Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Pytanie-zakup auta - Primera 99 2.0 TD

Gość wielgosz1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czesc,

Jestem nowy w temacie Nissana i mam pytanie.

Moge kupic Nissana Primere z 1999 roku 2.0 TD ( za okolo 17 000). Polecilibyscie taki zakup (czy auto jest tego warte ) ? Na co należy zwrocic uwage przy kupnie ? Czy cena jest typowa dla tych aut z tego rocznika, czy mozna podejzewac ze jest po wypadku ?

Bede wdzieczny za wszelkie informacje ....

Pozdrawiam, Maciek

Ceny tego rocznika są bardzo różne. Możesz kupić czasami nawet za 14 tysi. Uważja na okazje. Dobrego samochodu nikt nie sprzeda poniżej jego wartości.

Dołączę się do seby3371 i też mogę zaproponować Ci swoją nyskę :)

Pawel mysle ze jednak jak sie jest zdecydowanym na sprzedaz to teraz nie latwo utrzymac dobra cene, bo jest duza konkurencja i rozbieznosc w cenach, a wiadomo ze wiekszosc patrzy po najnizszych cenach, czesto niedoceniajac nawet wyposazenia, ajuz nie mowie o stanie technicznym.... najlepiej jak dobrze wyglada!!

pzdr

To widze ze cos te auta nie sa za fajne ze tak chcecie sprzedawac szybko...

nie sa takie złe-silnik jak nie lubisz ostrej jazdy to jest w sam raz 90 kucy wystarczy miejsca jest dużo a nawet bardzo dużo wyposażenie nie jest takie złe prawie wszystkie P11 maja bogate wyposażenie(skóra???) :D (rzadko spotykana)a na co zawracać uwagę hmmmm jak przy kazdym autku czy nie ma gdzieś wykwitów szczegónie drzwi tylna klapa pod tablicą rej. zawieszenie szczególnie górne skrzypki (czyt.wachacze)...jeśli chodzi o silnik to Ci nie podpowiem natomiast uważaj na wypadjący 5 bieg(SPRAWDZ CZY JEST OKI).....

PS. ja swoją sprzedaję ale mi się nie pali (kupuję drugie autko).....

PS2.jestem Bardzo zadowolony ze swojego AUTKA :-))) :mrgreen: :mrgreen:

PS3 NISSAN RULEZ :D:D:D