Gość korsarz75 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Hey! Od paru dni mam mały problem - na zimnym silniku, po pierwszym rozruchu silnik chodzi nierówno, drga mocno, drga też drążek skrzyni biegów. Po rozgrzaniu silnika wszystko ustępuje. Objawy takie same na LPG i na benzynce. Dodatkowo od czasu do czasu przy dodawaniu gazu słyszę jakieś takie dziwne dzwonienie na wysokości prawego koła lub luż za, wydobywające się spod samochodu. Jest to zwłaszcza słyszalne, gdy przejeżdzam blisko jakiegoś budynku lub osłon dzwiękochłonnych przy trasach szybkiego ruchu. Wydaje mi się, że najlepiej to słychać jak przyśpieszam na dwójce (drugim biegu). Myślałem, że to łańcuszek ale jak podniosę maskę i dodam gazu to tego od silnika nie słychać. Mam N14 1.4 16V gaźnik, 1991 r. 208.000 tys. przebiegu. Proszę o pomoc. Z góry dziękuję. Pozdrowionka dla wszystkich nissanmaniaków. :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 U mnie przyczyną takiej nierównej pracy oraz drgania (i troszkę kopcenia) na zimnym silniku były uszczelniacze zaworów, po wymianie się uspokoiło. Co do brzęczenia to powodów może być mnóstwo: sprawdź czy blacha, która jest przykręcona na kolektorze wydechowym się dobrze trzyma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MatMM Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Drgania drazka skrzyni biegow sa wynikiem wytarcia (starosc ; p ) mam to samo, wystarczy rozebrac drazek i wyminiec gumy, koszt kilku zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Brzeczec moze oslona katalizatora. W primerze to wlasnie ona mi berzeczala. Co do nierownej pracy silnika po odpaleniu to rownierz to mialem w primerze. Tylko ze u mnie ssanie nie dzialalo i to dla tego tak sie dzialo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość korsarz75 Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2006 Wychodzi na to że lista mozliwych usterek jest długa... Czuję, że bez wizyty u mechanika się nie obędzie. Dzięki za odpowiedzi. Jak się doturlam do mechanika to naskrobię co to było. Jeszcze raz dzięki. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 sprawdż jeszcze poduszki pod skrzynią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość korsarz75 Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 W jaki sposób? Co trzeba zrobić (odkręcić, rozkręcić) żeby dotrzeć do tych poduszek? Czy absolwent ekonomii sobie z tym poradzi? Jak już rozkręcę to jakie są objąwy wadliwych poduszek? :shock: :idea: :oops: Proszę o opis łopatologiczny dla samochoden mechaniken debilen! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bober85 Opublikowano 16 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2006 podłącze się do tematu drgań drążka od biegów. Które gumy konkretnie trzeba zmienić żeby wyeliminować te drgania??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maciek78 Opublikowano 17 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2006 Proszę o opis łopatologiczny dla samochoden mechaniken debilen! Widać same magistry w klubie Ja też mam taki problem - nie jest uciązliwy, drgania drążka są małe. Ale jeżeli dałoby się to wyeliminować to by było super Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość korsarz75 Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 Co do drgania drążka zmiany biegów - poczytałem trochę forum i... wyszło że w zły sposób zapalałem moje słoneczkp (mam silnik gaźnikowy). Teraz zgodnie z radami przed zapaleniem silnika wciskam pedał gazu do podłogi, puszczam i wtedy odpalam. Raz że autko odpala z większą kulturą, jak i minął problem z drgającym drążkiem. :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pers Opublikowano 12 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2006 Witam, mam nadzieje ze ktos mi odpowie na moje pytanie. Ja mam taki problem że jak rano zapalę to obroty mi skaczą od 500 do 2500, raz w górę a raz w dół i czasem skacze mi jak ruszam. Jak jest rozgrzany to te skakanie też jest. Może to kable wysokiego napięcia ?? nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.