Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

[P10/W10] Kopcenie - uszczelka pod głowicą


Gość grz3chu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Mam Primere P10 2.0 D z 1995 roku 167 tys przebiegu, od niedawna zaczęła kopcić przy odpalaniu na biało, a jak ją pocisne mocniej gazem to kopci na czarno, dzieje się tak dopóki silnik sie nie rozgrzeje. co może być przyczyną ? Olej ? Może paliwo ? Czy może coś w silniku ?

 

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Moim zdaniem mogą to być wtryskiwacze. Przy walniętej uszczelce pod głowicą powinny być jeszcze inne objawy ( olej w płynie chłodzącym, płyn - maź na korku wlewu oleju). Napisz coś więcej np. czy osiągi spadły? Miejmy jednak nadzieję, że kupiłeś badziewną ropę. Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie też zakopci przy odpalaniu i dopóki się nie rozgrzeje trochę kopci kopciuszek ale nie wiem czy na biało czy na szaro... po prostu to norma 1995... :) nawiasem mówiąc mój sąsiad ma nowego diesla i też widziałem jak mu kopci :) nie mam żadnej mazi pod korkiem wlewu oleju czy w płynie chłodniczym, osiągi są bardzo dobre, silniczek pracuje równo :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam podobny problem, sprawdzilem wtryskiwacze u mechaniora i okazalo sie ze trzeba wymienic koncowki wtryskiwaczy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osiągi mi nie spadają wszystko jest ok, oleju w płynie nie ma więc uszczelka chyba jest w porządku. Pali w normie. Następnym razem zatankuje na BP i sprawdze czy bedzie kopcic bo ostatnio mnie podkusilo i tankowałem na jakiejś stacji niby Orlenu ale jakieś to szemrane bo na dystrybutorach napisane "nie realizujemy programu VITAY" na dodatek to jakiś EKODIESEL był :grin: tak poza tematem to lepiej zatankować Ultimate Diesel czy zwykły ON na BP ?

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

Ja tez stawiał bym na wtryski ewentualnie moze byc cos z filtrem paliwowym tzn przypchany lub uklad dolotowy.Ale najczestszy przypadek to koncowki wtrysków mozesz wstepnie sam sprawdzic tzn.chwycic za wtrysk na wlaczonym silniku iz badac czy nie stuka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...