar jest ślepy. Nie ma co szukać kwadratowych jaj. Jeżdżenie na starych oponach z przodu i nowych z tyłu nie jest dobrym pomysłem. Ale zrobisz jak zechcesz.Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżdżenie na starych oponach z przodu i nowych z tyłu nie jest dobrym pomysłem

Kiedyś mówili o tym w jakimś programie zaprzeczając Twojemu stwierdzeniu. Wytłumaczyli to w ten sposób, że na mokrej nawierzchni bardziej zjeżdżone opony mają większą tendencje do stracenia przyczepności na zakrętach, a gdy one są na tyle to może to grozić wiadomo czym.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś mówili o tym w jakimś programie zaprzeczając Twojemu stwierdzeniu. Wytłumaczyli to w ten sposób, że na mokrej nawierzchni bardziej zjeżdżone opony mają większą tendencje do stracenia przyczepności na zakrętach, a gdy one są na tyle to może to grozić wiadomo czym.

 

Chyba oglądaliśmy ten sam program :wink: . Też słyszałem taką teorię i wydaje mi się, że jest ona całkiem prawdopodobna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko pieknie ale wg tej teorii moze byc tez tak ze wyjedziesz przodem z zakretu...

 

wydaje mi sie ze wszystkie teorie tego typu to zawsze na dwie strony mozna interpretowac... ;)

 

no chyba ze sie nie znam i sie myle ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w zależności od tego które koła będą miały większą przyczepność na zakręcie auto będzie albo podsterowne albo nadsterowne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
Gość majchrzok

witam mam problem tez ze sciaganiem ale w primerze 1,6. zeszym roku gdy go kupilem zauwazylem ten problem. sciaga mi na lewa strone. po czytaniu postow myslalem ze to jest wina opon. ale nic z tym nie robilem bo mowie za niedlugo zima i zmienie na zimowe i bedzie ok. ale dufffa zimna po zmianie nic nie dalo. dzisiaj zmienilem spowrotem na letnie i zamienilem przod z tylem tzn ze lewy tyl dalem na prawy przod. lecz nadal sciaga i to odrazzu po ruszeniu. robilem w pazdzierniku jakos lewy wahacz bo myslalem ze to jego wina. lecz sciaga nadal. nie mam pojecia co moze z tym byc. jeszcze jedno zauwazylem ze by jechac prosto musze miec przekrzywiona troche kierownice w prawo. gdy ja puszcze to odchodzi idealnie prosto i wtedy wlansie sciaga. czy aby w kierownicy nie ma jakies sprezyny stabilizujacej ktora trzyma ja prosto?? moze to jest oprzyczyna ze ktos zle kiedys zalozyl kiere i od tego sciaga?? odp pozdrawiam!!

 

[ Dodano: Sob 10 Mar, 2007 21:26 ]

witam mam problem tez ze sciaganiem ale w primerze 1,6. zeszym roku gdy go kupilem zauwazylem ten problem. sciaga mi na lewa strone. po czytaniu postow myslalem ze to jest wina opon. ale nic z tym nie robilem bo mowie za niedlugo zima i zmienie na zimowe i bedzie ok. ale dufffa zimna po zmianie nic nie dalo. dzisiaj zmienilem spowrotem na letnie i zamienilem przod z tylem tzn ze lewy tyl dalem na prawy przod. lecz nadal sciaga i to odrazzu po ruszeniu. robilem w pazdzierniku jakos lewy wahacz bo myslalem ze to jego wina. lecz sciaga nadal. nie mam pojecia co moze z tym byc. jeszcze jedno zauwazylem ze by jechac prosto musze miec przekrzywiona troche kierownice w prawo. gdy ja puszcze to odchodzi idealnie prosto i wtedy wlansie sciaga. czy aby w kierownicy nie ma jakies sprezyny stabilizujacej ktora trzyma ja prosto?? moze to jest oprzyczyna ze ktos zle kiedys zalozyl kiere i od tego sciaga?? odp pozdrawiam!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy aby w kierownicy nie ma jakies sprezyny stabilizujacej ktora trzyma ja prosto?? moze to jest oprzyczyna ze ktos zle kiedys zalozyl kiere i od tego sciaga?? odp pozdrawiam!!!
o ustawienie się kół do jazdy na wprost służy kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (jak dobrze pamiętam ze szkoły). Nie ma znaczenia jak jest założona kierownica, możesz ją mieć nawet obróconą o 90°, ale będzie się w taki sposób niewygodnie kierowało.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość majchrzok

aha czyli to odpada bo mowie zaczyna ciagnac w tym momecie gdy kiera jest idealnie prosto. musze jechac na zbierznosc i zobaczyc co i jak co mi powoedza. pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aha czyli to odpada bo mowie zaczyna ciagnac w tym momecie gdy kiera jest idealnie prosto. musze jechac na zbierznosc i zobaczyc co i jak co mi powoedza. pozdro
a jak ruszasz z skręconymi kołami, to czy koła wracają do swojego położenia - na wprost?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...