Gość Hubertus Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Mam pytanie? Po remoncie silnika (przed remontem głowicy było idealnie) po uruchomieniu silnika za samochodem mam chmurę białego dymu. inne objawy to: 2. problemy z zapaleniem, bo muszę dłużej przytrzyma na rozruszniku 3. skaczące wolne obroty po uruchomieniu 4. czasami potrafi zgasnąc. 5 . trochę wołowaty silnik w porównaniu z przed remontem Przed remontem głowicy było idealnie, palił z dotyku, nie dymił i nie gasł. Jak jest tego przyczyna? Z góry dzięki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adams Opublikowano 18 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2006 bialy dymek czesto oznacza ze masz chlodziwo w cylindrach, czyli na przyklad zwalona uszczelke pod glowica (co mogloby miec sens jesli ostatnio byla zdejmowana). Sprawdzilbym tez jak wygladaja swiece. Zerknij przy okazji czy dym jest na pewno tak bialy jak Ci sie wydaje - czy nie ma przypadkiem niebieskiego odcienia (wtedy nalezy zerknac na turbine). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Zgadzam się z tym co napisał Adams. Jeszcze sprawdziłabym ustawienie rozrządu - jeśli jest źle złożony to przestawia się zapłon (auto ciężko pali, nie ma mocy). Pozdrawiam, Ruda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Cześć!! Być może masz zapchany mikrofiltr w samej pompie wtryskowej- wiele modeli japońskich ma takie coś - u mnie objawiało się to przerywaniem podczas jazdy(zachowywał sie taki jakbym mu na ułamek sekundy wyłączył silnik czyli szarpał) nie wchodził na obroty powyżej 3000rpm i kopcił na biało. Wymiana tego filterka jest bardzo prosta i niedroga...o ole pamiętam zapłaciłem chyba 120zł. pdjedź do jakiegoś warsztatu zajmującego się japońcami i oni powinni już wiedzieć co mu dolega. ale kolega Adams może mieć rację - ja tylko sugeruje co było u mnie w aucie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Jeżeli po remoncie silnika miałeś założoną nową uszczelkę (dobrą uszczelkę nie Ajusę), silnik został prawidłowo złożony, śruby zostały dokręcone w prawidłowej kolejności i z dobrymi momentami to przyczyną na 98% jest złe ustawinie pompy wtryskowej. Tak przynajmniej było w moim przypadku. Po wizycie u pompiarza wszystko wróciło do normy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 To poleccie m dobrego pompiarza. Znalazłem serwis Bosch'a w klikawie koło Puław. Zaproponowałi mi wykonanie "wstępnego przeglądu = 100zł", ale wg mnie dobry fachowiec powinien ocenic to bez dodatkowych kosztów. Poza tym nie znalazłem jeszcze czasu, żeby pojechac do nich na samo spradzenie. Z góry dzieki za pomoc. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Ten, u którego ja byłem to Bogdan Podkowiński tel. 022 7298950. Warsztat ma w Nadarzynie pod Warszawą. Koleś na prawdę zna się na tym co robi i ciężko u niego z terminami, ale dzwoń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Dzięki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.