Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

ciekawostka ze wskaźnikiem paliwa w n14 pomocy!!!


Gość lorakg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam problem ze wskaźnikiem paliwa w sunny 1,4. A mianowicie owy wskaźnik raz działa a raz nie z tym żę czas nie działania jest znacznie dłuższy niź działania. NP. działa przez 1 godzine jazdy a później przez 1 tydzień nie działa, następnie znowu podziała chwile po czym opada poniżej skali i milczy przez kolejny dłuższy czas????????? Co to może być gdzie szukać od czego zacząć. POMOCY :shock: :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Problem z wskażnikiem paliwa w sunny towarzyszył mi od 2 lat czyli od momentu zakupu auta .Czasami dzialał prawidłowo ale przez większośc czasu jego wskazania były conajmniej " orientacyjne.Ostatnio całkowicie odmówił posluszeństwa więc poświęciłem mu wiele czasu aby znależć przyczynę usterki .Zaśniedziale kable , brak polączenia zostaly wyeliminowane w pierwszym etapie,pozostale elementy również pracowały prawidlowo jednak po montażu w zbiorniku zawsze sytuacja powtarzała się .Okazalo się że przyczyna to brak izolacji elementu "opornościowego "czujnika paliwa w zbiorniku od masy pojazdu -to przebicie jest przyczną większości problemów z wskażnikiem paliwa .Podsumowując aby otrzymać idealnie pracujący wskażnik paliwa (w każdych warunkach) należy odłączyć masę podlączoną do czujnika paliwa i podlączyć ją do końcówki elemenu opornościowego czujnika poziomu paliwa.Należy pamiętać aby końcówkę przewodu oprnościowego wskażnika odizolować od "orginalnej" masy poprzeż umiejętne odgięcie metalowej blaszki.

Efekt gwarantowany- rewelacja!!!! (naprawę wykonano w sunny Y10 2.0D )

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Problem z wskażnikiem paliwa w sunny towarzyszył mi od 2 lat...Podsumowując aby otrzymać idealnie pracujący wskażnik paliwa (w każdych warunkach) należy odłączyć masę podlączoną do czujnika paliwa i podlączyć ją do końcówki elemenu opornościowego czujnika poziomu paliwa.Należy pamiętać aby końcówkę przewodu oprnościowego wskażnika odizolować od "orginalnej" masy poprzeż umiejętne odgięcie metalowej blaszki.

Efekt gwarantowany- rewelacja!!!! (naprawę wykonano w sunny Y10 2.0D )

 

No to może warto wrzucic to do sekcji "zrób to sam" Może komus się przyda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...