leonki39 Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Czy instalacja gazowa 2 generacji w silniku SR20DE ma wpływ na spadek mocy ? Pytam ponieważ auto kupiłem z gazem i nie wiem czy mógłbym się pocieszyć lepszymi osiągami.Chodzi mi o jazdę na benzynie. Jeśli po wywaleniu instalacji byłaby znaczna poprawa to się zdecyduję. Pozdrowienia dla wszystkich klubowiczów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Poszperaj troche na forum sporo o tym bylo. W skrócie - tak!! Instalacja II generacji stanowczo zmniejsza osiągi auta na benzynie. Przez zastosowanie w niej miksera ( masz to ustrojstwo między przepływomierzem powietrza a przepustnicą ) który zwęża dolot powietrza. Powoduje to też kolosalne zużycie benzyny. Masz 4 wyjścia: wywalić LPG, założyć LPG na wielopunkcie, zrobić 2 osobne doloty powietrza ( dla gazu i dla benzyny ) i moim zdaniem najoptymalniejsze - założyć BLOSa zamiast iksera. Co do szczegułów użyj szukaja, wszystko było opisywane. Pozdrawiam i zazdroszczę primki GT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2006 Do tego silnika najlepszym rozwiązaniem jest sekwencja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Owszem - dającym najlepsze efekty ale i najdroższym. Sekwencja ok 2000 blos 350 ( w Legnicy ponoć w tej cenie z montażem i rególacją ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonki39 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Koleś który sprzedał mi te auto twierdzi , że nie nie ma różnicy w mocy po założeniu gazu. Napewno ściemnia , bo od razu wydawał mi się jakiś lewy. Może wcześniej było git a póżniej po założeniu instalacji nie wiedział co jest grane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maddrajwer Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Wiesz.... jest tu taki temat " Jak kupowałem używany samochód" ,poczytaj co i jak opowiadają sprzedawcy używanych aut. jak chcesz to przewioze Cie swoja primą ( jak tylko ją ponaprawiam) na beznynie z mikserem i póżniej jak założe blosa -sam ocenisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonki39 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Chetnie bym się przejechał bo nie znam sie na tych sprawach, ale to się musimy ugadać Bardzo dziękuję za propozycje i życzę szybkiej naprawy auta. Narka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 kazda podcisnieniówka, nawet z blosem pogorszy osiągi - wynika to z pewnwj bezwładności układu podcisnienie - reduktor i dawkowanie gazu, że o zużyciu nie wspombnę. Każda dobrze założona sekwencja bedzie o niebo lepsza niz jakieś blosy i inne II giej generacji. Co prawda na blosie powinny osiągi sie poprawić, to rozwiązanie tańsze, a wybór należy do właściciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Pamiętajcie, że blos to też zwężka w dolocie, do wielopunktowego wtrysku tylko sekwencja. Ja jestem w trakcie montażu blosa ale u mnie jest jednopunktowy wtrysk, teraz siedzi jeszcze mikser, kilka razy wyjmowałem go żeby pośmigać pełną piersią na benzynce, różnica ogromna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Jeśli chodzi o jazdę na benzynie o instalacja drogiej generacji posiada mikser, który stanowi swojego rodzaju zwęrzke, spadek mocy do ok 20-35KM dla tego silnika (w zależności od zastosowanej zwężki cyt. miksera). Poniżej przykład II gen. w Sunnym GTI, oba testy na benzynie - jeden ze zwężką a drugi po jej wyciągnięciu: Jak widać do 3500obr.min nie zmienia się kąp letnie nic, dopiero powyżej widać destrukcyjne dla mocy działanie zwężki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonki39 Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 No i wszystko jasne.Wielkie dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kazek Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 ja zaś proponuję wywalić sam mikser jak beedziesz chciał poszaleć na benzynce, a jak się cienko zrobi z kasą na wachę zakładasz z powrotem i smigasz na gazie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.