Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Primera P11 2.0 TD


Gość darodd

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Kilka dni temu stalem sie szczesliwym posiadaczem Primery P11 2.0 TD 98r.W trakcie poszukiwan autka szukajac informacji na jego temat we wszystkich dostepnych mi zrodlach dowiedzialem sie ze autko z tym silnikiem ma 66kW(90KM).Jednak w niemieckim brief-ie przeczytalem ze moc tego auta wynosi 49 kW.

 

Czy jest to blad czy faktycznie taki silnik istnieje?

 

P.S.Jezeli jest juz taki temat prosze o wyrozumialosc i ewentualne wskazanie mi go.

Ja szukalem na wszelkie mozliwe sposoby.

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam w dowodzie wpisane 55kW (tyle miał stary diesel CD20 bez turbo), bo w papierach zagranicznych tak miał. Oni też tam kombinują, bo płącą od mocy a nie od pojemności. Raczej nie było słabszych odmian CD20T, tak że powinieneś mieć 66kW. Papier wszystko przyjmie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mialem takie podejrzenia ze u niemcow namieszali cos w dowodzie ale nie bylem pewien.Wasze posty panowie potwierdzaja ze jednak innego silnika nie bylo niz 90KM.

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z silnikiem 2.0 TD. Na zimnym silniku świeci się "check" i na wolnych obrotach samochód gaśnie. Po rozgrzaniu gaśnie "check" i samochód pracuje prawidłowo. Może znacie przyczynę lub podajcie adres dobrego fachowca okolice Radomska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam problem z silnikiem 2.0 TD. Na zimnym silniku świeci się "check" i na wolnych obrotach samochód gaśnie. Po rozgrzaniu gaśnie "check" i samochód pracuje prawidłowo. Może znacie przyczynę lub podajcie adres dobrego fachowca okolice Radomska

 

Witam,

 

Ja ostatnio także stałem się posiadaczem P11 z 2,0TD i mam odwrotną sytuację: otóż gdy silnik nagrzeje sie do połowy skali włacza się kontrolka "Check" po jakichś kilunastu kilometrach trasy potrafi sie wyłaczyć albo i nie. Na komputerze w salonie wykazywało błąd ciśnienia paliwa.

1. Pytanie czy może mieć to związek np ze stanem oleju w silniku i/lub filtra oleju czy może coś jednak innego za tym się kryje?

2. jaki filtr (zamiennik) będzie najlepszy i oczywiście niedrogi (jeśli jest)?

3. czy z tym błedęm można kojarzyć sytuację gdy na wolnych obrotach zgaśnie silnik?

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaśnięcie na wolnych obrotach mo ze wskazywać na źle wyregulowaną pompę wtryskową. Aby to sprawdzić najlepiej się udać do dobrego pompiarza. O zamiennikach filtrów oleju było już dużo na forum - trochę poszukaj. W skrócie ważne jest aby filtr miał dobry zawór zwrotny, żeby w czasie rozruchu ciśnienie oleju szybko wzrosło do nominalnego.

Check engine najczęściej związany jest z usterką pompy wtryskowej (nastawnika dawki) lub czujnikiem pierwszego wtrysku.

 

Zrób sobie autodiagnostykę (opis w dziale zrób to sam) a w przykejonych tematach na forum primery znajdziesz opis kodów błyskowych to TD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...