Gość darodd Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Witam.Kilka dni temu stalem sie szczesliwym posiadaczem Primery P11 2.0 TD 98r.W trakcie poszukiwan autka szukajac informacji na jego temat we wszystkich dostepnych mi zrodlach dowiedzialem sie ze autko z tym silnikiem ma 66kW(90KM).Jednak w niemieckim brief-ie przeczytalem ze moc tego auta wynosi 49 kW. Czy jest to blad czy faktycznie taki silnik istnieje? P.S.Jezeli jest juz taki temat prosze o wyrozumialosc i ewentualne wskazanie mi go. Ja szukalem na wszelkie mozliwe sposoby. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 silnik ma 90km czyli 66kw, z innymi się nie spotkałem:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Ja mam w dowodzie wpisane 55kW (tyle miał stary diesel CD20 bez turbo), bo w papierach zagranicznych tak miał. Oni też tam kombinują, bo płącą od mocy a nie od pojemności. Raczej nie było słabszych odmian CD20T, tak że powinieneś mieć 66kW. Papier wszystko przyjmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Naprawde zdrowe egzemplarze P11 2.0 TD nie przekraczają 85KM... Oczywisice dane z hamowni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość darodd Opublikowano 2 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2006 Mialem takie podejrzenia ze u niemcow namieszali cos w dowodzie ale nie bylem pewien.Wasze posty panowie potwierdzaja ze jednak innego silnika nie bylo niz 90KM. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość suchy Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Mam problem z silnikiem 2.0 TD. Na zimnym silniku świeci się "check" i na wolnych obrotach samochód gaśnie. Po rozgrzaniu gaśnie "check" i samochód pracuje prawidłowo. Może znacie przyczynę lub podajcie adres dobrego fachowca okolice Radomska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Soolk Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Mam problem z silnikiem 2.0 TD. Na zimnym silniku świeci się "check" i na wolnych obrotach samochód gaśnie. Po rozgrzaniu gaśnie "check" i samochód pracuje prawidłowo. Może znacie przyczynę lub podajcie adres dobrego fachowca okolice Radomska Witam, Ja ostatnio także stałem się posiadaczem P11 z 2,0TD i mam odwrotną sytuację: otóż gdy silnik nagrzeje sie do połowy skali włacza się kontrolka "Check" po jakichś kilunastu kilometrach trasy potrafi sie wyłaczyć albo i nie. Na komputerze w salonie wykazywało błąd ciśnienia paliwa. 1. Pytanie czy może mieć to związek np ze stanem oleju w silniku i/lub filtra oleju czy może coś jednak innego za tym się kryje? 2. jaki filtr (zamiennik) będzie najlepszy i oczywiście niedrogi (jeśli jest)? 3. czy z tym błedęm można kojarzyć sytuację gdy na wolnych obrotach zgaśnie silnik? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Gaśnięcie na wolnych obrotach mo ze wskazywać na źle wyregulowaną pompę wtryskową. Aby to sprawdzić najlepiej się udać do dobrego pompiarza. O zamiennikach filtrów oleju było już dużo na forum - trochę poszukaj. W skrócie ważne jest aby filtr miał dobry zawór zwrotny, żeby w czasie rozruchu ciśnienie oleju szybko wzrosło do nominalnego. Check engine najczęściej związany jest z usterką pompy wtryskowej (nastawnika dawki) lub czujnikiem pierwszego wtrysku. Zrób sobie autodiagnostykę (opis w dziale zrób to sam) a w przykejonych tematach na forum primery znajdziesz opis kodów błyskowych to TD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.