Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

żarówki N15


Gość olgi

Rekomendowane odpowiedzi

Podczas długiej jazdy (800 km non stop) przepaliły mi się obie żarówki przednich świateł pozycyjnych w Almie N15 1998 (Japan) O dziwo cud chyba się stał że nikt nie zdefasonował mi kufra bo jechałem nic nie wiedząc bez tylnych pozycyjnych (tym razem bezpiecznik 10A). Czy ktoś miał ten sam problem ? Czy ten typ tak ma czy to zbieg okoliczności przyrody? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas długiej jazdy (800 km non stop) przepaliły mi się obie żarówki przednich świateł pozycyjnych w Almie N15 1998 (Japan) O dziwo cud chyba się stał że nikt nie zdefasonował mi kufra bo jechałem nic nie wiedząc bez tylnych pozycyjnych (tym razem bezpiecznik 10A). Czy ktoś miał ten sam problem ? Czy ten typ tak ma czy to zbieg okoliczności przyrody? Pozdrawiam.

to chyba nieszczęśliwy zbieg okoliczności, bo nie słyszałem o takim problemie w N15,

no chyba, że ktoś grzebał w wiązce i coś spartolił, czego Ci nie życzę.

W każdym razie, ten typ tak nie ma...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po instalacji radia ale jesli wykonal to ktos niekometentny czytaj rysio z klanu ktory jezdzi autem i wie jak wymienic amumulator :lol:

Jesli ci sie przepalily zarowki to albo pecha masz albo ladowanie na alternatorze masz za duze i podczas jazdy regulator daje ci wiecej niz 13,8V.

Sprawdz to gazujac silnik na 4000-5000.

Jednak jakos stawiam na przypadek niz wade elektryki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo ladowanie na alternatorze masz za duze i podczas jazdy regulator daje ci wiecej niz 13,8V.

prawidłowe napięcie alternatora max do 14,4V :idea:

Czy ten typ tak ma czy to zbieg okoliczności przyrody?

N15 raczej nie doskwiera instalacja elektryczna

 

POZDRO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a w jaki sposob mozna popsuc instalacje elektryczna montujac radio? tzn. jakies sa najczestrze bledy? bo mam zamiar w ten weekend zamontowac sobie samemu wiec prosze o uwagi.

 

wychodzilem z zalozenia ze najpier dopne mase do radia, potem zasialnie, a glosniki i tak nie sa wazne i moga byc w dowolnym momencie dopiete, bo nie maja kontaktu z masa samochodu. rozumuje poprawinie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakto mowia najwazniejsza wprawa.

Pewnie ze na poczatek podepnij zasilanie.

Tylko uwazaj aby nie dotknac do masy lub zewrzec przewodow glosnikowych od radia.

To najczestszy przypadek jak ludzie montuja radia i pala koncowki.

A co do napiecia alternatora to w zyciu nie widzialem sprawnego regulatora ktory daje wiecej niz 14 V nawet na obciazeniu swiatel czy wentylatora.

Najwidoczniej duzo przede mna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...