Gość morbid Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Witam -no nie chce zapalić a rano jeszcze zapalał paliwo dochodz,świeczki wpożo,a on ani na pych ani z rozrusznika podejrzewam czujnik przy pompie wtryskowej nie wiem dokładnie jak sie on nazywa-jak coś wiecie dajcie cynk a kręci jak by nie miał żadnego oporu -pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2006 Witam. paliwo dochodz,świeczki wpożo Do którego miejsca paliwo dochodzi? Zasilanie na listwie świec jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morbid Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 witam - paliwko dochodzi do pompy sprawdzałem zdejmując szlauch od filtra który łączy sie z pompą i na świecach jest napięcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Witam. Myślę, że trzeba sprawdzić, czy jest napięcie na zaworku odcinającym w pompie, ma być po przekręceniu kluczyka na 'zapłon'. Zaworek raczej rzadko się psuje. Proponuję też popuścić któryś z przewodów wysokociśnieniowych przy wtryskiwaczu i zobaczyć czy leje się paliwo przy kręceniu rozrusznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morbid Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 witam-napięcie na zaworku jest i zaworek robi klik a przy odkręceniu wtryskiwacza nie tryska paliwko :? pasek na kole pompy jest wpożo z boku pompy jest jeszcze jeden czujnik ale nie wiem do czego idą do niego dwa przewody Chyba będe musiał zaciągnąć go do mechanika-pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Nie wiem dokładnie jak to jest w nissanie ale może masz zapowietrzoną pompkę paliwa - wiem, że w starszych dieslach po zapowietrzeniu był później problem... Nie masz jakiegoś zaworka do odpowietrzenia or something?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Witam. a kręci jak by nie miał żadnego oporu Jeśli tak kręci, to brak kompresji. Może główny pasek przeskoczył, albo się zerwał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość morbid Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Witam -dziwna sprawa bo gdy holowałem go do mechanika to koleś powiedział by wrzucić bieg i po kilkunastu metrach zaczoł łapać ale gasł na wolnych obrotach gdy zajechaliśmy do mechanika ten wśiadł i odpalił nissanka :shock: i teraz bez problemu pali-zestraszył sie czy co :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość boris.blank Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Wymień filtr paliwa. A te dwa kable to probably od obrotomierza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Witam. Zdejm górną pokrywkę od paska rozrządu i zobacz, czy nie jest luźny pasek. Teoretycznie jest możliwe, że przeskoczył o jeden ząb, a przy zaciągu nastąpiło to samo, ale w drugą stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.