Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Moc silnika P11 2.0 16V wersja GX


Gość AUTOMAT_82
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość AUTOMAT_82

W katalogu samochody świata 1997 znalazłem informację że mam wersję 125KM. Jednak w katalogu części zamiennych są wersje 115KM i 130KM. Czy ktoś z Was ma taką primere jak ja w wersji GX?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
W katalogu samochody świata 1997 znalazłem informację że mam wersję 125KM. Jednak w katalogu części zamiennych są wersje 115KM i 130KM. Czy ktoś z Was ma taką primere jak ja w wersji GX?

 

A jaką masz datę produkcji? Ja też mam GX model P11E i mam podobny problem! Z tym, że jeszcze biorę pod uwagę 140KM :twisted: Korzystałem z tego czytnika VIN ale w którym miejscu Wy widzicie moc silnika :?: :shock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za pomoc. Produkcja jest z 11/1996. Hamownie ma mój kumpel w Gdyni więc Coobcio chyba o tej mówi. Kiedyś z nim zagadam i się przejadę.

 

pewnie masz 130KM. ja mam (chyba ostatni egzemplarz, który wyjechał z taśmy przed liftem w 99r. :-))) ) i liczę, że na osłodę mi wsadzili już ten silniczek 140-konny :twisted: Na hamownię nie będę jechał (jakaś niesympatyczna nazwa tego urządzenia ;) ) ale chciałbym to ustalić na podstawie danych identyfikacyjnych jakie zamieszczono na tej mojej Primerce i jej silniku!

Może kto pomoże... hmm...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie masz 130KM. ja mam (chyba ostatni egzemplarz, który wyjechał z taśmy przed liftem w 99r. :-))) ) i liczę, że na osłodę mi wsadzili już ten silniczek 140-konny :twisted: Na hamownię nie będę jechał (jakaś niesympatyczna nazwa tego urządzenia ;) ) ale chciałbym to ustalić na podstawie danych identyfikacyjnych jakie zamieszczono na tej mojej Primerce i jej silniku!

Może kto pomoże... hmm...

Uparciuch jesteś ;)

Wiem, że po zakupie auta każdy chciałby się miło zaskoczyć i dowiedzieć się, że zamiast fabrycznego motoru ma pod maską podrasowaną fabrykę mocy, ale obawiam się że nic z tego. "Biedne" 130KM to absolutnie wszystko czego możesz się spodziewać w swoim SR20DE, no chyba że popredni właściciel bawił się w jakieś chipowanie i inne tego typu praktyki. A może po prostu zrobił podstawową modyfikację Coobcia i wywalił katalizator? :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cornholio78
W katalogu samochody świata 1997 znalazłem informację że mam wersję 125KM. Jednak w katalogu części zamiennych są wersje 115KM i 130KM. Czy ktoś z Was ma taką primere jak ja w wersji GX?

 

A jaką masz datę produkcji? Ja też mam GX model P11E i mam podobny problem! Z tym, że jeszcze biorę pod uwagę 140KM :twisted: Korzystałem z tego czytnika VIN ale w którym miejscu Wy widzicie moc silnika :?: :shock:

 

silnik SR20DE po modernizacji czyli 140 konny ma nawet wygląd inny niż poprzednik, całkiem inny osprzęt, nie wspominając o takich drobiazgach jak układ EOBD z 2 sondami lambda i aluminiowym bloku, nie tylko głowicy

 

Ja tez mam taka primerkę i w karcie pojazdu mam wpisane 103 kW, czyli jakoś tak 130 KM.

103 kW to dokładnie 140KM i to jest silnik po modernizacji, montowany jako jedyna benzynowa 2 litrówka w modelu p11.144

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle - hamownia prawde powie, nie żadkością jest że Primery GT mają 140KM zamiast podawanych przez producenta 150...

No chyba że jakiś mega igła stan to do tych 143 dobije :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stranger, jest różnica między SR20DE i SR20De. Ten pierwszy zarezerwowany był dla wersji GT i ma moc 150KM, a wy czyli Ty i longin27 macie SR20De, najprawdopodobniej 130KM.

Ja się nie będe po raz kolejny wykłócał o te same sprawy ;) 150KM w modelach GT miał motor o oznaczeniu SR20DEH

A wg róznych dokumentów pod maską mojej starej P11 siedzi SR20DE.

 

Polecam lekturę: http://www.autocentrum.pl/nissanclub/modele/p11.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

We wszystki P11 2.0 były DEH - chodzi o to że były dzwigienki z rolkami.

Jak jużto DeH - 130KM

i DEH - katalogowo 150KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
A czy wystepowala wersja GX z silnikiem 2.0 TD? :roll: Z gory dzieki.

Oczywiście.

GX'y,SLX'y i SE występowały we wszystkich wersjach silnikowych. Wyjątkowymi wersjami były tylko:

Si - tylko z silnikami GA16DE

SRi/GT/GT STW/GT SE - tylko z silnikami SR20DE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A skad moge sie dowiedziec czy to GX czy SLX?

 

Coby się nie rozpisywać na temat wyposażenia jakie masz, najłatwiej będzie wziąść w dłoń dowód rejestracyjny, znaleźć na nim VIN ( numer nadwozia ) i zdekodować go w odpowiednim miejscu.

 

Polecam :arrow: http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=13677

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...