Gość mlody28 Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Przy instalacji sekwencyjnej na gaz przełączy się tylko i wyłącznie po osiągnieciu odpowieniej temperatury (nie mozna samemu przełączyć na gaz np. przez dodanie obrotów). Ja muszę przejechać ok 3,4 km żeby sie przełączył na gaz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Przy instalacji sekwencyjnej na gaz przełączy się tylko i wyłącznie po osiągnieciu odpowieniej temperatury (nie mozna samemu przełączyć na gaz np. przez dodanie obrotów). Ja muszę przejechać ok 3,4 km żeby sie przełączył na gaz. Nie do końca tak jest zależy od firmy Sąsiad ma sekwencje nie wiem jakiej firmy ale przełącza się bardzo szybko nawet w zimę Bez garażu na mrozie odpala skrobie przednią szybę i jedzie max 300m i już jest na gazie Najwyraźniej nie ma czujnika temp. :neutral: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tjnallpu Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Młody28 ma rację. Każda sekwencja ma czujnik temperatury ale jej wartość przy której ma się instalka przełanczać można regulować na kompie. Jeżeli wiesz, że po przełączeniu na gaz będziesz jechał bez zatrzymywania ok. 2-3 kilometry to możesz obniżyć temperaturę (ok. 25-30 stopni-chociaż nie służy to reduktorowi) i ustawić samoczynne przełanczanie bez przegazowania, wtedy autko szybko przełączy sie na gaz. Jeżeli natomiast będziesz sie poruszał w ruchu miejskim i furka przełączy sie za szybko to w związku z bogatą mieszanką (nierozprężony gaz w związku z zimnym reduktorem) autko może szarpać i przygasać a nawet gasnąć przy ruszaniu, hamowaniu, staniu na światłach itp.. Wtedy najlepiej ustawić temperaturę na ok. 40 stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jarkk Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Każda sekwencja ma czujnik temperatury ale jej wartość przy której ma się instalka przełanczać można regulować na kompie. mam instalke II gen.i nie mam podłączonej tej funkcji, nawet w zimie zaraz po zapaleniu na benzynie moge przełączyc na gaz i nic nie szarpie. Za to nie wiem, przy jakiej temperaturze przełaczać na gaz, tzn, czy zaraz po podniesieniu się wskazówki o temperatury (jaką temp. wtedy ma silnik), czy nie da się tak określić ? Nie wiem jak zapalić na gazie ? Komputer Al 700 Autronic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Każda sekwencja ma czujnik temperatury ale jej wartość przy której ma się instalka przełanczać można regulować na kompie. Jeżeli wiesz, że po przełączeniu na gaz będziesz jechał bez zatrzymywania ok. 2-3 kilometry to możesz obniżyć temperaturę (ok. 25-30 stopni-chociaż nie służy to reduktorowi) i ustawić samoczynne przełanczanie bez przegazowania, wtedy autko szybko przełączy sie na gaz. I wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Za to nie wiem, przy jakiej temperaturze przełaczać na gaz, tzn, czy zaraz po podniesieniu się wskazówki o temperatury (jaką temp. wtedy ma silnik), czy nie da się tak określić ? Nie wiem jak zapalić na gazie ? Komputer Al 700 Autronic tez mam 2 gen. z czujnikiem [lovatio] nie wiem jak mam temp ustawiona ale po przejechaniu 1-2KM gaz sie juz wlacza... autko sie szybko zagrzewa co do przelaczania na gaz na zimnym silniku :X przeca to morderstwo do instalacji ;x a odpalania na gazie nie proponuje ;d o ie sie wogoel da na instalce 2 gen ? brat ma w nubirce i moze odpalic na gazie... ale silnik tak mieli i w sumie to strasznie nieszczy silnik! wiec odrazdzam ;p ale to chyba azdy wie ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 Ja też mam 2 gen. i na mikserze nie dało się odpalić na gazie a na blosie tak To znaczy przed odpaleniem pstrykam na ciągłe świecenie kontrolki gazu i odpalam Kontrolka nie mruga po odpaleniu to znaczy że jest na gazie? a na mix. nie dało się tak Normalnie u mnie teraz odpalam i mruga ruszam i odrazu sie samo przełącza na gas Nawet rano jak zimny odrazu po ruszeniu już się przełącza na gaz To że niszczy silnik to się nie zgodzę bo w wcześniej zrobiłem ponad 100tys. na instancji 1 gen odpalając tylko na gazie :!: No na bardzo dużych mrozach to się na benzynie odpalało Nie zauważyłem żadnych skutków ubocznych poza reduktorem zamarzającym Ale 100 tys. wytrzymał :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czopochrup Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Ale 100 tys. wytrzymałciekawe w jakiej kondycji byl silnik O_o brat ma nubirke i kiedys omylkowo odpalal na gazie bo mu sie przelaczylo a nie wiedzal... po kikunastu probach odpalania na gazie silnik mu zaczal glosniej choidzic, mielic :} potem sie skapnal i jezdzil jakis czas na beznynie i wszytko ustalo... od tego czasu nie odpla n gazie za zadne skarby;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 27 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2006 Ale 100 tys. wytrzymałciekawe w jakiej kondycji byl silnik O_o brat ma nubirke i kiedys omylkowo odpalal na gazie bo mu sie przelaczylo a nie wiedzal... po kikunastu probach odpalania na gazie silnik mu zaczal glosniej choidzic, mielic :} potem sie skapnal i jezdzil jakis czas na beznynie i wszytko ustalo... od tego czasu nie odpla n gazie za zadne skarby;) Według mnie był w dobrej kondycji :roll: A co powiesz na jazdę tylko i wyłącznie na gazie :!: Instalacja do Bp jest całkowicie usunięta z samochodu :idea: oto przykład u nas w klubie- http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=16548 Co do twojego opisywanego przypadku to myślę że po prostu zaczął mu zamarzać reduktor Wydaje w tedy dokładnie taki dźwięk pisku ,miąłczenia itd. Masz nową instalke to pewnie pierwszej zimy nie zauważysz takiego zjawiska A chętnie poczytam co poza instalacją gazową psuje odpalanie na gazie :?: Bo na przykład za uboga mieszanka to wiem- Wyższa temperatura spalania i wypalone zawory najczęściej. [ Dodano: Sro 27 Wrz, 2006 ] A jedyne co mi jeszcze przychodzi na myśl to smarowanie gaźnika aby nie zaśniedział Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.