Gość Doris Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Mam Nissan Sunny 1.4 LX (N14 Automat Pb)Problem jest w tym ze nie wiem jak powinny byc podlaczone wezyki podcisnienia ktore powypadaly (Wezyki sparcialy ze starosci i od temperatury silnika)Nie wiem dokladnie jaki to silnik ale moze ktos juz przerabial ten problem i po numerze na karoseri jest w stanie to odczytac jak rowniez ustalic ich kolejnosc i prawidlowe zalozenie na wlasciwe miejsce.Moj numer karoseri to JN1ECAN14U0407253 Prawdopodobnie w tym numerze sa zawarte wszystke informacje o samochodzie i silniku.?Problem jest wtym ze raz spala badzo duzo paliwa a raz mniej.Wiem ze z tym spalaniem zwiazane jest scisle ssanie automatyczne (elektryczne podgrzewanie) ale zanim do tego sie zabiore najpierw nalezaloby "zrobic porzadek" z wezykami podcisnienia ktorych tu nie brakuje.Moze ktos ma jakas ksiazke fachowa od tego modelu lub wie jak to powinno byc wlasciwie podlaczone.Gdzie znajduje sie przekaznik od podgrzewania bimetalowej sprezyny ssania?Czym jest sterowany ten przekaznik?Za wszelka pomoc serdecznie dziekuje....!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kszym Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Co do wężyków to nie wiem. Jeśli chodzi o przekaźnik ssania to jest on pod maską (w pudełku obok akumulatora) nazywa się Automatic Choke i załącza się wraz z zapłonem aby grzałka zaczęła podgrzewać bimetal. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość hermoll Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 uu popodlaczac te wezyki masakra... jeszcze jak masz pochlaniacz par paliwa i do tego uklad recyrkulacji spalin i te wszystkie zaworki podcisnieniowe najlepiej porob fotki z inego nissana i pozniej podlaczaj analogicznie inaczej ciezko bedzie chyba ze nie masz duzo tego i tylko pare poodpadalo pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cerber Opublikowano 31 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2006 Spoko wszystko da się zrobić, trzeba tylko trochę cierpliwości Kolego za mało podałeś informacji odnośnie osprzętu silnika, ale to nic nie szkodzi Obejrzyj sobie rysunki które zamieściłem pod adresem: http://dfurtak.fm.interia.pl/nyska/E0001532.gif http://dfurtak.fm.interia.pl/nyska/12.JPG http://dfurtak.fm.interia.pl/nyska/11.JPG a najlepiej by było jakbyś sciągną sobie serwisówkę do n14 tam masz wszystkie modele a ja tu zamieściłem model najbardziej rozbudowany we wszystkie wężyki bo ja mam taki Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Świecianin Opublikowano 23 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2007 najlepie jak powymieniasz wszystkie wezyki tylko po kolei zeby nie namieszac ja tak zrobilem jak na razie spokoj ps najlepiej zbrojone dluzej wytrzymuja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yetii Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Podzwoń po ludziach ,którzy oferują części silnikowe do nissanów te wężyki są takiej samej średnicy przy almerach N15 Primerach P10 i P11 jestem tego pewien bo sam zbierałem te wężyki z kilku różnych nissanowskich silników... o ile się nie myle to jeszcze troche ich mam jakbyś był zainteresowany to pisz na maila tomasz.kolodziejczyk@wp.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.