Gość Lessio Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 witam wszystkich i prosze o pomoc! samochodem jezdzi kobieta wiec musicie wziac to pod uwage czytajac opis problemu;)) polega on na duszeniu sie autka. jedzie,jedzie ale w pewnych momentach,pomimo tego, ze jest ostro gazowany nie pobiera benzyny... z pradem niby ok,pompa sprawdzona i jest gut... nie wiem czy tu jest jakis komputer ktory czyms steruje?? dziekuje za wszystkie wypowiedzi.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2006 Witam. A nie jest tak, że silnik wchodzi na obroty i nie przenosi się to na przyśpieszenie? Te autka mają sprzęgło wymagające okresowej regulacji. Wielu właścicieli o tym nie wie i doprowadza to do efektu podpartego sprzęgła, czyli ślizgania się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lessio Opublikowano 14 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2006 on sie dusi jak by był dieslem i na rzepaku z wodą jezdził Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mały Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 A był może sprawdzany filtr powietrza, może jest zasyfiony i nadaje się do wymiany, bo może nie zasysa odpowiednio dużo powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 15 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2006 możesz opisać to troszke bardziej szczegółowo :/ "Nie pobiera benzyny" jest dość ogulnikowe i jak widac chłopacy nawet sprzęgło zaczeli obwiniać. jeśli auto nie wkręca sie na obroty pomomo wciśniętego do oporu gazu to sugerował bym pomiar ciśnienia paliwa na szynie wtryskowej a przynajmniej wymiane filtra paliwa jeśli nie ma możliwości pomiaru. A nie zapala ci sie przypadkiem kontrolka check engine ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Dodam jeszcze, że jeśli dana dolegliwość występuje tylko czasem, to warto napisać kiedy (np. czy również na luzie, czy tylko na zimnym/gorącym silniku, na niskich/wysokich obrotach, lub chociaż czasem tak a czasem normalnie, ale nie mam pojęcia, od czego to zależy). Kontrolka check engine powinna zapalać się na moment przy odpalaniu auta (razem z kontrolką ciśnienia oleju i (nie)ładowania akumulatora), jeśli wtedy się nie zapala, to żarówka jest spalona i warto ją szybko wymienić. Jeśli pali się cały czas/zapala się w trakcie jazdy, to coś jest nie tak i warto o tym wspomnieć... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Schumi03 Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 U mnie nigdy się nie zapaliła, nawet nie wiem czy mam taką kontrolkę (rocznik '93). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 k11 mialy kontroclke dopiero po lifcie... a ci do szarpania to rowniez polecam filtr paliwa wymienic... co wiecej narazie nic nie wymyslilem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 k11 mialy kontroclke dopiero po lifcie... To ja mam chyba jakiś model przejściowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 16 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2006 heh k11 przed FL to ja jeszcze z kontrolka nie widzialem... no ale... jak widac malo jeszcze widzialem a mozesz mi przeslac na maila fotke zegarów z zapalona kontrolka? tak z ciekawosci chcialbym zobaczyc jak to wyglada... oczywiscie jak bedziesz mial wolna chwile Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Mogę nawet tu pokazać: oraz drugie, żeby było lepiej widać, że micra jest sprzed liftu: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 ha dobre nie widzialem nigdy takiej... a swoja droga duzo lepiej wygladaja te zegary jak maja obrotomierz PS wszystkie 1.3 mialy go? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domiss Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Nie wiem, widziałem tylko tę, którą mam. Kto ma 1.3 bez obrotka ręka w górę! Prześlę osobiście wyrazy współczucia, bo ja sobie bez niego jazdy już nie wyobrażam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 da sie jzdzic;) w 1.0 nie mialem ale kwestia przyzwyczajenia nie mniej nie oddal bym go - taki fajny gadzet (gadget) - jak kolwiek sie to pisze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lesiu_GTProtect Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 To ja może opisze ten problem, bo mam podobne objawy. Auto przerywa przy 2500 rpm jak jest rozgrzany silnik, dzieje sie to tylko czasami ale zaczyna mnie to draznic. Wszytskie filtry, przewody itp sa powymieniane na nowe. Objaw ten trwa przez dobre kilka sekund, boje sie ze w ten sposob jeszcze sie cos porbi gorszego z silnikiem i dopiero bedzie problem. Jeszcze podejrzewam silnik krokowy bo nie byl jeszcze sprawdzany. Moge sie mylic, ale juz nie wiem doszczetnie co to moze byc. Mam micre z 1994r 1.3 16V SE. Niech mi ktos pomoże. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 często taki objaw chłopacy zgłaszali przy walniętej przepływce :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lesiu_GTProtect Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 A dokladniej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 przepływomież w k11 znajduje sie zaraz nad przepustnicą i często jest solidnie zabrudzony :] przekłąmania sygnału, zimne luty, przetarte przewody, zaśniedziałe styki to najczęstrze powody żabki (szarpania autkiem) najlepiej jechać gdzieś na kompa wtedy to łatwo zdiagnozować :] niestety nowa przepływka to spory wydatek :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.