Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Przyspieszenie w 2.2 Di - juz super!!!!!!!!!!!!


Gość bartek_almera
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość bartek_almera

Sluchjcie wczoraj przejechalem sie narzeczonej autem i musze Wam wyznac, ze wstyd mi jest za seryjna almere 2.2Di. Moja narzeczona ma Skode Octavie 1.9 TDI (90KM).

Przyznaje ze jak przesiadlem sie z mojej Almy bylem w szoku co potrafi skoda!!! Wciska sie gaz i od razu samochod ciagnie do przodu. W almie trzeba czekac az sie namysli i dopiero wtedy jak powoli dojdzie do 2000 obrotow zaczyna dostawac kopa. Do momentu kiedy dostanie kopa mozna prawie zasnac. Wydaje mi sie ze Skoda jest o wiele zwawsza, a przeciez silnik mniejszy, waga wieksza, mniej niutkow itd.

W sobote jedziemyz Marcosem26 na chip tunning i mam nadzieje ze to cos zmieni, bo wolne namyslanie sie Almery przy obrotach ponizej 2000 obrotow doprowadza mnie do szalu. Chodzi chyba o tak zwana turbodziure.

Pozdrawiam,

Bartek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe Kolejna alemra na zawirusowanie :)

 

No też tak zaówarzyłem jak kolega dał mi się przejechaćalmerką 2,2 Di i to zdrowiutka 117KM na hamowni a jeśli chodzi o rekcje na gaz i kulture pracy silnika to niestety 1,9 TDI 90km bije jednostkę napędową nissana na głowe...

 

Ale są na to sposoby:

- wytłuczenia katalizatora

- zwiększenie dołądowania

- luzniejszy wydech

- zaślepienie EGR przy samym koelktorze wydechowym

- chiptuning

 

Tak na wszelki wypadam może udaj się najpierw na hamownię czy aby na pewno wszystko w normie u CIebie się trzyma.

 

Ps. sporo informacji na temat chłopaków od nas co dłubią w swoich 2,2Di znajdziesz tutaj:

http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.p...740&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bartku a czy wsio u ciebie ok z np Przepływomierzem?? mam w firmie octavie 110 KM i jakos nie daje mi rady, poza tym kiedy chcesz sie rozpedzic octavia strasznie szybko odcina na kazdym biedu... wiec cos tu nie tak moze twoja narzeczona ma jakas zachipowana a Ty nawet nie wiesz o tym :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie odcina na kazdym biegu tylko tak się wkręca że nie nadąrzasz zmieniać biegów :wink:

 

Ps.bartek_almera, hamownia zdiagnozuje CI słabości osiągów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem identyczny problem. Męczyłem się tak ąż zaświeciła się kontrolka przepływomierza, szybka wymiana i samochód nie ten, idzie jak burza. Tak że najprawdopodobniej szwankuje PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA.( 200zł- tyle kosztuje)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 2 mialem polo 1.4 TDI i do 2 000 muł ale potem idzie jak ja pierd...

W 2,2 Di i tam mół to jest do 2500obr.min...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bartek_almera

Sluchajcie juz jestesmy po hamownii z michalem i musze powiedziec ze jazda jest calkiem inna! Nie ma mula. Szczegoly umieszcze wieczorem - pozdrawiam - mam usmiech od ucha do ucha :D P.S. :lol: Skoda moze sie teraz schowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coobcio nie padla przeplywka (choc tego nie wiadomo jeszcze trzeba na testerek uderzyc) tylko dzis zrobilismy sobie po chipie w naszych almach stad ten usmiech u Bartka :) i u mnie zreszta tez :) KM poszły do gory srednio ale Nm ladnie skoczyly i to zdecydowanie sie odczuwa podczas jazdy :) Wykresiki zapodamy wiec bedzie mozna zerknac jak to wyglada na papierku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość bartek_almera

Sorki za opoznienie - Juz dolaczylem scana :) Powiem wam, ze te osiagi naprawde poprawily kulture jazdy...juz nie jezdze ciagnikiem :) YEEEESSSSSS. Polecam Wam tylko ten zaklad pewnie jeszcze do nich wroce zeby stuningowac octavke.

A oto wykresik:

 

http://fotokonto.pl/showimage.php?id=7756&size=877

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wirusie 1,5Dci osiagają coś pod 100KM... Jakby kata z nich wywalić to myślę że ciupkę ponad setkę by się uzyskało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mały konkurs? Ja obstawiam +15 KM i + 60 nm.

Albin uwazasz ze chip na seryjmym 2,2 nie zrobi lepszych cyferek? Byla sugestia ze moze przeplywka jest naduzyta i ona ogranicza lepsze parametry ale jesli te osiagi potwierdzily sie juz w kilku diselkach almy to widac tak ma byc i wiecej nie bedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawie konkursu: Ja mialem po chipie 121 KM i 303 nm

A temperatura powietrza w tym modelu nie jest mierzona - przeplywomierz nie ma tej funkcji

 

[ Dodano: Sro 13 Wrz, 2006 ]

Chyba ,ze chodzi o czujnik temp powietrza , który daje sygnał na zegary - jest na belce podreflektorowej na środku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja objeżdziłem kilka 2.2tddi i sie dziwie że wam gorzej jezdzą niż octavia :shock:

pasata 110KM pogoniłem i problemów nie było Alme 1.8 też pogoniłem i to na zimówkach i z nieudanym starcie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Albin u siebie podnosiłeć coś doładowanie że Ci taki moment obrotowy wyszedł ?

Ps. jest pewny fajny chwyt żeby turbina trzymała bardzo stabilne ciśnienie doładowania - Powietrze do aktlatora doprowadzcie z kolektora ssącego a nie z muszli kompresora jak to było stosowane w latach 60tych :D

Powinna turbodziura jeszcze zmaleść i nieco wygłądzić się przebieg momentu obrotowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...