Gość b3ck Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Jadąc 30 min temu trasa KATOWICE - CZESTOCHOWA nadle zgaslo mi radio ( pomyslalem popsulo sie! Fajnie i tak chce kupic nowe ) Chwile pozniej zmieniajac pas zauwazylem ze lampa migacza jakos tak slabiej mi swieci. Nie zwazajac na nic przjechalem jeszcze z 20 km i sie zatrzymalem bo jakos mi to spokoju nie dawalo ( cale szczescie ze z gorki bylo bo mi nie chcoial pozniej zapalic:D ) Przez przypadek mialem miernik i zmierzylem ladowanie i no i wyszlo ok 8,5V troche za malo gdy wlaczylem swiatla spadalo, a gdy dodalem gazu to wzrastalo o ok. 1V. I tera moje potynie zwiazen z tym co to ?? czy to szczotki w alternatorze czy moze jakaś dioda czy bezpiecznik. JEscze nic nie ogladael bo silnik strasznie goracy. Aha pasek jest aha jescze jedno dzien wczesniej zaczelo cos mi piszczec wlasnie w okolicach alternatora, przy dodawaniu pisk sie nasilal ( nie byl to pisk tak charakterysztycznie wydawany przez pasek) dzieki, b3ck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Najprawdopodobniej to będzie regulator napięcia... ale nie zaszkodzi jak najpierw sprawdzisz szczotki... Jeśli byłby to bezpiecznik to nie byłoby ładowania wogóle... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysiek28 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Miałem to samo i była to wina szczotek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b3ck Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 krzysiek28, jaki to byl koszt?? mam sklep obok mnie ale dzisija sobota wiec zamkniety, a chcialbym wiedziec czy mnie stac na szczotki. Wymienie sam - nigdy tego nie robilem, ale sie naucze [ Dodano: Sob 19 Sie, 2006 ] wymienial moze ktos szczotyki?? Porady wskazane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krzysiek28 Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2006 Ja zapłaciłem razem z robocizną 80 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b3ck Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Odkrecilem alternator i z tylu jest przymocowany prostownic, kabelek sie przy nim urwal niestety bardzo blisko obudowy. jakos mi sie udalo tam podlutowac nowy kabelek, ale przy okazji zauwazylem ze jest on w srodku zkorodowany i zasniedziony. czy on moze byc powodem braku ladowania ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supernissanb12 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Jeśli dało się dobrze zlutować to pewnie będzie śmigać. Ale jeśli tylko po łebkach zalutowałeś to może to nie wystarczyć na długo. Alternator wmiarę więkrzego poboru prądu cholernie się męczy. I temperatura może byc na tyle wysoka, że jak kiepsko ci lut będzie trzymał to znów się urwie ten kabel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b3ck Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 no i juz wiem. padl stojan i regulator.... :/ ma ktos na sprzedaz alternator ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bonzo Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 ma ktos na sprzedaz alternator ?? ja mam :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b3ck Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 ale chyba od 1.3, tak?? Moze ktos wie czy bedzie pasowal ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Mówiłem żebyś sprawdził regulator? a tak btw to w słoneczkach są dwa rodzaje alternatorów o różnych mocach - mitsubishi i hitachi, jeśli masz tabliczkę to sprawdź co na niej jest napisane - najważniejszy jest prąd znamionowy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b3ck Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 nie amm wlasnie tabliczki i o to chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 A który silnik masz?? E16i czy GA16i?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b3ck Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 GA16i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Jak spotkam znajomego to się go zapytam i wtedy wyślę ci na priv ale wg mnie powinien pasować od E13S. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Ja mam sunny coupe B12 1.6 12V silnik GA 16i i mam problem z alternatorem. Do ok. 3000 obrotów się żarzy kontrolka potem znika i z powrotem sie zapal gdy obroty zejdą poniżej 3000. Co to może być?? Szczotki już czas wymienic i jaka jest ich cena jesli ktoś wie :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Devill_2005 Opublikowano 15 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2006 Zmieniałem szczotki i powiem ze koszt szczotek to max 15zl ponieważ do mojego alternatora pasowały szczotki od Renault wiec kupiłem takie i teraz bez zarzutów po wlutowaniu ich dobrze ładuje a zmieniałem szczotki ponieważ pokruszyłem stare podczas składania altka po zmianie łożyska Ja kupiłem szczotki z drutem na końcu przez co zapłaciłem 1 zł więcej ale za to dużo wygodniej się je zakłada Nie wiem jaki mam alternator bo nie ma tabliczki ale jeśli chcecie to mogę napisać jakie szczotki wlutowałem oraz jaki odczytałem nr na altku ! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.