Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Nissan micr K10 problem z wolnymi obrotami


Gość nissan

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Problem polega na tym że po odpaleniu sielnik łapie troche wysokie obroty,ale po przegazowaniu obroty spadaja i samohud gasnie.

Nie można ustawić wolnych obrotów poniewarz po odpaleniu trzyma je ale po dodaniu i puszczeniu gazu już niestety nie.

Po prostu gaśnie.

co może być przyczyn takiego zachowania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niestety nie od tego. Fakt po przegazowaniu czasem obroty sie zmienią, ale na wolnych obrotach strasznie przerywaa,a czasem zgaśnie. Po puszczeniu gazu strzela,ale regulowanie zapłonu nic nie daje na obroty wchodzi bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy nie łapie lewego powietrza (szczelnosc przewodów podciśnieniowych), świece? , przewody WN?, czyszczenie gażnika? jest duzo mowliwosci :) na pcozatek sprawdz te przewody wszystkie, silnik ma moc jak jest zimny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Ja ostatnio trochę pokombinowałem (czyt. przekombinowałem) tzn chciałem zrobić sobie jakiś w miare niezły dolot i też pobawiłem się podciśnieniami. Niestety, dolotu nie zmieniłem bo za dużą kupiłem redkucję ale po tych eksperymentach jest pewna zmiana:

- jeżeli chodzi o niskie obroty to ich wogóle nie ma :-/

- jednak jak wcisne gaz w podłogę to od 3k do 6k rpm to samochód idzie Superrr jak na moją k10.

 

W najbliższych dniach jak znajdę trochę czasu to coś sklecę ze znajomym i mam nadzieję że się uda wszystko poprawić (i dolot zrobić :D )

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja w swojej micrze zablokowałem w pozycji otwartej klapke ssania i autko na gazie zaczeło sie niesamowicie zbierać :] ale o jeździe na benie mogłem zupełnie zapomnieć :P

teraz jak zrobiło sie chłodniej to musiałem to ustawić spowrotem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a co pokombinowales? napisz dokladnie :)

 

Żebym to ja sam pamiętał ;) Po prostu odczepiłem podciśnienia, wyjąłem puszke filtra podłączyłem z powrotem (z pamięci - myslalem ze jest podlaczone jak wczesniej) i.... juz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...