Gość maztito Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Witam Mam felgi aluminiowe (nie oryginalne Nissana) więc są założone pierścienie centrujące. Koła wyważane na stacjonarnej wyważarce, potem jeszcze doważane na samochodzie. I wszystko było OK. Od jakiegoś miesiąca z przodu auta słychać taki głuchy dźwięk narastający wraz z prędkością, trochę to przypomina takie dudnienie jakby był guz na oponie. Dodatkowo daje się wyczuć delikatne drgania na kierownicy. Wszystko to dzieje się przy małych prędkościach do 90km/h. Zmieniałem koła z tyłu na przód, i dalej to samo. Dodam jeszcze, że przy hamowaniu pojawiało się bicie na kierownicy. Moje podejrzenie padło, więc na tarcze, wymieniłem tarcze i klocki z przodu. Bicie na kierownicy ustało, ale to dziwne dudnienie i niewielkie drgania zostały. W końcu założyłem koła stalowe z zimowymi oponami niestety nic nie pomogło, ale jakby słychać było to dudnienie trochę mniej. Nie wiem gdzie szukać przyczyny, co jeszcze i jak sprawdzić? Co o tym myślicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Vaiu Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 ja mam wibita delikatnie tuleje gorna na wahaczu i mam podobne objawy ale jeszcze chyba cos u mnie jest nie tak z drazkami kierowniczymi lub z przekladnia mam takie same objawy ale jeszcze nie sprawdzalem co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maztito Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 dziś doszły jeszcze stuki, słyszalne przy ruszaniu i hamowaniu, wydaje mi się że dochodzą z prawej strony przedniego zawieszenia, coś czuje, że nie będzie łatwo i tanio Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 ziś doszły jeszcze stuki, słyszalne przy ruszaniu i hamowaniu, miałem to samo, diagnostycy wysprawdzali całe zawieszenie stuki dochodziły z prawego przodu po kilku miesiącach jazdy teraz już wiem co to jest - prawy przegub - a wtedy nie stukał przy skręconych kołach Aha i to pewnie odpowiada za drgania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maztito Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 miałem to samo, diagnostycy wysprawdzali całe zawieszeniestuki dochodziły z prawego przodu po kilku miesiącach jazdy teraz już wiem co to jest - prawy przegub - a wtedy nie stukał przy skręconych kołach Aha i to pewnie odpowiada za drgania i co wymieniałeś ten przegub? są dostępne jakieś zamienniki, czy trzeba kupować w ASO? I jakie koszta się z tym wiążą? dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Jeszcze na nim jeżdże Ja mam P11, przegubów wszedzie pełno, nie tylko w ASO. Właśnie zastanawiam się jaki kupić - polecają firme NKN (najdroższe 260zł), mogą być jakieś włosko-amerykańskie GLO 174zł, JC 175zł, 4 MAX 166zł. To ceny do Primery P11 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maztito Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 W sobotę byłem u mechanika, sprawdzili zawieszenie - brak jakichkolwiek luzów, przeguby też nie wydają żadnych dźwięków przy skręconych kołach, wyważyli mi jeszcze raz koła, ale problem cały czas pozostał. Więc mam pytanie: Czy jest jakaś inna metoda na sprawdzenie czy to faktycznie któryś przegub, mi się wydaje, że to z prawej, ale moja żona siedziała obok mnie i mówi, że ona słyszy z lewej strony. Te drgania kierownicy przy małych prędkościach są bardziej góra-dół, przy większych powyżej 100km/h drgania są prawa-lewa. Nie chcę wymieniać pół samochodu zanim dojdę, co to jest, z drugiej strony nie chcę rozpieprzyć dodatkowo innych elementów zawieszenia czy skrzyni biegów. Można z tym jeździć i czekać aż usterka bardziej się ujawni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MIĘGUSZ Opublikowano 19 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2006 Jeszcze na nim jeżdże Ja mam P11, przegubów wszedzie pełno, nie tylko w ASO. Właśnie zastanawiam się jaki kupić - polecają firme NKN (najdroższe 260zł), mogą być jakieś włosko-amerykańskie GLO 174zł, JC 175zł, 4 MAX 166zł. To ceny do Primery P11 Witam, właśnie czeka mnie wymiana przegubów, bo zaczęły trzeszczeć jak cholera... Czy wiecie coś na temat tych niemieckich GS*P ?: http://www.allegro.pl/item148986212_przegu...sx_germany.html Cenę gościu ma atrakcyjną. Dzięki za ewentualne uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.