Gość grz3chu Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Witam, Mam Primere P10 2.0 D z 1995 roku 167 tys przebiegu, od niedawna zaczęła kopcić przy odpalaniu na biało, a jak ją pocisne mocniej gazem to kopci na czarno, dzieje się tak dopóki silnik sie nie rozgrzeje. co może być przyczyną ? Olej ? Może paliwo ? Czy może coś w silniku ? Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 nie chce straszyc ale to moze smierdziec uszczelka pod glowica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marzbig5 Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Witam. Moim zdaniem mogą to być wtryskiwacze. Przy walniętej uszczelce pod głowicą powinny być jeszcze inne objawy ( olej w płynie chłodzącym, płyn - maź na korku wlewu oleju). Napisz coś więcej np. czy osiągi spadły? Miejmy jednak nadzieję, że kupiłeś badziewną ropę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ceziman Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 u mnie też zakopci przy odpalaniu i dopóki się nie rozgrzeje trochę kopci kopciuszek ale nie wiem czy na biało czy na szaro... po prostu to norma 1995... nawiasem mówiąc mój sąsiad ma nowego diesla i też widziałem jak mu kopci nie mam żadnej mazi pod korkiem wlewu oleju czy w płynie chłodniczym, osiągi są bardzo dobre, silniczek pracuje równo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baryla Opublikowano 17 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2006 ja mam podobny problem, sprawdzilem wtryskiwacze u mechaniora i okazalo sie ze trzeba wymienic koncowki wtryskiwaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grz3chu Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Osiągi mi nie spadają wszystko jest ok, oleju w płynie nie ma więc uszczelka chyba jest w porządku. Pali w normie. Następnym razem zatankuje na BP i sprawdze czy bedzie kopcic bo ostatnio mnie podkusilo i tankowałem na jakiejś stacji niby Orlenu ale jakieś to szemrane bo na dystrybutorach napisane "nie realizujemy programu VITAY" na dodatek to jakiś EKODIESEL był :grin: tak poza tematem to lepiej zatankować Ultimate Diesel czy zwykły ON na BP ? Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Blade Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 witam gdzie najtaniej moge kupic koncowki wtryskow do p10 diesel ? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Ja tez stawiał bym na wtryski ewentualnie moze byc cos z filtrem paliwowym tzn przypchany lub uklad dolotowy.Ale najczestszy przypadek to koncowki wtrysków mozesz wstepnie sam sprawdzic tzn.chwycic za wtrysk na wlaczonym silniku iz badac czy nie stuka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.