Gość waldiw16 Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 mam pytanie do posiadaczy primery p10 na gaźniku . moje auto cholernie duzo pali lpg(w trasie 14.5l/100km) i mam pytanko do czego z drógiej strony jest podłączony ten niebieski przewód który łączy sie z gaźnikiem a dokladniej z zespołem automatycznego ssania. czy ten przewód idzie az do jakiegos czujnika temp??? dzieki za podpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Przewód jest zasilaniem dla grzałki bimetalu ssania. pojawia się na nim napiecie 12v z chwila wlączenia zapłonu i podawane jest przez cały czas pracy silnika. Objawem niesprawności urzadzenia są podwyzszone obroty biegu jałowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldiw16 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 no wlasnie mam troszke podwyzszone obrotyokolo 1200 na rozgrzanym silniku. a czy tym przewodem ipłynie cały czas napiecie12V? czy jak sinik sie nagrzeje to napiegie przestaje plynac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 no wlasnie mam troszke podwyzszone obrotyokolo 1200 na rozgrzanym silniku.a czy tym przewodem ipłynie cały czas napiecie12V? czy jak sinik sie nagrzeje to napiegie przestaje plynac?? Kurna... a umiesz czytac? napiecie 12V jest rownolegle z zasilaniem zaplonu. Caly czas. IMHO problem masz z zabrudzonymi (przypalonymi) stykami grzałki wewnatrz urzadzenia. http://www.autocentrum.pl/nissanclub/serwis/sun_ssanie.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość waldiw16 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 ok wielkie dzieki a jezeli tym niebieskim kablem nie plynie 12V tylko okolo 4 V to co moze byc tego przyczyną ??bo u mnie wlasnie tak jest. czy to moze jakis przekaźnik.??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
widaw Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 nie pamietam schematu. Ale na 99% jest przekaźnik w komorze silnika od zasilania grzałki ssania. W serwisie jest drogi. Poszukaj na srocie lub zastosuj zamiennik - konieczne bedzie przełozenie przewodów w kostce przekaxnika. prosta robota. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.