Gość Albin Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 329 nm było po podniesieniu doładowamia z 0,8 do 1 bara- ale mierzonego w kolektorze.A co do patentu: Miałem taki pomysł ale obawiam się ,że turbina będzie wchodzić na takie obroty żeby podołać ciśnieniu ,że mój i tak luźny wirnik wyfrunie przez muszlę.Poza tym trzebaby najpierw zmierzyć jakie ciśnienie jakie powstaje w kolektorze (przy obecnym setupie )i potem na takie samo ustawić na mbc.Dobrze kombinuje ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 z tego co pamietam u Luka2001 jest wskaźnik Boostu wpięty miedzy aktłator a muszlę kompresora i wskazuje mu coś pod bara (jak nie podnosił dołądowania) od CIebie dowiadujemy się że w kolektorze jest 0,8 bara. Tak więc jak doprowadzisz węrza z kolektora do aktłatora to dołądowanie pewno wyjdzie ok 1,2 w kompresorze i coś pod 1 bara w kolektorze ssącym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Teraz mam wpięty już pomiędzy.A co sądzisz o tym możliwie niebezpiecznym napędzaniu się turbiny w przypadku przełożenia sterowania z muszli do kolektora-(teraz będzie miała sporo powierzni do wypełnienia bo mam już prawie ic.) zanim zbuduje ciśnienie w kolektorze to może dostać bardzo wysokich obrotów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Albin wszsytkie Tuurbo disele VW od roku 90 albo i wcześniej mają połączenie o takim jakim wspomniałem i nic się nie dzieje. Prędzej Luke 2001 przekręci swoją spręzarkę ustawioną na 1,3 bara niż jakbyś miał podpiąć aktłator z kolektorem Ps. Im mniejsze obroty silnika tym mniejsze wymagane obroty turbiny dla uzyskania właściwego boostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Spoko zrobię eksperyment to się przekonamy czy to coś poprawi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość krrizz Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Fakt Dawno mnie nie było ale wszędzie widze posty o N16 22Di a gdzie reszta benzynowych QG klubowiczów???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxpaynemm Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Fakt Dawno mnie nie było ale wszędzie widze posty o N16 22Di a gdzie reszta benzynowych QG klubowiczów???? Jak to gdzie przecież pełno nas wszedzie :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czex Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Mnie też dawno nie było - wróciłem do Polski dopiero przedwczoraj. Ale zawsze miło mi sie czyta posty, z których wynika, że moja Almera przed chipem ma tyle mocy co inne zchipowane [/i] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 poważnie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czex Opublikowano 15 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2006 poważnie ? No dobra dobra przyznaje : zostałem wczoraj objechany przez Albina oraz Luke2001 :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 CZas najwyższy na wywalenie kata panie CZEX 50metrów obok twojej pracy są miłę chłopaki od wydechów - wystarczy odkręcić 6 śrobek wjechać ze śrubokręta + młotek. Po tej operacji warto by było ponownie z kolegami się ustawić 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcos26 Opublikowano 16 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2006 a ja zapytam jak jest pozniej z przegladami po takim zabiegu? rozumiem ze puszka wstawiona jest spowrotem ale co z efektem? Kat nie spelnia swojej roli i spalinki sa brudne i przegladu mozna nie przejsc W corolli mialem wywalony kat i poza probleme z przegladami to perzyrostu mocy nie odczulem ale to byla benzyna a salinki poszly w niedobrym kierunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 Ale w Corroli nie miałeś turbo :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcos26 Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 hahahaa zgadza sie ............. a to oczko mowi samo za siebie wiec sprawe spalinek mamy omowiona a jak z odczuciami podczas jazdy po takim zabiegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 25 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2006 Czyli w kazdym turbo dieslu wybebeszenia kata da dodry efekt? Czy jak sie wstawi sama puszke po kacie to nie bedzie takiego metalicznego dzwieku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość czex Opublikowano 26 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2006 W przypadku naszych 3 Almer 2.2Di (Ja, Albin, Luke2001) wycięcie kata dało dobre efekty i nic nie brzęczy. Ja dodatkowo wyciąłem tłumik końcowy i w jego miejsce dałem rurkę, dzięki temu słychać dobrze świst turbiny a auto zyskało nieco na dynamice. PS. To mój setny post, więc nie będe narazie pisał, bo to tak fajnie wygląda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2006 Dzisiaj na CZEX mnie przewióz, ja pierdziele inne auto "a auto zyskało nieco na dynamice" to najbiedniejsze z możliwych określeń. Przede wszytkim auto od 2000obr.min rwie do przodu, a nie jak to w seri od 2500... dzwięk hmmm jak w seri - w kabinie zadnej różnicy a przecież końcowy tłumik zniknał. Moim zdaniem za***ista modyfikacja dla tego silnik jeśli chodzi o wydech... Śmiało można pozbywać się końcowego tłumika i cieszyć się o niebo dynamiczniejszym autem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość john.doe Opublikowano 28 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2007 czex, czyli przed tym zabiegiem nie słychać wcale turbiny czy trzeba się naprawdę dobrze wsłuchać? Kupiłem swoją almerkę w sobotę i pierwsze co mnie zdziwiło to właśnie to, że wogóle jej nie słychać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 generalnie to im cichsza tym lepiej. U siebie nie bardzo słyszę pracę turbo, chyba ,że uchylę okno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almera2003 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 ja mam 2,2 dci 136 km-bez chipa-rewelacyjnie śmiga, chociaż nie kryje jest że maleńka dziura m-dzy 1000 a 1500 obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Albin Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 szkoda ,że tego nie chipują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SZ3RYF Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 tzn? jeszcze nikt sie nie podejmuje czy juz nic sie nie da wycisnac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcos26 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 w 136 konnej jest chyba inny komputer .... DENSO chyba a z tym ciezko cos zrobic w 110 jest BOSH chyba to jest powod ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 chociaż nie kryje jest że maleńka dziura m-dzy 1000 a 1500 obr Nie mow ze jezdzisz na takich obrotach. Chyba ze tylko przy ruszaniu to rozumiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almera2003 Opublikowano 21 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2007 nie twierdzę że jeżdże z takimi obrotami :diabel2: po prostu taka obserwacja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.