Gość marcos26 Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 turbo dziura??? hmm przy 1500 obr???? przeciez turbinka na dobre zaczyna dzialac od okolo 2200 obr, wczesniej pracuje ale tak jakby jałowo:P dopiero od 2200 jest jej zywiol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kiubik Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 A powiedzcie mi panowie jak spalanko wam skoczyło bo zawirusowaniu chipa no i do ilu koników te 2.2 Di można zakręcić ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość almera2003 Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 moja almera ma fabrycznie 136 KM. Spalanie kształtuje sie na poziomie m-dzy 6,8 a 7,5 litra ON w cyklu miejskim (przy dynamicznej jeżdzie). Uważam że to dobry wynik. a u kolegów jak? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcos26 Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 u mnie spalanie pozostalo bez zmian czyli okolo 7 litrow po miescie przy zwyklej jezdzie jak dam ostrzej to i wiecej spali Koniki poszly na 123 ale bardziej w tej kwestii liczy sie moment obrotowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kulik Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Panowie, Gdzie wyrzucić w cholerę w Warszawawie katalizatorek w 2.2 DI? Tak żeby to porządnie i szybko zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madey26 Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Witam! Od miesiąca mam almerę 2.2di sprowadzoną z Belgii. Jak na ten silnik to osiągów nie miała najlepszych. Jako tako przyspieszała tak do 3 tyś obrotów a później przestawała ciagnąć a na trasie ledwo co wydusiłem z niej 160 km/h. Z tym problemem udałem sie do serwisu. W serwisie panowie podpili ją pod komputer no i jedyne co znaleźli to jakiś błąd na pąpie paliwowej ktory mi wykasowli przedmuchali przepływomierz i problem zniknoł! Niestety moja radość trwała krótko bo po przejechaniu około 250 km problem powrócił! :/ Czy miał ktoś podobne problemy? Co to może być? Pozdrawiam! Andrzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SQ Opublikowano 2 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2007 zdecydownia coś nie tak, moc powinna spoadać po ok, 3,5tyś, a 180km/h nie powinno być problemem. ja tego nie przerabiałem, ale tu któryś kolega się skarżył, że mu kiepsko jechało. zmienił przepływkę (200zł) i problem zniknął. wcześniej jednak warto zdiagnozować problem. ponoć przepływkę da się testerem potraktować. musisz tylko znaleźć mechanika co potrafi... zresztą to chyba w tym poście... czy tytule Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek N16 2,2 Di Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Witam! Od miesiąca mam almerę 2.2di sprowadzoną z Belgii. Jak na ten silnik to osiągów nie miała najlepszych. Jako tako przyspieszała tak do 3 tyś obrotów a później przestawała ciagnąć a na trasie ledwo co wydusiłem z niej 160 km/h. Z tym problemem udałem sie do serwisu. W serwisie panowie podpili ją pod komputer no i jedyne co znaleźli to jakiś błąd na pąpie paliwowej ktory mi wykasowli przedmuchali przepływomierz i problem zniknoł! Niestety moja radość trwała krótko bo po przejechaniu około 250 km problem powrócił! Czy miał ktoś podobne problemy? Co to może być? Jeżeli na 4 biegu nie pojedziesz 160km/h to na 95% przepływka Ci padła koszt przepływomierza dla tych silników to ok. 200zł. Był ten temat poruszany poszukaj na forum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość madey26 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Też tak myślałem że to przepływka ,ale panowie w serwisie stwierdzili że niby jest dobra a o wyduszeniu z niej na 4 biegu 160 to moge tylko pomarzyć wogole mam problem wydusic 160. Ale skoro przepływka jest do d... to czemu po wyjeżdzie z serwisu przez krótki czas autko jechało normalnie? no i co z tym błędem na pąpie który komputer wykrył czy to może z powodu tej przepływki? I jeszcze jodno pytanko czy te przeplywki które ma jeden gość no allegro są ok.? Wielkie dzięki za pomoc! POZDRAWIAM!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SQ Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 I jeszcze jodno pytanko czy te przeplywki które ma jeden gość no allegro są ok.? zależy od gościa... ciężko powiedzieć kogo masz na myśli... ale zapytaj go czy będzie pasowała. Wszak kto pyta nie błądzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek125 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 po przepływke wal do ASO, i najlepiej niech ci ja odrazu zamontuja, bedziesz miał gwarancje, ja z załozeniem zapłaci łęm 199 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sleepyhead Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Zurzyta przepływka zabiera do 15KM, silnik ma normalne osiągi do 3000 obr, potem się kaszani, moment obrotowy pozostaje taki sam. Taka sama sytuacja była we wszystkich Almach robionych w Alltuning, ale mimo to na 5tym biegu rozpędzała się do 180km/h. Wydech - jestem w szoku, że dobrze dobrany wydech daje więcej mocy niz chip. Co do pracy turbiny to mam nieco inne doświadczenia na codzień. Zaczyna się kręcić od 1500 obr, przy 1700 obr jest już pełny ciąg Nie miałem turbo dziury nawet jak kupiłem to auto, na serii z padniętą przepływką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taktisz Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Albin u siebie podnosiłeć coś doładowanie że Ci taki moment obrotowy wyszedł ?Ps. jest pewny fajny chwyt żeby turbina trzymała bardzo stabilne ciśnienie doładowania - Powietrze do aktlatora doprowadzcie z kolektora ssącego a nie z muszli kompresora jak to było stosowane w latach 60tych Powinna turbodziura jeszcze zmaleść i nieco wygłądzić się przebieg momentu obrotowego. Czy ktos z Was robil ta modyfikacje? Czy mozna wykonac ta zamiane samemu? Jak wyglada poprawa osiagow w zakresie 1,5-2tys obrotów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teres Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2009 Dla mnie sens tej modyfikacji jest co najmniej dyskusyjny, co za różnica skąd jest brane powietrze do wastegate'u. W kolektorze jest o około 0,2Bara mniej niż w muszli. Samo podniesienie ciśnienia możemy dokonać prościej montująć MBC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.