Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Problemy Micra94 1.3benzyna


Gość Lessio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich i prosze o pomoc! samochodem jezdzi kobieta wiec musicie wziac to pod uwage czytajac opis problemu;)) polega on na duszeniu sie autka. jedzie,jedzie ale w pewnych momentach,pomimo tego, ze jest ostro gazowany nie pobiera benzyny... z pradem niby ok,pompa sprawdzona i jest gut... nie wiem czy tu jest jakis komputer ktory czyms steruje?? dziekuje za wszystkie wypowiedzi....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

A nie jest tak, że silnik wchodzi na obroty i nie przenosi się to na przyśpieszenie?

Te autka mają sprzęgło wymagające okresowej regulacji. Wielu właścicieli o tym nie wie i doprowadza to do efektu podpartego sprzęgła, czyli ślizgania się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz opisać to troszke bardziej szczegółowo :/ "Nie pobiera benzyny" jest dość ogulnikowe i jak widac chłopacy nawet sprzęgło zaczeli obwiniać.

jeśli auto nie wkręca sie na obroty pomomo wciśniętego do oporu gazu to sugerował bym pomiar ciśnienia paliwa na szynie wtryskowej a przynajmniej wymiane filtra paliwa jeśli nie ma możliwości pomiaru.

A nie zapala ci sie przypadkiem kontrolka check engine ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze, że jeśli dana dolegliwość występuje tylko czasem, to warto napisać kiedy (np. czy również na luzie, czy tylko na zimnym/gorącym silniku, na niskich/wysokich obrotach, lub chociaż czasem tak a czasem normalnie, ale nie mam pojęcia, od czego to zależy).

Kontrolka check engine powinna zapalać się na moment przy odpalaniu auta (razem z kontrolką ciśnienia oleju i (nie)ładowania akumulatora), jeśli wtedy się nie zapala, to żarówka jest spalona i warto ją szybko wymienić. Jeśli pali się cały czas/zapala się w trakcie jazdy, to coś jest nie tak i warto o tym wspomnieć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh k11 przed FL to ja jeszcze z kontrolka nie widzialem... no ale... jak widac malo jeszcze widzialem ;)

 

a mozesz mi przeslac na maila fotke zegarów z zapalona kontrolka? tak z ciekawosci chcialbym zobaczyc jak to wyglada...

 

oczywiscie jak bedziesz mial wolna chwile ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Lesiu_GTProtect

To ja może opisze ten problem, bo mam podobne objawy. Auto przerywa przy 2500 rpm jak jest rozgrzany silnik, dzieje sie to tylko czasami ale zaczyna mnie to draznic. Wszytskie filtry, przewody itp sa powymieniane na nowe. Objaw ten trwa przez dobre kilka sekund, boje sie ze w ten sposob jeszcze sie cos porbi gorszego z silnikiem i dopiero bedzie problem. Jeszcze podejrzewam silnik krokowy bo nie byl jeszcze sprawdzany. Moge sie mylic, ale juz nie wiem doszczetnie co to moze byc. Mam micre z 1994r 1.3 16V SE. Niech mi ktos pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływomież w k11 znajduje sie zaraz nad przepustnicą i często jest solidnie zabrudzony :] przekłąmania sygnału, zimne luty, przetarte przewody, zaśniedziałe styki to najczęstrze powody żabki (szarpania autkiem) najlepiej jechać gdzieś na kompa wtedy to łatwo zdiagnozować :] niestety nowa przepływka to spory wydatek :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...