Gość nissan Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Witam Problem polega na tym że po odpaleniu sielnik łapie troche wysokie obroty,ale po przegazowaniu obroty spadaja i samohud gasnie. Nie można ustawić wolnych obrotów poniewarz po odpaleniu trzyma je ale po dodaniu i puszczeniu gazu już niestety nie. Po prostu gaśnie. co może być przyczyn takiego zachowania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość blazej Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Ssanie? http://www.nissanklub.pl/forum/viewtopic.php?t=16297 Użyj szukaj... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nissan Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 To niestety nie od tego. Fakt po przegazowaniu czasem obroty sie zmienią, ale na wolnych obrotach strasznie przerywaa,a czasem zgaśnie. Po puszczeniu gazu strzela,ale regulowanie zapłonu nic nie daje na obroty wchodzi bez problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 sprawdz czy nie łapie lewego powietrza (szczelnosc przewodów podciśnieniowych), świece? , przewody WN?, czyszczenie gażnika? jest duzo mowliwosci na pcozatek sprawdz te przewody wszystkie, silnik ma moc jak jest zimny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kafarafa Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 mi też się wydaje że problem tkwi w przewodach podciśnienia, a masz nowe świece sprawdź to !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Witam. Ja ostatnio trochę pokombinowałem (czyt. przekombinowałem) tzn chciałem zrobić sobie jakiś w miare niezły dolot i też pobawiłem się podciśnieniami. Niestety, dolotu nie zmieniłem bo za dużą kupiłem redkucję ale po tych eksperymentach jest pewna zmiana: - jeżeli chodzi o niskie obroty to ich wogóle nie ma :-/ - jednak jak wcisne gaz w podłogę to od 3k do 6k rpm to samochód idzie Superrr jak na moją k10. W najbliższych dniach jak znajdę trochę czasu to coś sklecę ze znajomym i mam nadzieję że się uda wszystko poprawić (i dolot zrobić ) pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 a co pokombinowales? napisz dokladnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Snafu Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 ja w swojej micrze zablokowałem w pozycji otwartej klapke ssania i autko na gazie zaczeło sie niesamowicie zbierać :] ale o jeździe na benie mogłem zupełnie zapomnieć teraz jak zrobiło sie chłodniej to musiałem to ustawić spowrotem :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lipass Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 a co pokombinowales? napisz dokladnie Żebym to ja sam pamiętał Po prostu odczepiłem podciśnienia, wyjąłem puszke filtra podłączyłem z powrotem (z pamięci - myslalem ze jest podlaczone jak wczesniej) i.... juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.