Gość Devill_2005 Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 mam nissana sunny i mam mocno wyrobione lozysko wykrecilem alternator i sie zaczol problem z jego rozbiurko!! 4 sruby przelotowe ktorych nei idzie wykrecic poniewaz sa one na srubokret krzyzak zwykly!! jak je wykrecic moze ktos znalazl zloty srodek? alternator IC nr 02121-1827 OK121827 18 300H Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość b3ck Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 bierzesz srubokret i wtkrecasz, a ja nie idzie to wiertarka i wiercisz przez srobki. aha zeby rozebrac alternator bedziesz potrzebowal imadla zeby odkrecic kolo pasowe i czy jak sie ono zwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Devill_2005 Opublikowano 5 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2006 dobra juz rozebralem tego diabla!! ale troceh inna metoda bo srubokret krzyzakowy to byl ze strony konstruktorow nie wypal! wziolem reczna pilke do metalu i naciolem rowki pod zwykly plaski srubokret sruby jak by inne bez problemu dalo sie wukrecic! nastepnie przy pomocy imadla wykrecilem "kolo pasowe" wyciagnolem wirnik i znow pech!! kolejne tym razem 3 sruby na srubokret krzyzakowy i one rowniez nie chcialy sie odkrecic ale tym razem brak dojscia pilka do metalu! ale mnie to nei zniehcecilo i jak juz tak daleko doszedlem to juz wiedzialem ze lozysko wyciagne wiec wziolem szlifierke kontowa i zalozylem cieniutka tarcz i nacilem rowki na plaski klucz rezultat ten sam sruby bez zadnego problemu dalo sie wykrecic!! jutro kupuje lozysko i zakladam!! powiedzcie mi jeszcze czy w pompie podcisnienia jest tez lozyska?? mi sie zdaje ze jest ale nie jestem pewien! ale nawet gdy tak zaloze alternator to do pompy tej jest bardzo proste i latwe dojscie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tyka Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Załóż sobie nowe wężyki od smarowania pompy podciśnienia oraz nowe opaski. Ja przez pyprusa elektryka zgubiłem cały olej z silnika po gnojowi było szkoda złotówki na nową opaske, pech dodatkowy, że stało się to w mrozie -25 stopni, zanim mnie przyciągli do domu, to byłem już sztywny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Załóż sobie nowe wężyki od smarowania pompy podciśnienia oraz nowe opaski.Ja przez pyprusa elektryka zgubiłem cały olej z silnika po gnojowi było szkoda złotówki na nową opaske, pech dodatkowy, że stało się to w mrozie -25 stopni, zanim mnie przyciągli do domu, to byłem już sztywny. Dokładnie tak jak kolega napisał - wymień przewody olejowe wraz z opaskami zaoszczędzisz sobie zarzyganego podjazdu i ulicy - a olej z diesla baaaardzo ciężko zmyć . Mi pękł ten grubszy - na szczęście dojechałem do domu. Wymienilem też profilaktycznie ten cienki i nowe opaski sie okazały lipne - wymieniłem co 4 dni 2szt, aż założyłem 2 na jednym końcu i spokój - jak narazie. 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.