Gość almerka N16 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Od pewnego czasu cały czas świeci mi się ikonka ręcznego gdy ręczny jest zwolniony....czasem miga,czasem świeci cały czas..czy miał ktoś podobny problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Sorry natka ale jaka almerka jezdzisz??Jestem tu od niedawna i nie wiem:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość N_15 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Witam, sprawdź poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku pod maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość volnaris Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Kiedy ostatnio wymienialas okladziny hamulcowe? proponuje sprawdzic stan Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefino Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 tak jest. pewnie masz za mało płynu hamulcowego. sprawdź w zbiorniczku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almerka N16 Opublikowano 31 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2006 jeżdze almera n16 Dziękuje chłopaki za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Halo Natko, przerobiłem to ostatnio wystarczy dolewka płynu DOT4 ze dwa trzy kieliszki i jak reka odjał. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Jumper Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 tylko jak jest go za malo to robi sie pytanie dlaczego ? moze gdzies ucieka warto sprawdzic caly uklad Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziutek Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Przyczyną może być zaróno nieszczelność jak i zużycie tarcz i klocków. Im cieńsze tym bardziej wypychane są cylinderki a co za tym idzie zmniejsza się objętość płynu w zbiorniczku. Ale skłaniam się raczej do nieszczelności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gołąb Opublikowano 1 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2006 Moze byc to spowodowane zuzyciem tarcz i klockow - mialem tak u siebie. w ASO zobaczyli ze jakos mniej w zbiorniczku to dolali - potem po zalozeniu nowych klockow na stare tarcze - ze zbiorniczka sie wylal nadmiar - na rowni znakretka, potem jeszcze musialem wybrac do linij poziomu maksymalnego. pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vulture30 Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Na zloty nie jeżdzisz to pewni Ci tam cos zardzewiało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.