Gość czopochrup Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 btw silnik do seeny na allegro z demontarzu 2500 zl :> ciekawe co bedzie drozsze:> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K_andy Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 też sprawdzałem, ale mam złe doświadczenia z zakupem takiego silnika teraz wolałem naprawić i przynajmniej wiem co będzie ciągnęło moją sarenke :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 przynajmniej wiem co będzie ciągnęło moją sarenkew sumie fakt... czekamy na fotki ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K_andy Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 troszke to potrwało nareszcie wszystko gra, silniczek pyka jak nóweczka :grin: teraz tylko kompanko po naprawie, pasta do nadwozia i niech tylko ktoś coś powie złego.... a w sobotę wesele chrześniaka i próba generalna, a w poniedziałek do salonu foto i zaczynam chwalić się sarenką na mieście już na próbach co ładniejsze :shock: się za nią oglądały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 już na próbach co ładniejsze się za nią oglądałyphi normalka :> na serene mozna ladnie wyrywac;P jest duzo miesca na rozne rzeczy i wogole ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaca2206 Opublikowano 20 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2006 a ile kosztowała całkowita naprawa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 pisal w innym temacie ze ponizej 2500 zl czy cos takiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K_andy Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 koszty mają się tak szlif wału, panewki główne i korbowodowe, stopy korbowodów, pierścionki, to 620 szlif zaworków głowicy i gniazd , uszczelniacze, planowanie głowicy, uszczelka to 290 łańcuch rozrządu 45, olej 90, silikon 20, różne dojazdy po części 200 wymontowanie i zamontowanie silnika u znajomego 450, demontaż i montaż silnika własny "BEZCENNY" sumując , naprawa silniczka nie przekroczyła 2K dobrze że na forum była instrukcja silnika WIELE to pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 dobrze że na forum była instrukcja silnika WIELE to pomogło;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaca2206 Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 to możesz się cieszyc ja zapłaciłem za kapitalke 4000zł. i czekałem 3 tygodnie aż zrobią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 to możesz się cieszyc ja zapłaciłem za kapitalke 4000zł. i czekałem 3 tygodnie aż zrobią.wniosek: PRZEPŁACIŁEŚ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 witam właśnie przywiozłem Nissana Serene 2,0dSLX i mam pytanka do Was pierwsze od czego jest pomarańczowa kontrolka obok czerwonej od oleju też ma taki sam znaczek nadrukowany nie wiem jak to nazwać powiedzmy "nalewak" drugie pytanie cięzko zapala silnik długo kręci zaskoczy i nagle gaśnie koleś od którego kupowałem powiedział że zawory trzeba wyregulować,no i trzecie pytanko na niemieckich drogach nie czułem ale na polskich dziurach barabani mi coś w kołach i dziwne bo nie czuć było żadnego ściągania ani drgania przy nawet szybkiej jeżdzie,na kierownicy też nic nie odczuwam natomiast dobiega z przedniego zawieszenia stukanie i słychać je też na zewnątrz przy otwartej szybie :? może są to jakieś przypadłości tego modelu :?: za wszelką pomoc z góry dziękuje :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 pierwsze od czego jest pomarańczowa kontrolka obok czerwonej od oleju też ma taki sam znaczek nadrukowany nie wiem jak to nazwać powiedzmy "nalewak jest to kontrolka poziomu oleju,czujnik jest w misce cobys niemusiał foteli co chwile podnosic drugie pytanie cięzko zapala silnik długo kręci zaskoczy i nagle gaśnie koleś od którego kupowałem powiedział że zawory trzeba wyregulować pitu pitu niepierdol mi tu mogłeśmu powiedzieś ,na moje jak to jest diesel i do tego 2,0 i świeci sie kontrolka poziomu oleju,cięzko odpala to to napewno nie są zawory :? :roll: na niemieckich drogach nie czułem ale na polskich dziurach barabani mi coś w kołach i dziwne bo nie czuć było żadnego ściągania ani drgania przy nawet szybkiej jeżdzie,na kierownicy też nic nie odczuwam natomiast dobiega z przedniego zawieszenia stukanie i słychać je też na zewnątrz przy otwartej szybie na 100% łączniki drążka ,albo mocowanie drążka to tyle jeśli chodzi o twoje pytania ,od siebie dodam ,że wybrałeś najgorsze rozwiązanie jakie jest w serenia 2,0diesel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 ja sobie nie kupiłbym sereny 2,0disel :wink: jeżeli wogole chciałbym kupić Serene to jedynie 2.0l benzyna,a powracając do tego czujnika oleju pierwsze moje skojażenie było że to własnie o olej chodzi sprawdziłem olej dolałem ile trzeba a kontrolka dalej swieci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 sprawdziłem olej dolałem ile trzeba a kontrolka dalej swieci. może ten czujnik sie zesrał wykręć zarówke i bedzie po kłopocie ja sobie nie kupiłbym sereny 2,0disel to na handel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 świeci sie kontrolka poziomu oleju Może miska walnięta albo urwane przewody? Jedno i drugie tu się zdarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 no auto po wstępnych oględzinach stukają łączniki stabilizatora,te problemy z rozruchem to stacyjka coś tam zacina się ale już działa i zapala jak trzeba :grin: tylko ta dioda jutro będzie rozkręcana miska i tu pytanie czy ktoś może zdejmował miskę olejową bo znajomy zaglądał i mówił coś ze jest tam jakaś rama pod silnikiem która może przeszkadzać w demontażu miski :?: to na handel nie na handel kto kupiłby tak wynalazek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 mówił coś ze jest tam jakaś rama pod silnikiem która może przeszkadzać w demontażu miski niemam pojęcia jak jest przy dieslu ale w benzynie 2,0 niebyło problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 wielkie dzięki za wszystkie odpowiedzi :grin: takie wskazówki bardzo się przydają autko sprowadziłem na prośbe szwagra mam nadzieje że będzie dobrze mu służyło,wcześniej zaraziłem go Toyotą a teraz przesiada się na Nissana :wink: mam teraz pod domem trzy nissany normalnie można mini fanclub założyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 29 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2006 niemam pojęcia jak jest przy dieslu ale w benzynie 2,0 niebyło problemuogoleni robienie czegos od dolu to jest problem w tym aucie bo trza zdejmowac plastikowa oslone zeby cokolwiek zrobic /wymienic filtr paliwa, oleju, spusci olej/ trza zdejmowac oslone i dziwac te magiczne fotele ;D ogolnie auto nie jest przystosowane do serwisowania po za ASO ;p a jak sie koles nameczyl zeby odkrecic ostatnia czesc wlotu powietrza bueheehehhe najpeirw musia lauto podmiesc potem opuscic nie uamil wykrecic i wycagnac bo malo miesca tam jest lol:) mialem ubaw jak sie meczyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.