Gość rommon Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Witam wszystkich użytkowników Almery .Niedawno zakupiłem Almere 97r 1.4 niestety okazało się teraz że pali olej , czy ktoś miał taki sam problem?Przy okazji chciałbym sie dowiedzieć może ktoś orientuje się gdzie jest umieszczony opornik do regulacji nawiewu i czy jest duży problem z jego wymianą.Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario_k3 Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2006 Moja ani grama nie pali. Co do płytki oporowej od nawiewu to znajdziesz ją pod schowkiem pasażera. Terzeba go zdemontować. Sporo było na ten temat. tu masz przykład. http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...hlight=dmuchawa Też kiedyś zadałem podobne pytanie na tym forum i też dzięki niemu sam dokonałem pierwszej napawy w swoim nismo Śrbokręt w rękę i lutownica powodzenia [ Dodano: Wto 22 Sie, 2006 ] na jakim oleju jeździsz, był ostatnio wymieniany, Almery lubią półsyntetyki 10W40 no w ostateczności syntetyk 5W40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Powinieneś dokładniej opisać zjawisko. Po czym sądzisz, że pali olej. Chyba nie przejechałeś jeszcze kilku tysięcy kilometrów żeby stwierdzić to na miarce. Może masz niebieski dym z rury, a może gubisz olej. Jakie masz objawy zwiększonego zużycia oleju, bo to w N15 baaardzo żadko spotykany przypadek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rommon Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Olej na jakim jeżdze to shel 10w40 niwstety mam przejechane nia juz kilka tysięcy i co jakiś 1000 muszę wlać ok 1l.Wszystko jest uszczelnione i nie ma żadnych wycieków tylko widać że idzie do rury ponieważ cały tył samochodu jest okopcony.dziękuje za podpowiedż w sprawie dmuchawy,a co do silnika kompresja była sprawdzana i jest ok.Pozdrawiam. [ Dodano: Czw 24 Sie, 2006 10:20 ] Przepraszam pomyliem sie olej na jakim jeżdże to 15w40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 ktoś Cię pewnie oszukał... ile masz przejechane KM??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczor Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 witam popacz czy ubywa ci płynu z naczynka wyrownawczego.jak ubywa +olej to głowica do roboty,koszt około 1500zł do 2000zł, albo drugi silniczek. a jak tylko ubywa oleju to wymiana uszczelniaczy zaworowych.dobry mechanik zrobi to w jedem dzień (uszczlniacz jeden 4zł ) , jest troche grzebania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_flori Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Nie tak prosto z olejem. Jak spala to nie tylko uszczelniacze- być może cały silnik jest do remontu. Zrób pomiar kompresji i pomiar z tzw. próbą olejową. Jak kompresja ok. być może tylko na robocie głowicy sie skończy. Ale tak czy owak silnik który tak żre olej nie powinien byc ekslploatowany - szkoda katalizatora i pieniedzy wydawanych na olej. Podejrzewam, że gdybys pognał po autostradach - wciągnąłby ok 2-3 l /1000 km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rommon Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2006 Dziękuje za podpowiedzi .Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.