zbyszekN15 Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Proszę znających temat praktyków o podanie w kilku punktach, w jakiej kolejności i jakich możliwie najlepszych środków chemicznych użyć do likwidacji niewielkich ognisk korozji podwozia i zawieszenia. Idzie zima... Proszę tylko o nazwy środków i kolejność stosowania. Dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukas.nis Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Jest taki środek BRUNOX,który zżera rdzę i zahamowywuje dalszy rozwój jej. Nie jest drogi ok.15 zł Jedna wada tego to,że długo schnie Ja kupiłem go w sklepie motoryzacyjnym (widziałem też parę razy na allegro) POZDRO tutaj masz: http://www.allegro.pl/search.php?string=brunox Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lolek Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Brunox polecam bardzo dobry srodek!! Tez czeka mnie zabezpieczenia bo niestety zaczyna sie ruda pojawiac ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Polecam rust check :roll: W przyszłym tygodniu będę miał Alme po konserwacji tym oto specyfikiem, podobno jest rewelacyjny. Opiszę wrażenia i postaram się wrzucić jakieś fotki http://www.autobayer.idt.pl/zabezpieczeniaantyk.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Szczotka druciana,czysta benzyna,podkład lub minia,lakier najlepiej czarny matowy spray,cos do konserwacji Boll lub TECTYL z Vavoline lub inny bitumiczny srodek- dwie warstwy i gotowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Do konserwacji podwozia polecam środek BITEX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lolek Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2006 Do konserwacji podwozia polecam środek BITEX. Pod warunkiem, ze naklada sie go na idealnie oczyszczona z rdzy powierzchnie i najlepiej wczesniej zabezpieczona jakims srodkiem ktore to "zwiaze". Bo ja niestety w swojej historii przerabialem juz kilka razy zdzieranie tego ... bitexu z podwozia bo rdza byla pod nim ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Wszystkim dziękuję. O to chodziło. Ten rust check chciałbym do profili zamkniętych, ale nigdzie nie mogę go kupić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 tu popatrz, dzwoniłem - ceny od 400 do 800 zł, ja robię u gościa pod tym numerem 22 758-30-33 w milanówku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxpaynemm Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Polecam rust check :roll: W przyszłym tygodniu będę miał Alme po konserwacji tym oto specyfikiem, podobno jest rewelacyjny. Opiszę wrażenia i postaram się wrzucić jakieś fotki http://www.autobayer.idt.pl/zabezpieczeniaantyk.php Kontaktowałem się z tą firmą i zabezpieczenie Almery kosztuje 450zł i trwa 4 godzinki. Chyba się zdecyduję Czekamy na foto :one: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gregke Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 a czy może ktoś z Was zna i może polecić warsztat w trójmieście, w którym dobrze konserwują podwozie (oczywiście warunek podsawowy: nie zdzierają zima całkiem niedługo, więc i na ten wydatek musze się przygotować... pozdr. grzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jasyr Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Ja miałem robione rok temu środkiem rust check naprawde dobry. Koszt całej konserwacji łącznie z profilami zamkniętymi i podłogą to 350 zł tyle zapłaciłem. Auto zostawiasz na 2 dni (mycie, w nocy schnie, konserwacja) Jak chciałem żeby zrobili przez 1 dzień to mnie wysyłał pod inny adres bo oni lipy nie robią. I najważniejsze na 2 dzień kazali mi przyjechać na czas pryskania żebym widział jak robią i za co płace. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Czekamy na foto :one: Co tu dużo pisać, na razie mam wrażenie, jakby cały samochód był zanurzony w „syropie klonowym”. Po konserwacji nie wolno myć samochodu gdzieś przez tydzień. Jedno co mogę na dzień dzisiejszy napisać to, że rust check nie śmierdzi, jest to miły słodki zapach podobny do syropu klonowego albo miodu. :mrgreen: Całe podwozie wygląda jakby ktoś obsmarował to miodem, bardzo apetyczne A to już kolejna porcja „soku klonowego”, który wycieka na tylny zderzak Mam nadzieję, że z biegiem czasu i kiedy wreszcie będzie można umyć Alme wszystkie te problemy z wyciekami „soku klonowego” znikną bez śladu . Jeszcze jedno, podczas jazdy zauważyłem, że zawieszenie i w ogóle cały samochód jest teraz bardziej miękki i zawieszenie bardziej cicho pracuje, sprzęgło stawia mniejszy opór przy naciskaniu na pedał, drzwi zamykają się dużo lżej i ciszej. Teraz ruda nie ma najmniejszych szans :twisted: Taką mam teraz nadzieję :roll: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 jaks się dowiadywałem to zabezpiecznie takie to 12-13 kg + do masy :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekGP Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 No ładnie to wygląda. Jaka była cena? - pytam bo chcę zrobić u siebie ale nie wiem czy nie podwoi mi to wartości auta a chciałbym Sunniaczkiem pojeździć jeszcze trochę bo powiem wam że przerabiałem już kilka aut ale tak bezproblemowego i taniego w użytkowaniu to jeszcze nie miałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxpaynemm Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Czekamy na foto :one: Co tu dużo pisać, na razie mam wrażenie, jakby cały samochód był zanurzony w „syropie klonowym”. Po konserwacji nie wolno myć samochodu gdzieś przez tydzień. Jedno co mogę na dzień dzisiejszy napisać to, że rust check nie śmierdzi, jest to miły słodki zapach podobny do syropu klonowego albo miodu. :mrgreen: Całe podwozie wygląda jakby ktoś obsmarował to miodem, bardzo apetyczne Obrazek Obrazek A to już kolejna porcja „soku klonowego”, który wycieka na tylny zderzak Mam nadzieję, że z biegiem czasu i kiedy wreszcie będzie można umyć Alme wszystkie te problemy z wyciekami „soku klonowego” znikną bez śladu . Jeszcze jedno, podczas jazdy zauważyłem, że zawieszenie i w ogóle cały samochód jest teraz bardziej miękki i zawieszenie bardziej cicho pracuje, sprzęgło stawia mniejszy opór przy naciskaniu na pedał, drzwi zamykają się dużo lżej i ciszej. Teraz ruda nie ma najmniejszych szans :twisted: Taką mam teraz nadzieję :roll: Pozdrawiam A kolega gdzie robił?? w Elblągu??? Ile to kosztowało kolegę?? U mnie koło Siedlec chcą 450zł i powiedzieli że trwa to około 4 godzinek. A jak było u kolegi?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Slavecky Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 jaks się dowiadywałem to zabezpiecznie takie to 12-13 kg + do masy :shock: Ale chyba mowa o BITEXIE, który jest ciężki i pokrywa grubą warstwą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość iras55 Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 N15-majac kiedys fiata seicento bylem na zabezpieczeniu antykorozyjnym metoda rust check po okresie zimowym podwozie wcale nie wygladalo najlepiej ,takze bylem nie zadwolony.Wedlug mnie jest to wyciaganie pieniedzy bo w roku 2004 za tak maly samochud zaplacilem 350zl.Po uplywie roku dostalem zaproszenie na ponowna konserwacje ale z niego nie skorzystalem. :< Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jur_N16 Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 No właśnie. Ma ktoś dłużej autko konserwowane tą metodą. Też potrzebuję zakonserwować przed zimą i przymierzam się do RustChecka. A może cały spód jakimś "barankiem" ? Bo nie chciał bym wyjść na baranka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryath Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Ja robilem koserwacje swojej Almery teraz w marcu. Zaplacilem 250 zl (po znajomosci) a gosciu uzyl (o ile sie nie myle) srodka UniGum. Przyznaje szczerze ze smierdzialo w srodku przez jakies 5-6 dni tym srodkiem. Potem przestalo, a przyznaje ze efekt bardzo mnie zadowolil. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jur_N16 Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 U mnie zaczyna się w niektórych miejscach pojawiać ruda :/ Wcześniejsze cary sam konserwowałem i sam o to dbałem. Teraz nie mam warunków i ..... chęci się świnić. Stąd też ciekaw jestem, czy waszmościowie konserwatorzy jakoś się zajmują ogniskami korozji :?: Fakt, są nie wielkie ale są :/ Obawiam się, że gostek zapaćka czymś czarnym i tyle. Później będę miał z tym problem Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość profes Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Czołem! Zabezpieczyłem podwozie i nadkola po ostatniej zimie przy okazji wymiany końcowych części progów z dziurawych na całe Człowiek wziął ode mnie za wszystko (a jeszcze było małe lakierowanie słupka - też rdzewiał) około 300zł (150 materiały + 150 robocizna). Użył BOLLa, którego sprzedają w spreju i bardzo ładnie się kładzie na podkład nawet samemu. A podwozie zabezpieczyć to mus, bo np. w N15 fabryczne zabezpieczenie zaczyna sie gdzieś tak na wysokości lusterek lub trochę dalej. Po dwóch ostro "solonych" zimach miejsca niezabezpieczone zrobiły się żółtawe. Nie wspomnę już nawet o pasie przednim, w którym po kilku latach robią się dziury - moja N15 i brata K11 - identyczne objawy :> Co do progów i innych zamkniętych, trudno dostępnych profili to dobry jest też środek BOLLa. Koniecznie trzeba go kupić z taką przedłużką (powinna być razem ze sprejem) z PCV, którą się wsadza np. jak najdalej w próg, a potem naciskamy spust i leci "miodzio". Wiąże rdzę i zabezpiecza od wewnątrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADi G Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Gdzie mozna zabezpieczyc auto "Rust Check"-iem we Wrocku albo okolicy??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Gdzie mozna zabezpieczyc auto "Rust Check"-iem we Wrocku albo okolicy??? Narazie nigdzie, dzwoniłem na wiosnę do gościa na Opolskiej ale on już się 2 sezon szykuje i zebrać się nie może, trzeba szukać dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ADi G Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2007 Ja dzisiaj dzwonilem na Borowska ale gosciu mi powiedzial, ze dopiero w przyszlym roku bedzie robil, bo w tym juz nie (przeciez zima idzie -halo! to chyba dobry okres na konserwacje) Ponoc gdzies na teczowej ktos konserwuje. Musze to sprawdzic... a moze ktos wie gdzie dokladnie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.