TeroM Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/...;cc=&FF=150 Wg katalogu Denso Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Doctor Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Jak kupiłem nyskę to wkręcone były bosche, spalanie i nierówna praca - świece w stanie wizualnym bardzo dobrym, wymieniłem na NGK i autko chodzi świetnie inych nie testowałem jeszcze - za krutko jestem posiadaczem synki wcześniej jeździłem niemcami to tylko iskra tak odchodząc od tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość auto-moto Opublikowano 7 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2007 Ja tym razem zaryzykuje DENSO. moim zdaniem nie ryzykujesz tylko wymieniasz na lepsze :one:Zobacz tutaj -> http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=33870 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MARTI Opublikowano 10 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2007 Orginlanie idą NGK nawet mam w sprzedaży w takich ładnych nissanowskich kartonikach i pudeleczkach:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość buli27 Opublikowano 11 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2007 Ja też jeżdże tylko na NGK i jestem bardzo zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość halski Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 No to ide jutro po świece, tylko cały czas nie wiem czy NGK czy Denso? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niebieski Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 W GTI mam NGK (średnio to chodzi, pewnie BRISK-a spróbuje) , w 1.4 (gaz) BRISK-i SILVER. Do 1.4 z gazem (według mnie są najepsze) BRISK-i SILVER, mialem juz tam CHAMPION-y(wytrzymały 3000 km), NGK-i (10000 km), BRISK trzymały swoje własciwosci 25000 km na gazie, a mam ciężką noge !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wuuf Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 NGK! tylko i wyłącznie ; ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość niebieski Opublikowano 25 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2007 Tez tak podchodzilem do BRISK-a (potrzebowałem swiec do gazu w 1.4 ) i odziwo zadne inne (NGK,BOSCH,...) im nie dawały rady. Co ciekawsze NGK-i w GTI juz dają oznaki zużycia 10000km na benzynie, a BRISK-i na gazie w 1.4 znów wytrzymały prawie 25000 km, wiec troche stracilem zaufanie do NGK. Sprawdze jeszcze DENSO w GTI jak bedą chodzic, a potem jakas platyna z NGK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damiano7407 Opublikowano 28 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2007 Ja mam Denso i wydaja sie ciut lepsze od NGK _________________ kurcze szczerze mowiac to dynamika jazdy na denso jest znacznie lepsza niz NGK o briskach to zapomnij bo hurtownie to proboja sprzedac robiac dobre ceny ale moim zdaniem to denso jest the best Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo_ Opublikowano 5 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2007 Ja mam troche inne pytanie: jakie swice sa wlascie dla N13 1,3? Wg katalogu NGK BPR6ES, te co "wyjalem" byly BPR5ES i takie same mi przyslali z Motocom.pl ale wymienilem na te katalogowe... czym one sie roznia? Inny problem to taki ze "fachowiec" urwal gwint od swiecy przy wykrecaniu :( polowa gwintu zostala w glowicy... fajnie :-/ Moze ma ktos jakis pomysl albo patent? Poki co mechanik stara sie naprawic swoj blad ale jakos nie mam zaufania do jego umiejetnosci....ehh pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo_ Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 No na stronie NGK jest BPR6ES kurcze.. sam zobacz: http://www.ngkntk.pl/index.php?id=1319&...++++++++++++N13 3 mam zalozone BPR6ES.. kombinuja z ta jedna ehh... moze cos wyczaruja bez sciagania glowicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo_ Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 Ksiazki w PDFie nie mam, ale mam oryginalna niemiecka... Do E13S powinny byc BPR5ES :-/ Dzwonilem do tych mulow z NGK i oni twierdza ze silnik E13S w N13 ma 49kW a w B12 44kW. Do B12 (silnik E13S) ida BPR5ES a do N13 z dokladnie tym samym silnikim BPR6ES.. Tyle ze ksiazka serwisowa raczej nie klamie... Swiece te roznia sie odstepem elektrod i cieplota. Dla BPR6ES odstep elektrod wynosi 0,8 a dla BPR5ES 0,9 Mozna na tym jezdzic? W ksiazce jest napisane ze odstep elektrod moze byc od 0,8 do 0,9. Wszechobecna cholota ;-/ Jedni ukrecaja gwinty, drudzy nie wiedza co sprzedaja i do czego :-/ Swoja droga swiece BPR6ES wg ksiazki sa do silnika E16S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damiano7407 Opublikowano 6 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2007 do sunny n13 1300 87 rok bedziesz mial swieczki: ngk: 1.BPR6ES lub ngk v-line 2(ale i te pierwsze i te drugie beda pasowaly, jesli masz rozmiar klucza 21mm to v-line 2 napewno beda najlepsze) one maja przerwe miedzy elektrodami 0.9 mm bosch: platinium 0 242 229 557 beru:0002335600 denso:W16EPR-U jak masz jakies pytania to wal smialo :028: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo_ Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 W ksiazce Sunny jest napisane, ze do E13S odpowiednie sa NGK BPR5ES, ale jezdze na tych BPR6ES i poza tym ze na jalowym biegu ma nizsze niz wczesniej obroty i wszystko sie trzesie to nie widze roznicy... Podejrzewam ze to kwestia regulacji zaplonu i zaworow (?). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damiano7407 Opublikowano 7 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2007 raczej musisz sobie wyregulowac rakiete a te swieczki roznia sie od tych katalogowych ciplota ja tez w n14 1.4 powinienem miec bpr5es a mam dnso z ta wieksza cieplota i nic sie nie dzieje mysle ze to kwestia regulacji pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Virgo_ Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Bombel, bylo ok bo miales odpowiednie swiece zgodne z ksiazka do Sunny. Wyglada na to, ze Ci z NGK sie pomylili, wpisujac w katalogu zle swiece do silnika E13S w N13. Co do regulacji silnika to orientuje sie ktos gdzie to robia dobrze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.