Gość kdd111 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Witam ostatnio postanowilem wymienic pasek klinowy i pasek od wspomagania w mojej almerze n16 poniewaz podczas rozruchu silnika piszczal .Pojechalem do mechanika (tydzien temu ) wymienil mi te dwa paski odpalilem samochod zadnego pisku niby wszystko ok. Ale juz po tygodniu do dzisiaj przy kazdym rozruchu glosno piszczy gorzej niz przed wymiana starego paska co to moze byc .Prosze o odp ??? Pozdrawiam KDD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 a dobrze naciagnal? sprawdz napiecie paska Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kdd111 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Chyba jest ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Paski to w Almerach chyba jakiś feler. Moje piszczą jak potępieńce przy opadach i jak przejade przez kałużę. Dziwię się że na etapie projektowym nie zwrócono na to uwagi - paski sa w ogóle nie osłonięte przed czynnikami z dołu. Kilka kropel wody starczy i pisk jest przeraźliwy. Próbowałem naciągać, przemywać rozpuszczalnikiem - nic nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyszekN15 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Czasami pomaga WD-40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kdd111 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Slyszalem ze niemozna ich smarowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcin101 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 nie mozna smarowac paskow bo straca przyczepnosc i nie beda przenosic czasem przyczyną jest złe ustawieniekół pasowych (np luzy na lozyskach) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mario_k3 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Pasek piszczy zazwyczaj jak ma zbyt duży luz lub jest zużyty (zmniejszone pole powierzchni styku paska i koła pasowego). Jak wymieniłeć pasek to po kilku dniach jazdy dobrze jest go ponownie napiąć ponieważ poprostu się dotarł i prawdopodobnie powiększył się luz. Czasami to jest niewyczuwalne tak na oko. pozdrawiam [ Dodano: Wto 29 Sie, 2006 ] Poprostu podjedź do mechanika co ci wymieniał paski niech je jeszcze podciągnie. Przestanie piszczeć na bank. No chyba, że paski założyłeś jakieś trefne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kdd111 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Dzieki za wypowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 30 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2006 nie wiem dlaczego piszecie o paskach ze piszcza... w k11 nie mialem z tym problemu, mimo ze jezdzilo sie czasami po duzej wodzie... n16 tez sobie radzi mimo ze "znajomych" kaluz czasami nie omijam... no chyba ze na wiosne i nic jak narazie nie piszczy... pozdrawiam PS a jak zacznie po tym watku to sie zdenerwuje :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.