Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 W katalogu samochody świata 1997 znalazłem informację że mam wersję 125KM. Jednak w katalogu części zamiennych są wersje 115KM i 130KM. Czy ktoś z Was ma taką primere jak ja w wersji GX? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 gx wystepowały faktycznie z rózna mocą. Nie masz briefu albo karty pojazdu żeby sprawdzić moc, lub nie wiesz z jakiego rynku jest auto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 Auto jest kupione w polsce. Karty nie wydano. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2006 TO masz wersję 130KM, w trujmieście jest hamowania możesz ją odwiedzić i sprzwdzić ile rumaków się ostało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mlody28 Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Ja tez mam taka primerkę i w karcie pojazdu mam wpisane 103 kW, czyli jakoś tak 130 KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longin27 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 W katalogu samochody świata 1997 znalazłem informację że mam wersję 125KM. Jednak w katalogu części zamiennych są wersje 115KM i 130KM. Czy ktoś z Was ma taką primere jak ja w wersji GX? A jaką masz datę produkcji? Ja też mam GX model P11E i mam podobny problem! Z tym, że jeszcze biorę pod uwagę 140KM :twisted: Korzystałem z tego czytnika VIN ale w którym miejscu Wy widzicie moc silnika :?: :shock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AUTOMAT_82 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Dzieki za pomoc. Produkcja jest z 11/1996. Hamownie ma mój kumpel w Gdyni więc Coobcio chyba o tej mówi. Kiedyś z nim zagadam i się przejadę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość longin27 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Dzieki za pomoc. Produkcja jest z 11/1996. Hamownie ma mój kumpel w Gdyni więc Coobcio chyba o tej mówi. Kiedyś z nim zagadam i się przejadę. pewnie masz 130KM. ja mam (chyba ostatni egzemplarz, który wyjechał z taśmy przed liftem w 99r. :-))) ) i liczę, że na osłodę mi wsadzili już ten silniczek 140-konny :twisted: Na hamownię nie będę jechał (jakaś niesympatyczna nazwa tego urządzenia ) ale chciałbym to ustalić na podstawie danych identyfikacyjnych jakie zamieszczono na tej mojej Primerce i jej silniku! Może kto pomoże... hmm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 pewnie masz 130KM. ja mam (chyba ostatni egzemplarz, który wyjechał z taśmy przed liftem w 99r. :-))) ) i liczę, że na osłodę mi wsadzili już ten silniczek 140-konny :twisted: Na hamownię nie będę jechał (jakaś niesympatyczna nazwa tego urządzenia ) ale chciałbym to ustalić na podstawie danych identyfikacyjnych jakie zamieszczono na tej mojej Primerce i jej silniku!Może kto pomoże... hmm... Uparciuch jesteś Wiem, że po zakupie auta każdy chciałby się miło zaskoczyć i dowiedzieć się, że zamiast fabrycznego motoru ma pod maską podrasowaną fabrykę mocy, ale obawiam się że nic z tego. "Biedne" 130KM to absolutnie wszystko czego możesz się spodziewać w swoim SR20DE, no chyba że popredni właściciel bawił się w jakieś chipowanie i inne tego typu praktyki. A może po prostu zrobił podstawową modyfikację Coobcia i wywalił katalizator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Raf4rb Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 Stranger, jest różnica między SR20DE i SR20De. Ten pierwszy zarezerwowany był dla wersji GT i ma moc 150KM, a wy czyli Ty i longin27 macie SR20De, najprawdopodobniej 130KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość cornholio78 Opublikowano 23 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2006 W katalogu samochody świata 1997 znalazłem informację że mam wersję 125KM. Jednak w katalogu części zamiennych są wersje 115KM i 130KM. Czy ktoś z Was ma taką primere jak ja w wersji GX? A jaką masz datę produkcji? Ja też mam GX model P11E i mam podobny problem! Z tym, że jeszcze biorę pod uwagę 140KM :twisted: Korzystałem z tego czytnika VIN ale w którym miejscu Wy widzicie moc silnika :?: :shock: silnik SR20DE po modernizacji czyli 140 konny ma nawet wygląd inny niż poprzednik, całkiem inny osprzęt, nie wspominając o takich drobiazgach jak układ EOBD z 2 sondami lambda i aluminiowym bloku, nie tylko głowicy Ja tez mam taka primerkę i w karcie pojazdu mam wpisane 103 kW, czyli jakoś tak 130 KM. 103 kW to dokładnie 140KM i to jest silnik po modernizacji, montowany jako jedyna benzynowa 2 litrówka w modelu p11.144 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2006 Jak zwykle - hamownia prawde powie, nie żadkością jest że Primery GT mają 140KM zamiast podawanych przez producenta 150... No chyba że jakiś mega igła stan to do tych 143 dobije Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Stranger, jest różnica między SR20DE i SR20De. Ten pierwszy zarezerwowany był dla wersji GT i ma moc 150KM, a wy czyli Ty i longin27 macie SR20De, najprawdopodobniej 130KM. Ja się nie będe po raz kolejny wykłócał o te same sprawy 150KM w modelach GT miał motor o oznaczeniu SR20DEH A wg róznych dokumentów pod maską mojej starej P11 siedzi SR20DE. Polecam lekturę: http://www.autocentrum.pl/nissanclub/modele/p11.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 We wszystki P11 2.0 były DEH - chodzi o to że były dzwigienki z rolkami. Jak jużto DeH - 130KM i DEH - katalogowo 150KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matiasek Opublikowano 21 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2006 A czy wystepowala wersja GX z silnikiem 2.0 TD? :roll: Z gory dzieki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 A czy wystepowala wersja GX z silnikiem 2.0 TD? :roll: Z gory dzieki. Oczywiście. GX'y,SLX'y i SE występowały we wszystkich wersjach silnikowych. Wyjątkowymi wersjami były tylko: Si - tylko z silnikami GA16DE SRi/GT/GT STW/GT SE - tylko z silnikami SR20DE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matiasek Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 A skad moge sie dowiedziec czy to GX czy SLX? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 23 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2006 A skad moge sie dowiedziec czy to GX czy SLX? Coby się nie rozpisywać na temat wyposażenia jakie masz, najłatwiej będzie wziąść w dłoń dowód rejestracyjny, znaleźć na nim VIN ( numer nadwozia ) i zdekodować go w odpowiednim miejscu. Polecam :arrow: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13677 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matiasek Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Ze tez ja o tym wczesniej nie pomyslalem. dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Stranger Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Ze tez ja o tym wczesniej nie pomyslalem. dzieki Niezamaco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.