Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

cos nie tak z silnikiem,( poszły zawory)


gray5

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam taki przypadek, ze jak jechałem to auto jakby przydusiło i zaczelo trzesc troche silnikiem, hmm niepali jakby na drugi tłok od prawej stojąc przed autem (patrząc w strone auta). swieca ok, kable ok,moze zawor sie ukruszyl??;/

co myslicie?jaki koszt by był;] jaki jest ok koszt uszczelki pod glowicą?;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

podstawa to musisz sprawdzić ciśnienie na tłokach.

a remont głowicy robocizna to około 200 do 300 zeta + uszczelka z tego co pamiętak około 40zeta no i zawór lub zawory zazwyczaj 15 do 30 zł za sztuke

ale zanim zabierzesz sie do remontu zrób sobie fotke wszystkich podciśnień, puźniej jest strasznie ciężko dojść do ładu :/

 

a jeszcze przy okazji kolejność tłoków liczymy od strony rozrządy :] wienc wygląda to na 3 garnek pozdro :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm no to trzeci prawie wogole niema cisnienia-blisko zera, 2 chyba tez lekko trafiony , 1 i 4 jest spoko;]

wiec wypada mi teraz zdjąc głowice i dac do zrobienia :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no głowica musi na 100% iść w góre :/ jak już zrobisz wszysto to pamiętaj o ponownym dociągnieciu głowicy po 1000 km. w k10 jest to bardzo ważne jeśli niechcesz znów zmieniać uszczelki.

 

ja osobiście dociągałem 2 razy zawsze po przejechaniu 500 km i od 2 lat jest spoko :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos jeszce poradzisz?:] na co zwrocic uwage przy zdejmowaniu czy zakladaniu ?zawsze jakas podpowiedz sie przyda;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelke w swojej micruni wymieniałem sam już 2 razy i chyba najwięcej problemów miałem z podciśnieniami :] teraz nie moge sobie przypomnieć jakie tuleje cylindryczne ma K10 :/ ale warto sprawdzić czy blok i głowica są proste.

Dotyczy to zwłaszcza bloku jeśli tuleje cylindryczne są pływające ale o to już musisz zapytać mechanika po ściągnięciu głowicy.

Przy tulejach pływających ważne jest by każda z tulei była na tej samej wysokości co krawędz bloku żadna nie może być niżej lub wyżej bo inaczej wydmucha uszczelke.

sprawdza sie to długim liniałem i szczelinomierzem. :]

głowice sprawdz na stole traserskim :]

Jeśli jest wypręzona to musiasz ja dać na frezarke :]

 

jesli będziesz miał więcej czasu to możesz pobawić sie w polerowanie kolektora wydechowego i ssącego :] delikatnie poprawia dynamike :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok głowica sciągnięta, poszły zawory wydechowe ,4 beda robione;] koles jeszcze reszte sprawdzi jak rozbieze , to na pierwszy rzut oka ;],

mam dodatkowe pytanie czy jak zdejmiecie kopułke od ktorej ida kable do świec to czy tam na srodku jest bolec na sprzezynce czy nie ma ,chyba moj sie zapiekł, jak ma ktos fotke to dzięki;]

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...