Gość vidi Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Witajcie!Znalazłem na forum opis zmiany filtra paliwa przy silniku.Mam pytanko czy jest drugi przy baku? Nie mogłem znaleść odpowiedzi. :sad: Jeżeli źle szukałem to z góry przepraszam :oops: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Tak jest drugi filtr paliwa w zbiorniku i trudno się do nie go dostać. Najpierw trzeba odkręcić siedzenia potem metalową osłonę, dwie rurki i już jesteś w baku, uważaj karwędzie są ostre(przynajmniej u mnie były). Filtr jest umocowany do pompy paliwa i jak się nie mylę jest jeszcze doczepiony jeszcze do pompy pływak a i od spodu jest mały pojemnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vidi Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Pablo. Dzięki za pomoc! Trudno kupić taki filtr?Przeglądając część ofert sklepów internetowych widziałem tylko filtry silnikowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Trudno kupić taki filtr? Łatwo. Musisz kupić z pompą paliwa. Jest to nierozelwalna część A jam pytanie po co chcesz kupić filtr?? Lepiej go wyjmij i przeczyść oraz ten mały zbiorniczek. I przy okazji możesz podpiąć pompę do 12V by sprawdzić jej stan. Ja tak sprawdzałem i paliwo zapitalało że hoho. ;P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość vidi Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Wiesz mam dziwny efekt gaszenia i szarpani auta podczas jazdy,szukam prostych przyczyn.Narazie wymieniłem część przewodów podciśnienia może to pomoże,kilka z nich była w opłakanym stanie.Może to była przyczyna że łapał lewe powietrze i dlatego gasł i szarpał.W sumie jakby to był filtr to chyba nie odpalał bym go potem od kopa :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 W sumie jakby to był filtr to chyba nie odpalał bym go potem od kopa Confused Jak by był zapchany filter to byś wcale nie odpalił. Możesz sprawdzić to wprosty sposób. A więc odręć prrzewów idący do filtra paliwa (ten w komorze silnika) odłącz go zaraz przed fitrem. Jeśli paliwo będzie dochodzić pod ciśniniem, to znaczy że pompa jest wporządku, a jak nie to niestety czeka cię rozbieranie tyłu. Jak to sprawdzisz, to sprawdź jeszczze filtr paliwa w komorze albo zacznij od nie go. Wiesz mam dziwny efekt gaszenia i szarpani auta podczas jazdy,szukam prostych przyczyn. Miałem to samo http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=18755 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Hola Hola Kolega Vidi ma silnik GA16DS - gaźnik co oznacza że w zbiorniku paliwa nie ma pompy paliwa oraz nie ma tam filtra bo niby po co. Przy tym silniku jest tylko jeden filtr w komorze silnika. Pozdrawiam PS Jeśli szarpie to raczej do gaźnikowca na przeczyszczenie i regulacje bo prawdopodobnie uszczelka na pompce przyśpieszającej szlak trafił, ewentualnie źle ustawiony jest kąt wyprzedzenia zapłonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejka_sz Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 W zbiorniku nie ma filtra... jest tylko sitko w ksztalcie filtra zeby przewod nie zasysal ewentualnych zanieczyszczen... tego sie nie wymienia.. to sie ewentualnie czysci ale maloprawdopodobne zeby bylo brudne czy zapchane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 to sie ewentualnie czysci ale maloprawdopodobne zeby bylo brudne czy zapchane. Mało prawdopodobne, w moim przypadku bardzo prawdopodobne! Przez to sitko (jak to wy nazywacie 8) ) to nie mogłem odpalić auta. Przeczyściłem i jest prawie git! silnik GA16DS - gaźnik co oznacza że w zbiorniku paliwa nie ma pompy paliwa A to gdzie jest ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Jest pod maską, po prawej stronie od filtra powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarsar Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Jest pod maską, po prawej stronie od filtra powietrza. Dodajmy,że jest to pompka mechaniczna,a w DE jest elektryczna w baku,którą można dość łatwo zajeździć jeźdźąc z min. ilością paliwka, zresztą jak w każdym innym aucie z wtryskiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Dlatego jeżdżę nie schodząć poniżej pierwszej kreski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 najlepiej założyć gaz i po problemie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 najlepiej założyć gaz i po problemie Ale za to ciągle stałby na warsztacie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.