Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

zakładam centralny na pilota i zdziwienie


Gość danpo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem centralke plus dwa piloty.Biorę się za robote a tu w dzwiach kierowcy niet siłownika więc kupiłem master ale już wiem że wystarczył by sleave. Ale do rzeczy,czy ktoś mógłby mi opisać gdzie jest centralka zamka centralnego i czy do niej jest możliwość podłączenia centralki z pilotami oraz siłownika i najlepiej jeszcze jak to zrobić, może ktoś to robił i pamięta kolory przewodów gdzie zasilanie na nowy siłownik a gdzie przewody z centralki drzwi otwarte i zamknięte.Z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze zakładam że masz Primerę P10, bo nie raczyłeś napisać a w nich nie było siłownika jak centaralny był bez pilota i do P10 podam ci kolory kabli.

 

1. Centralka jest przy prawej nodze pasażera, za takim plastykowym boczkiem, na dole pod schowkiem.

2. Przy centralce kabelek pomarańczowo-niebieski, zamykanie, pomarańczowo-czarny, otwieranie.

3. Siłownik ten nowy podłączasz równolegle do pozostałych siłowników, czyli, odkręcasz drugi boczek od strony kierowcy przy progu i szukasz w wiązce wchodzącej w próg dwóch kabelków, jasnozielonego i jasnozielono-czarnego, do nich podpinasz siłownik (z siłownika wykorzystujesz tylko kabelek zielony i niebieski, reszta jest niepotrzebna). Który, do którego musisz sprawdzić doświadczalnie, bo może być sytuacja, że kierowcy zamyka, resztę otwiera, wtedy zamieniasz.

4. Zasilanie centralki na pilota najlepiej podłączyć pod istniejący bezpiecznik od centralnego zamka, jeżeli centralkę założysz przy centralce od centralnego zamka to wystarczy podłączyć się do jej zasilania, kabelek biało-czarny.

5. Czujnik w drzwiach to kabelek koloru czerwono-biały i znajdziesz go w wiązce wychodzącej z progu, czy to z prawej czy lewej strony.

 

Mam nadzieję, że jasno to opisałem, jakby co to służę pomocą. Powodzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz już mastera to grzechem byłoby go nie wykożystać.

Ja w mojej p10 wsadziłem mastera tak jak to opisał kolega Raf4rb, z tym że kable, które ci zostały z mastera podłączyłem do sterowania centralki.I w ten oto sposób w przypadku np.awarii pilota bęsziesz w stanie otworzyć samochód.W razie chęci skożystania z tego rozwiązania mogę ci podać opis podłączenia (ale to dopiero jak wstane, bo właśnie wróciłem z nocki).Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz już mastera to grzechem byłoby go nie wykożystać.

Ja w mojej p10 wsadziłem mastera tak jak to opisał kolega Raf4rb, z tym że kable, które ci zostały z mastera podłączyłem do sterowania centralki.I w ten oto sposób w przypadku np.awarii pilota bęsziesz w stanie otworzyć samochód.W razie chęci skożystania z tego rozwiązania mogę ci podać opis podłączenia (ale to dopiero jak wstane, bo właśnie wróciłem z nocki).Pozdro.

Tylko po co, w drzwiach jest przełącznik od centralnego (oryginalny nissanowski), wszystko będzie działać, nawet otwietrając z kluczyka pozostałe drzwi się otworzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość heineken72

Nie wiem czy switch w drzwiach kierowcy bedzie działał poprawnie jesli go nie wypniesz z układu. Ja tak miałem i sygnał sie dublował na siłowniku w tych drzwiach... ale wiem że niektórzy jakoś go pozostawili. Ja 3 razy ściagałem tapicerkę bo zawsze cos sie kaszaniło i teraz jest rok spokoju jak go wywaliłem. (nie licząć jak go woda zalała i zdechł;)). Róznica polega na tym ze jak zamkniesz drzwi przyciskiem w drzwiach przy klamce to pozostałe sie też zamkną.. ale po co to jak mozna prościej zamknąć przyciskiem na tunelu... Jeszcze jedno z kluczyka otworzy sie wtedy tylko jedne drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy switch w drzwiach kierowcy bedzie działał poprawnie jesli go nie wypniesz z układu. Ja tak miałem i sygnał sie dublował na siłowniku w tych drzwiach... ale wiem że niektórzy jakoś go pozostawili. Ja 3 razy ściagałem tapicerkę bo zawsze cos sie kaszaniło i teraz jest rok spokoju jak go wywaliłem. (nie licząć jak go woda zalała i zdechł;)). Róznica polega na tym ze jak zamkniesz drzwi przyciskiem w drzwiach przy klamce to pozostałe sie też zamkną.. ale po co to jak mozna prościej zamknąć przyciskiem na tunelu... Jeszcze jedno z kluczyka otworzy sie wtedy tylko jedne drzwi.

A po co ma się dublować, siłownik w tym wypadku podłączony jako slave. Jak podepniesz mastera i będą się dublowały sygnały z nich to napewno nie będzie to działać poprawnie. Przy takim podłączeniu jak napisałem wszystko działa, z kluczyka otwiera wszystkie drzwi, przycisk w środku też działa i z pilota otwiera, oczywiście zakładam że switch w drzwiach jest sprawny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość heineken72

oczywiście kolego sie zgodze z Tobą..teaoretycznie powinno byc wszystko ok

ale w praktyce.... po ok 2 miesiącach zaczeło mi szwankować

polecili mi wywalenie swicza i teraz jest ok ...całkiem mozliwe że przyczyna była zupełnie gdzie indziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za porady i dane[kolery labelków i miejsca rozmieszczenia wszystkiego]. Udało się, centralke do pilotów podłączyłem do centralki zamka centralnego, były tam trzy wolne wsówki z czego dwie zewnętrzne są do sterowania zamkiem otwierają i zamykają drzwi. Siłownik ten który zakładałem a którego niebyło, jest strowany jak inne w aucie z centralki zamka centralnego, tylko ,tzn ,nie daje sygnału na sterowanie, jest jako sleave. Wszystko działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy tego swicza w drzwiach kierowcy pozostawiłes na swoim miejscu czy go wypiąłeś?

Tu masz odpowiedź.

 

Siłownik ten który zakładałem a którego niebyło, jest strowany jak inne w aucie z centralki zamka centralnego, tylko ,tzn ,nie daje sygnału na sterowanie, jest jako sleave. Wszystko działa.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swicz został na swoim miejscu i jest podłączony ,nic złego sie nie dzieje. Poprostu i w skrucie centralka zamka centralnego współdziała teraz z czterama siłownikami a nie z trzema jak było wcześniej ,jak i to ,że nowy siłownik poprzez mechanizm zamka wspólpracuje ze swiczem ,pełna integra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

mam primere 98 rok i chce jej zamontowac sterownik centralnego zamka ale z pilota tzn chce dokupic pilot wraz ze sterownikiem taki z allegro. Tylko nie wiem jak to podpiąc pod nissanowski sterownik centralnego. Nie mam chyba alarmu fabrycznego w kazdym razie nie mam żadneo pilota.

Z góry dziekuje za odpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...