Gość radoslawos Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Drodzy klubowicze powiedzcie mi jaki płyn był lany do układu wspomagania kierownicy w primerkach p11 z 2002r. Podjechałem do mechanika , pokręcił głową i powiedział "chyba czerwony" pojechałem na stację benzynową poprosiłem o czerwony a sprzedawca (bardzo uprzejmy) wyszedł obejżał , palucha zamoczył i powiedział "napewno nie czerwony panie na moje oko to bezbarwny" podrapałem się po głowie i pojechałem do sklepu motoryzacyjnego po bezbarwny ale tam sprzedwca mi odpowiedział "bezbarwnego nie ma jest czerwony, zielony albo żółty" bądź tu mądry, może wiecie jak to sprawdzić??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 czerwony atf, nic innego nissan nie zalewa Pozdrawiam, Ruda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 100% czerwony olej taki sam jak do skrzyn automatycznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sashxxx Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 no wlasnie ja tez musze dolac plyn i sie zastanawiam jaki ma klolor. czy w W10 tez jest czerwony?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Ruda Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 też Pozdrawiam, Ruda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grand Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 wszędzie jest czerwony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LY-SY Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Komuna i tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radoslawos Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 A podpowiedzcie mi jeszcze jedno, ponieważ kupiłem ten samochód z drugiej ręki czy pierwszy własciciel mógł ten płyn zmienić na inny czy raczej nie praktykuje się zmiany a raczej dolewki :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Raczej stosuje się dolewki , chyba że było coś robione z listwą. A tak po polsku to płyn nazywa sie DEXTRON II. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radoslawos Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 dzięki Maniek , wiesz ten płyn ma kolor rudy taki nijaki myślisz że ten dextron II to będzie to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwasar Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Czy płyn wspomagania nie traci z czasem swoich właściwości (tak, jak chłodniczy czy hamulcowy)? Zalecana jest jego wymiana co jakiś czas? Pytam bo moje auto ma już 12 lat i wspomaganie chodzi jakoś tak ciężko (ilość płynu w układzie ok.)... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Maniek-ol Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 dzięki Maniek , wiesz ten płyn ma kolor rudy taki nijaki myślisz że ten dextron II to będzie to? Powinien być koloru czerwonego. Tanio kupisz go w hurtowni Falco na ul. Pstrowskiego , to jest za stacją Rafinerii Gdańskiej LOTOS. Ja płaciłem coś ok 12 zł za litr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość misztan Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 Właśnie przymierzam się do dolania płynu, bo coś mi tak „świerszczy” jak skręcę koła na maxa nawet na postoju i zaczynam od dolewki, aleeeeee z tego co widziałem w swojej P!! ’98 2.0TD to jest on raczej żółty niż czerwony :/ No i tak się zastanawiam co dolać :566: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawel_s Opublikowano 3 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2007 aleeeeee z tego co widziałem w swojej P!! ’98 2.0TD to jest on raczej żółty niż czerwony Ja ma co prawda rok młodszą, ale u mnie zdecydowanie był czerwony. Przed wymianą specjalnie dzwoniłem po serwisach, żeby się upewnić i wszyscy mówili, że czerwony. Oznaczenia niestety już nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 troche odswieze ale mam problem. wlasnie wrocilem z pracy i wylaczylem radio i slysze ze cos swiszcze nieprzyjemnie. otwieram maske i cos wyraznie gwizdze. mnie sie wydaje ze to lancuch ale dzwonie do Coobcia i pytam na spikerze co to moze byc. mowi ze moze wspomkier. dziala normalnie. sprawdzam poziom plynu i raczej na dnie i bulgocze taka brunatna breja. wiec prosba: 1. czy wiecie ile powinno byc plynu w zbiorniku? 2. czy mial ktos takie objawy? 3. czy plyn sie wymienia ew co ile? czekam na inormacje pozdrawiam [ Dodano: Sob 17 Lut, 2007 19:25 ] wyczytalem w haynsie ze moze to byc zapowietrzony uklad wspomagania. wole to niz wymiana rozrzadu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Na zbiorniczku masz 4 kreski: Temperatura płynu poniżej 50 stopni COLD min COLD max Temperatura płynu powyżej 50 stopni HOT min HOT max Przeważnie słabo je widać, bo zbiorniczek jest brudny. Przetrzyj go wilgotną szmatką i będzie OK. UWAGA (z instrukcji): Jeżeli płyn jest poniżej znaku MIN należy uzupełnić do znaku MAX, nie napełniać powyżej znaku MAX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shogun Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Witam 1. czy wiecie ile powinno byc plynu w zbiorniku?2. czy mial ktos takie objawy? Ad 1. Tak jak napisał jurgenik. Ad 2. Mam takie objawy średnio raz w miesiącu. Spierdziela mi z węża pod zderzakiem. Dolewam 1litr na pół roku. Dolej do poziomu max, przekręć szybko parę razy kierą, sprawdź jeszcze raz poziom i wspoma ucichnie. Zobacz też czy nigdzie nie cieknie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość z_pawel Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Według książki serwisowej płyn układu wspomagania kierownicy to "DEXTRON III lub ekwiwalent pojemność w przybliżeniu 1,1l" Dane dotyczące P11.144 misztan to " swierszczenie" przy skręcaniu na max kołami to zawory zwrotne, przy dużym wyeksploatowaniu mają właśnie takie obiawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość greg76 Opublikowano 18 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2007 dzis plyn zostal uzupelniony i jest cisza mam nadzieje ze nie bedzie mi za szybko uciekal. dzieki za zainteresowanie i informacje. pozdrawiam :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość farmermf Opublikowano 18 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2011 Panowie, od 6 lat się męczę z brakiem wspomagania w P11 2.0TD z 97r.Ciężko się kręci, no prawie jakby w ogóle nie działało.Pompa na pewno do wymiany, może ktoś się orientuje ile nowa kosztuje czy też ryzykować od dawcy? Raczej od benzyniaka nie pasuje? 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.