Gość korczu Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 Witam wszystkich. Kilka tygodni temu kupiłem N14 sprowadzonego z Niemiec. Właśnie wróciłem od mechanika, gdzie wymieniałem olej i filtry. Dowiedziałem się, że nie trzyma geometrii. Dokładniej, przednie koła są lekko pochylone do wewnątrz. Ponoć to wina prawego wahacza. Tylko pytanie czemu obie opony są zjechane równo. macie jakieś pomysły, co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 4 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2006 znaczy się jak pochylone?? jeśli pochylone to górą albo dołem Jeśli masz problem ze zbieżnością, to w czasie jazdy powinno cię ciągnąć w jedną stronę, tudzież w czasie przyśpieszania/zdejmowania nogi z gazu (to już luzy w zawieszeniu lub układzie kierowniczym). Jeśli czujesz jakieś objawy to jedź na diagnostykę (samo sprawdzenie ok 20 - 40 zł), tylko najlepiej jakąś sprawdzoną i z odpowiednim osprzętem. Tam powiedzą co jest nie tak a jeśli będzie trzeba wyregulują lub powiedzą co wymienić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość korczu Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 Pochylone są górą. Właśnie zamierzam tak zrobić. A co do ściągania to zgadza się, ściąga na prawą. Ponoć mam prawy sworzeń do wymiany. Przy okazji, może orientujecie sie i trzeba zaplacic za alufelgi z oponami do takiego samochodu i przy kupnie na co trzeba zwracac uwage? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Jeśli są pochylone górą to znaczy, że mają "ujemny kąt zataczania" ustawia się tak koła w autach sportowych, powoduje to lepsze trzyamnia auta w zakręcie i nierównomierne zużywanie opon - w aucie na codzień traktowane jako usterka do usunięcia w zakładzie. Może być sworzeń a może być tuleja metalowo-gumowa, tak czy inaczej koszt kilkudziesięciu złotych (tuleja kilkanaście a sworzeń nie wiem dokładnie). Co do alufelg to poszukaj na allegro, wybór jest dość duży. Najważniejszy jest rozstaw śrub (w twoim przypadku 4x100) i średnica otworu centrującego (56,6mm lub 56,0 różne źródła różnie podają) więcej na temat odsadzenia felgi i reszty jej wymiarów były już poruszane na forum. Natomiast jeśli chodzi o stan felg to musisz zwrócić uwagę na to czy nie były naprawiane i czy da się je wyważyć (czy nie były tak uderzone, że nie ma możliwości ich wyprostować). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość korczu Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 Dzięki. Za parę dni jade do warsztatu, tam pewnie dowiem się reszty. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba.mak1 Opublikowano 6 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2006 (56,6mm lub 56,0 różne źródła różnie podają) a mi sie wydaje jednak ze 59mm maja Nisski :roll: jesli sie myle prosze poprawcie mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Sorki masz rację otwór to 59 mm a nie 56 Mój błąd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba.mak1 Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Sorki masz rację otwór to 59 mm a nie 56 Mój błąd spondzi :wink: musimy se pomagac :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tarsar Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Sorki masz rację otwór to 59 mm a nie 56 Mój błąd A dokładnie 59,1mm Dorwałem alu ,które były w Renault,który ma 60,1mm. Zobacze, czy jest sens montować pierścienie centrujące. W końcu to nie dużo. Znajomy montował kiedyś od Renówki do VW,a szmelcwagen ma bodajże 57mm z czymś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba.mak1 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Sorki masz rację otwór to 59 mm a nie 56 Mój błąd A dokładnie 59,1mm Znajomy montował kiedyś od Renówki do VW,a szmelcwagen ma bodajże 57mm z czymś. Dokladnie 59,1mm :mrgreen: A ja kiedys mialem w Micrze K10 z VW Pojo alumki 14" i dalem rozwiercic otwor na 59,1mm i bylo spoczko bez dystansow itp gupotek... Koszt 50zł :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.