Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Przyspieszenie w 2.2 Di - juz super!!!!!!!!!!!!


Gość bartek_almera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość marcos26

turbo dziura??? hmm przy 1500 obr???? przeciez turbinka na dobre zaczyna dzialac od okolo 2200 obr, wczesniej pracuje ale tak jakby jałowo:P dopiero od 2200 jest jej zywiol :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość almera2003

moja almera ma fabrycznie 136 KM. Spalanie kształtuje sie na poziomie m-dzy 6,8 a 7,5 litra ON w cyklu miejskim (przy dynamicznej jeżdzie). Uważam że to dobry wynik. a u kolegów jak?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość marcos26

u mnie spalanie pozostalo bez zmian czyli okolo 7 litrow po miescie przy zwyklej jezdzie jak dam ostrzej to i wiecej spali :) Koniki poszly na 123 ale bardziej w tej kwestii liczy sie moment obrotowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Od miesiąca mam almerę 2.2di sprowadzoną z Belgii. Jak na ten silnik to osiągów nie miała najlepszych. Jako tako przyspieszała tak do 3 tyś obrotów a później przestawała ciagnąć a na trasie ledwo co wydusiłem z niej 160 km/h. Z tym problemem udałem sie do serwisu. W serwisie panowie podpili ją pod komputer no i jedyne co znaleźli to jakiś błąd na pąpie paliwowej ktory mi wykasowli przedmuchali przepływomierz i problem zniknoł! Niestety moja radość trwała krótko bo po przejechaniu około 250 km problem powrócił! :/ Czy miał ktoś podobne problemy? Co to może być?

Pozdrawiam! Andrzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydownia coś nie tak, moc powinna spoadać po ok, 3,5tyś, a 180km/h nie powinno być problemem. ja tego nie przerabiałem, ale tu któryś kolega się skarżył, że mu kiepsko jechało. zmienił przepływkę (200zł) i problem zniknął. wcześniej jednak warto zdiagnozować problem. ponoć przepływkę da się testerem potraktować. musisz tylko znaleźć mechanika co potrafi...

 

 

zresztą to chyba w tym poście... czy tytule :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Od miesiąca mam almerę 2.2di sprowadzoną z Belgii. Jak na ten silnik to osiągów nie miała najlepszych. Jako tako przyspieszała tak do 3 tyś obrotów a później przestawała ciagnąć a na trasie ledwo co wydusiłem z niej 160 km/h. Z tym problemem udałem sie do serwisu. W serwisie panowie podpili ją pod komputer no i jedyne co znaleźli to jakiś błąd na pąpie paliwowej ktory mi wykasowli przedmuchali przepływomierz i problem zniknoł! Niestety moja radość trwała krótko bo po przejechaniu około 250 km problem powrócił! Czy miał ktoś podobne problemy? Co to może być?

 

Jeżeli na 4 biegu nie pojedziesz 160km/h to na 95% przepływka Ci padła koszt przepływomierza dla tych silników to ok. 200zł.

Był ten temat poruszany poszukaj na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też tak myślałem że to przepływka ,ale panowie w serwisie stwierdzili że niby jest dobra a o wyduszeniu z niej na 4 biegu 160 to moge tylko pomarzyć wogole mam problem wydusic 160. Ale skoro przepływka jest do d... to czemu po wyjeżdzie z serwisu przez krótki czas autko jechało normalnie? no i co z tym błędem na pąpie który komputer wykrył czy to może z powodu tej przepływki? I jeszcze jodno pytanko czy te przeplywki które ma jeden gość no allegro są ok.?

Wielkie dzięki za pomoc!

POZDRAWIAM!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I jeszcze jodno pytanko czy te przeplywki które ma jeden gość no allegro są ok.?

 

zależy od gościa... ciężko powiedzieć kogo masz na myśli... ale zapytaj go czy będzie pasowała. Wszak kto pyta nie błądzi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
Gość sleepyhead

Zurzyta przepływka zabiera do 15KM, silnik ma normalne osiągi do 3000 obr, potem się kaszani, moment obrotowy pozostaje taki sam.

Taka sama sytuacja była we wszystkich Almach robionych w Alltuning, ale mimo to na 5tym biegu rozpędzała się do 180km/h.

 

Wydech - jestem w szoku, że dobrze dobrany wydech daje więcej mocy niz chip.

Co do pracy turbiny to mam nieco inne doświadczenia na codzień. Zaczyna się kręcić od 1500 obr, przy 1700 obr jest już pełny ciąg :) Nie miałem turbo dziury nawet jak kupiłem to auto, na serii z padniętą przepływką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albin u siebie podnosiłeć coś doładowanie że Ci taki moment obrotowy wyszedł ?

Ps. jest pewny fajny chwyt żeby turbina trzymała bardzo stabilne ciśnienie doładowania - Powietrze do aktlatora doprowadzcie z kolektora ssącego a nie z muszli kompresora jak to było stosowane w latach 60tych :D

Powinna turbodziura jeszcze zmaleść i nieco wygłądzić się przebieg momentu obrotowego.

 

Czy ktos z Was robil ta modyfikacje? Czy mozna wykonac ta zamiane samemu? Jak wyglada poprawa osiagow w zakresie 1,5-2tys obrotów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie sens tej modyfikacji jest co najmniej dyskusyjny, co za różnica skąd jest brane powietrze do wastegate'u. W kolektorze jest o około 0,2Bara mniej niż w muszli. Samo podniesienie ciśnienia możemy dokonać prościej montująć MBC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...