Gość walut Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Jak to mówią , dobra rada nic nie kosztuje. Myślę że możesz spróbować dla świętego spokoju zamienić tył stronami. Nie z przodem. Efekt będzie, zobaczysz. Przygięte wahacze się zdarzają ale nie za często. Taka wada wychodzi przy sprawdzeniu geometrii, jest wyraźna i widoczna. Chyba że wykonujący pomiar jest ślepy. Nie ma co szukać kwadratowych jaj. Jeżdżenie na starych oponach z przodu i nowych z tyłu nie jest dobrym pomysłem. Ale zrobisz jak zechcesz.Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Jeżdżenie na starych oponach z przodu i nowych z tyłu nie jest dobrym pomysłem Kiedyś mówili o tym w jakimś programie zaprzeczając Twojemu stwierdzeniu. Wytłumaczyli to w ten sposób, że na mokrej nawierzchni bardziej zjeżdżone opony mają większą tendencje do stracenia przyczepności na zakrętach, a gdy one są na tyle to może to grozić wiadomo czym. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeso Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Kiedyś mówili o tym w jakimś programie zaprzeczając Twojemu stwierdzeniu. Wytłumaczyli to w ten sposób, że na mokrej nawierzchni bardziej zjeżdżone opony mają większą tendencje do stracenia przyczepności na zakrętach, a gdy one są na tyle to może to grozić wiadomo czym. Chyba oglądaliśmy ten sam program :wink: . Też słyszałem taką teorię i wydaje mi się, że jest ona całkiem prawdopodobna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 wszystko pieknie ale wg tej teorii moze byc tez tak ze wyjedziesz przodem z zakretu... wydaje mi sie ze wszystkie teorie tego typu to zawsze na dwie strony mozna interpretowac... no chyba ze sie nie znam i sie myle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 w zależności od tego które koła będą miały większą przyczepność na zakręcie auto będzie albo podsterowne albo nadsterowne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 witam mam problem tez ze sciaganiem ale w primerze 1,6. zeszym roku gdy go kupilem zauwazylem ten problem. sciaga mi na lewa strone. po czytaniu postow myslalem ze to jest wina opon. ale nic z tym nie robilem bo mowie za niedlugo zima i zmienie na zimowe i bedzie ok. ale dufffa zimna po zmianie nic nie dalo. dzisiaj zmienilem spowrotem na letnie i zamienilem przod z tylem tzn ze lewy tyl dalem na prawy przod. lecz nadal sciaga i to odrazzu po ruszeniu. robilem w pazdzierniku jakos lewy wahacz bo myslalem ze to jego wina. lecz sciaga nadal. nie mam pojecia co moze z tym byc. jeszcze jedno zauwazylem ze by jechac prosto musze miec przekrzywiona troche kierownice w prawo. gdy ja puszcze to odchodzi idealnie prosto i wtedy wlansie sciaga. czy aby w kierownicy nie ma jakies sprezyny stabilizujacej ktora trzyma ja prosto?? moze to jest oprzyczyna ze ktos zle kiedys zalozyl kiere i od tego sciaga?? odp pozdrawiam!! [ Dodano: Sob 10 Mar, 2007 21:26 ] witam mam problem tez ze sciaganiem ale w primerze 1,6. zeszym roku gdy go kupilem zauwazylem ten problem. sciaga mi na lewa strone. po czytaniu postow myslalem ze to jest wina opon. ale nic z tym nie robilem bo mowie za niedlugo zima i zmienie na zimowe i bedzie ok. ale dufffa zimna po zmianie nic nie dalo. dzisiaj zmienilem spowrotem na letnie i zamienilem przod z tylem tzn ze lewy tyl dalem na prawy przod. lecz nadal sciaga i to odrazzu po ruszeniu. robilem w pazdzierniku jakos lewy wahacz bo myslalem ze to jego wina. lecz sciaga nadal. nie mam pojecia co moze z tym byc. jeszcze jedno zauwazylem ze by jechac prosto musze miec przekrzywiona troche kierownice w prawo. gdy ja puszcze to odchodzi idealnie prosto i wtedy wlansie sciaga. czy aby w kierownicy nie ma jakies sprezyny stabilizujacej ktora trzyma ja prosto?? moze to jest oprzyczyna ze ktos zle kiedys zalozyl kiere i od tego sciaga?? odp pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav1975 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 czy aby w kierownicy nie ma jakies sprezyny stabilizujacej ktora trzyma ja prosto?? moze to jest oprzyczyna ze ktos zle kiedys zalozyl kiere i od tego sciaga?? odp pozdrawiam!!!o ustawienie się kół do jazdy na wprost służy kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (jak dobrze pamiętam ze szkoły). Nie ma znaczenia jak jest założona kierownica, możesz ją mieć nawet obróconą o 90°, ale będzie się w taki sposób niewygodnie kierowało. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 aha czyli to odpada bo mowie zaczyna ciagnac w tym momecie gdy kiera jest idealnie prosto. musze jechac na zbierznosc i zobaczyc co i jak co mi powoedza. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rav1975 Opublikowano 11 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2007 aha czyli to odpada bo mowie zaczyna ciagnac w tym momecie gdy kiera jest idealnie prosto. musze jechac na zbierznosc i zobaczyc co i jak co mi powoedza. pozdroa jak ruszasz z skręconymi kołami, to czy koła wracają do swojego położenia - na wprost? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość majchrzok Opublikowano 12 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2007 tak z tym nie ma problemow w moim 100nx gdzie nic nie sciaga kola dluzej wracaja na wprost. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.