Gość K_andy Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 witam i stałem sie posiadaczem serenki 2.0 benzyna , 1993r. wszystko byłoby piękne gdyby.... nie silnik, stuka na wyższych obrotach. Natychmiastowa wizyta u znajomego mechanika, i załamka :sad: panewka główna lub korbowodowa. I co Wy na to?? naprawiać silnik, czy może podmiana np. od primerki czytałem na forum że może pasować. Sugestie bardzo wskazane pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 czytałem na forum że może pasować Nie pasuje. Kadłub ma mocowania w innych miejscach. Wnętrzności - owszem. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 I co Wy na to?? naprawiać silnik, czy może podmiana np. od primerki nie bedzie pasowac uklad calego silnika jest inny widzalem silnika admina forum a sam mam serenke u nas silnik jest | a w primerce -- albo trzaby mocno kombinowac (aparay zaplonowe itp...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaca2206 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 to jest nie wesoło ale od primery to watpię . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 11 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2006 syrenki tak juz maja ,,wsumie dwusow to stukac bedzie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K_andy Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 no i procedura rejestracyjna rozpoczęta tłumaczenie dokumentów mam w kieszeni. :mrgreen: mam nadzieję że reszta procedury pójdzie tak samo sprawnie pozdrawiam nissanowiczów i oczywiście wszystkich CELNIKÓW :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość WOJTUSMAXIMUS02 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 no i najwazniejsze zeby foty wkleic a my sobie polukamy ocenimy :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K_andy Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 nie taki diabeł straszny jak go malują :grin: opłata akcyzowa u Panów Celników z wypełnieniem dokumentów w 20 minut(wolno czy szybko??), i jaka kultura załatwiania interesantów-żeby tak we wszystkich urzędach. Tablice próbne na miesiąc w starostwie w godzinke, no ale pan urzędnik miał do przejżenia więcej dokumentów Przegląd umówiony na środę. Zdjęcia dokleje po święcie(coś mi zaszwankował program przenoszący z aparatu na kompa) pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skull Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 tak czytam sobie o Serenach Waszych i ciagle mam mieszane zdanie czy warto czy nie warto kupić :?: jestem własnie na etapie planowania zmiany swojego Sunny na wieksze auto 7-8 osobowe rozpatruje jeszcze Mitsubishi Space Gear ale chcialbym zostać przy nissanie bardzo przypadła mi do gustu ta marka :grin: te połozenie silnika w Serenie jakoś mnie odpycha :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 hmmm może jestem zboczeńcem :? ale ja sobie drugi raz kupiłem Serene 2,0 benzyne i sobie chwale każde auto ma swoje plusy i minusy a co do silnika pod fotelami :roll: ten typ tak ma do wszystkiego idzie sie przyzwyczaić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 a co do silnika pod fotelami W zime nie można nażekać na takie rozwiązanie a latem jakiś izolacyjny pokrowiec i po sprawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Pamietam jak mialem mercedesa 207d to bylo takie samo roazwiazanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 W zime nie można narzekać na takie rozwiązanie a latem jakiś izolacyjny pokrowiec i po sprawieno chyba nie jezdziales na dluzsza mete serenka :> mialem mazde e2200 w ktorej tez sedzales na silniku... powiedmy ze tam izolacja byla fatalna i dosc mocno grzalo ale w serence jest bardzo dobra izolacja wrecz powiem idealnka kazdy szczegol jest zaizolowany jedeyne miejsce ktoredy sie dostaje cieplo jest reczny i prawdopodobnie wiem ktoredy wiec trza ino zatkac (co dziwne jak klima jest wlaczona to nie ma tam cieplego powietrzaO_o) a tu macie ciekawostke jak isilnik zostal uzyy w finalowym wyscigu w 2f2f - tokio drift ;p ;ppp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaca2206 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Ja tam sobie chwale serenkę chciaz już w nią trochę włożyłem a silnik pod siedzeniem mi nie przeszkadza .No i taki mały wóz a można zabrać 8 osób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K_andy Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 witam uffff silnik wyjęty, i niestety, pukało, pukało i sie wystukało. panewki na 1 i drugim garku do wymiany, wałek do szlifu, ciekawe ile to będzie mnie kosztowało? , macie może jakieś wiadomości co do cen części? teraz się zastanawiam czy zrobiłem dobry zakup z tą serenką? ale nie powiem nic więcej żeby nie zapeszyć wracam jeszcze do tematu silnika , może jednak będzie pasował do primerki P11 2,0 mają ten sam symbol silnika SR20DE, jade do klienta co ma taki silnik na oględziny, a nóż..... pozdrawiam serdecznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 może jednak będzie pasował do primerki P11 2,0 mają ten sam symbol silnika SR20DE, jade do klienta co ma taki silnik na oględziny, a nóż.....w serence jesti naczej ulozony niektore elementy sa inaczej mocowane przez to ze silnik lezy wzdloz auta a nie wpoprzek... szcerze mowiac watpie zeby wszedl bez problemow... aczkolwiek to te same silniki jezeli chodzi o osiagi ;pteraz się zastanawiam czy zrobiłem dobry zakup z tą serenką?ja bym osobice nie kupil z uszkodzonym silnikiem... co do czesci normalne czescie nie sa za drogie ostanito wymienialem olej + filtry... zamienniki JAPONSKIE wyszly mnie 61 zl (powietrze paliwo i olej) olej nie pamietam:D no i klocki wczoraj 90-100 zl komplet... nie jest najjgorzej a jezeli chodzi o silnik to nie mam pojecia bo moj to zyleta pyka sa rowniotko oby tak dalej ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 K_andy napisał/a:może jednak będzie pasował do primerki P11 2,0 mają ten sam symbol silnika SR20DE, jade do klienta co ma taki silnik na oględziny, a nóż..... w serence jesti naczej ulozony niektore elementy sa inaczej mocowane przez to ze silnik lezy wzdloz auta a nie wpoprzek... szcerze mowiac watpie zeby wszedl bez problemow... aczkolwiek to te same silniki jezeli chodzi o osiagi ;p ja twierdze ze to bedzie ten sam silnik jeśli chodzi o blok i głowice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K_andy Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 też tak mi się wydaje, jutro jadę obejżeć ten silnik u faceta a przy okazji zawoże wałek i korbowody do szlifu ciekawe ile zaśpiewa :grin: za ten silniczek, zdecydowanie wolałbym silnik niż naprawiać mój jutro będę bogatszy w wiedzę i uboższy w kieszeni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 jutro jadę obejżeć ten silnik u faceta i co :?: wiadomo juz cos taki sam czy nie :?: :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K_andy Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 i plama :twisted: zanim dotarłem do faceta to silnika juz nie było ech ci ludzie zdecydowałem się na naprawę swojego, nie będe dłużej czekał, lato się kończy a moja sarenka pod plandeką bez serduszka dzisiaj zawiozłem wałek do szlifu, cylindry będą "honowane" prawdopodobnie w piątek po południu odbiorę. A w sobotę składanko. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Witam. to silnika juz nie było Żadna strata. Jeszcze raz śmiem twierdzić, że i tak by nie pasował. Przerabiałem to. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K_andy Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 witam dół silnika złożony- nareszcie wałek po szlifie, panewki na korbach i głównych nówki. kadłub "honowany", pierścionki nowe. teraz przyszła pora na głowice zaworki do szlifu, dwie szpilki z głowicy z k. wydechowego do odwiercenia i znów to czekanie . Ciekawostka ! uszczelka pod głowicę nie pasuje z tego rocznika co silnik! czy ktoś spotkał sie z tym? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 uszczelka pod głowicę nie pasuje z tego rocznika co silnik! Witam. Można więcej szczegółów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 mhm moze zrobie maly off topic ale wlasnie wrzucam na FTP zeskanowana instrukcje obslugi za jakas godzinke bedzie na FTPie ;> zaloze topic i apodam linka zeskanowalem wszytko procz dzialu o fabrycznym radiu O_o to tyle... co do twojego ssilnika ile Cie to wyjdzie bo jednego z klubowiczy wyszla kapa silnika 4k zl :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość K_andy Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 ile Cie to wyjdzie narazie to szlif wału i korpusu z panewkami i pierścionkami to 620pzł a głowiczka podobno ma kosztować ok250 fotki uszczelki i korpusu zapodam w poniedziałek, w moim korpusie SR20DE jest pionowy kanał prawdopodobnie spływ oleju z głowicy a w/g katalogów uszczelek ten typ występował po97 roku( tak powiedział mi sprzedawca w sklepie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.