Gość olgi Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2006 Podczas długiej jazdy (800 km non stop) przepaliły mi się obie żarówki przednich świateł pozycyjnych w Almie N15 1998 (Japan) O dziwo cud chyba się stał że nikt nie zdefasonował mi kufra bo jechałem nic nie wiedząc bez tylnych pozycyjnych (tym razem bezpiecznik 10A). Czy ktoś miał ten sam problem ? Czy ten typ tak ma czy to zbieg okoliczności przyrody? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Art-B Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Podczas długiej jazdy (800 km non stop) przepaliły mi się obie żarówki przednich świateł pozycyjnych w Almie N15 1998 (Japan) O dziwo cud chyba się stał że nikt nie zdefasonował mi kufra bo jechałem nic nie wiedząc bez tylnych pozycyjnych (tym razem bezpiecznik 10A). Czy ktoś miał ten sam problem ? Czy ten typ tak ma czy to zbieg okoliczności przyrody? Pozdrawiam. to chyba nieszczęśliwy zbieg okoliczności, bo nie słyszałem o takim problemie w N15, no chyba, że ktoś grzebał w wiązce i coś spartolił, czego Ci nie życzę. W każdym razie, ten typ tak nie ma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Misiek_okecie Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 to sie zdarza np po instalacji radia itd. ale raczej przypadek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Po instalacji radia ale jesli wykonal to ktos niekometentny czytaj rysio z klanu ktory jezdzi autem i wie jak wymienic amumulator Jesli ci sie przepalily zarowki to albo pecha masz albo ladowanie na alternatorze masz za duze i podczas jazdy regulator daje ci wiecej niz 13,8V. Sprawdz to gazujac silnik na 4000-5000. Jednak jakos stawiam na przypadek niz wade elektryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 albo ladowanie na alternatorze masz za duze i podczas jazdy regulator daje ci wiecej niz 13,8V. prawidłowe napięcie alternatora max do 14,4V :idea: Czy ten typ tak ma czy to zbieg okoliczności przyrody? N15 raczej nie doskwiera instalacja elektryczna POZDRO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yukan1 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 a w jaki sposob mozna popsuc instalacje elektryczna montujac radio? tzn. jakies sa najczestrze bledy? bo mam zamiar w ten weekend zamontowac sobie samemu wiec prosze o uwagi. wychodzilem z zalozenia ze najpier dopne mase do radia, potem zasialnie, a glosniki i tak nie sa wazne i moga byc w dowolnym momencie dopiete, bo nie maja kontaktu z masa samochodu. rozumuje poprawinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wwl Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Jakto mowia najwazniejsza wprawa. Pewnie ze na poczatek podepnij zasilanie. Tylko uwazaj aby nie dotknac do masy lub zewrzec przewodow glosnikowych od radia. To najczestszy przypadek jak ludzie montuja radia i pala koncowki. A co do napiecia alternatora to w zyciu nie widzialem sprawnego regulatora ktory daje wiecej niz 14 V nawet na obciazeniu swiatel czy wentylatora. Najwidoczniej duzo przede mna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.