INC Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 czy P11 az taka ciezka jest ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 coś koło 1400 kilo p11 waży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 1250kg wedlug katalogu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 no to i tak wiecej o 200kg niz almera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 właśnie jestem po myciu i pomiarach ja kierowca moja Ania stoper do setki poniżej 9s mój sąsiad i moja Ania 8,7s ze stoperem ja i G-tech 8,7 sąsiad i G-tech 8,3/8,4 wiec nie jest tak żle a z waszymi autkami moge na kresce stanać zdrową sri 131KM objechałem za każdym razem a gdybysmy byli na autostradzie to nawet nie mówie, acorda 2,0 tez bez problemu więc chyba jakoś żle pomiary robiliście hihi a takie 1,6 to bez problemu zjadam.......... gdyby tak pozytywnie patrzec na stoper to i ponizej 8s mozna zejść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 no to i tak wiecej o 200kg niz almera czyli co? almera waży 1050 kg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Nie wiem jak almera, ale NX waży 1020. Ja jak moim robiłem pomiary to miałem cały pusty środek, wolny dolot bez filtra plus bogata mieszanka, oraz opony napompowane na 3bary. Hmm to może seryjna p11 miała by problemy ze mną ze względu na nadwage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 INC napisał/a:no to i tak wiecej o 200kg niz almera czyli co? almera waży 1050 kg? z 1.4 i katalogowo, z Sr'ką ponad 1100 kg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 właśnie jestem po myciu i pomiarach ja kierowca moja Ania stoper do setki poniżej 9smój sąsiad i moja Ania 8,7s ze stoperem ja i G-tech 8,7 sąsiad i G-tech 8,3/8,4 wiec nie jest tak żle a z waszymi autkami moge na kresce stanać zdrową sri 131KM objechałem za każdym razem a gdybysmy byli na autostradzie to nawet nie mówie, acorda 2,0 tez bez problemu więc chyba jakoś żle pomiary robiliście hihi a takie 1,6 to bez problemu zjadam.......... gdyby tak pozytywnie patrzec na stoper to i ponizej 8s mozna zejść To ciekaw jestem jakom miałbyś minę jak cię qoaqo objedzie sunnym 1.6 na gazie 8.02s :!: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 właśnie jestem po myciu i pomiarach ja kierowca moja Ania stoper do setki poniżej 9smój sąsiad i moja Ania 8,7s ze stoperem ja i G-tech 8,7 sąsiad i G-tech 8,3/8,4 wiec nie jest tak żle a z waszymi autkami moge na kresce stanać zdrową sri 131KM objechałem za każdym razem a gdybysmy byli na autostradzie to nawet nie mówie, acorda 2,0 tez bez problemu więc chyba jakoś żle pomiary robiliście hihi a takie 1,6 to bez problemu zjadam.......... gdyby tak pozytywnie patrzec na stoper to i ponizej 8s mozna zejść To ciekaw jestem jakom miałbyś minę jak cię qoaqo objedzie sunnym 1.6 na gazie 8.02s :!: spoko spoko w tym tygoniu nad dolotem popracuje i nie ma bata ponize 8s zejdzie po drugie do 100km/h to pikus co on potrafi dalej ostanio kozak jeden w BMW 318 też chciał zakozaczyć i tak do 120km szlismy łeb w łeb ale potem ja na 4biegu do 180 zakręciłem to go tylko we wstecznym lusterku widziłem hihi bo GT dopiero od 5tys jedzie Fakt p11 gt TO muł ale pare groszy wpakuje i ją doprowadze do stanu uzywalności bo seria to.... ale jak to kupie: http://moto.allegro.pl/item136032523_zil_l...mer_unikat.html to nawet jak mnie ktos objedzie to tylk oraz i ta moc... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 kmink napisał/a:właśnie jestem po myciu i pomiarach ja kierowca moja Ania stoper do setki poniżej 9s mój sąsiad i moja Ania 8,7s ze stoperem ja i G-tech 8,7 sąsiad i G-tech 8,3/8,4 wiec nie jest tak żle a z waszymi autkami moge na kresce stanać zdrową sri 131KM objechałem za każdym razem a gdybysmy byli na autostradzie to nawet nie mówie, acorda 2,0 tez bez problemu więc chyba jakoś żle pomiary robiliście hihi a takie 1,6 to bez problemu zjadam.......... gdyby tak pozytywnie patrzec na stoper to i ponizej 8s mozna zejść To ciekaw jestem jakom miałbyś minę jak cię qoaqo objedzie sunnym 1.6 na gazie 8.02s Do 100 może i objedzie ale powyżej 100 zgadnij kto bedzie szybciej przyspieszał... istnieje pewna prawda głoszona już od dawna i brzmi: "There is no replacement for displacement". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 kmink napisał/a:właśnie jestem po myciu i pomiarach ja kierowca moja Ania stoper do setki poniżej 9s mój sąsiad i moja Ania 8,7s ze stoperem ja i G-tech 8,7 sąsiad i G-tech 8,3/8,4 wiec nie jest tak żle a z waszymi autkami moge na kresce stanać zdrową sri 131KM objechałem za każdym razem a gdybysmy byli na autostradzie to nawet nie mówie, acorda 2,0 tez bez problemu więc chyba jakoś żle pomiary robiliście hihi a takie 1,6 to bez problemu zjadam.......... gdyby tak pozytywnie patrzec na stoper to i ponizej 8s mozna zejść To ciekaw jestem jakom miałbyś minę jak cię qoaqo objedzie sunnym 1.6 na gazie 8.02s Do 100 może i objedzie ale powyżej 100 zgadnij kto bedzie szybciej przyspieszał... istnieje pewna prawda głoszona już od dawna i brzmi: "There is no replacement for displacement". Dokładnie :grin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 BMW 318 ma 115 KM. Jak miałem renault 5 to spokojnie robiłem do ok. 150km/h BMW 320 150KM. Ścigałem się z Goago i myśle,że powyżej 100km/h też dałby rade Twojej primce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 kmink napisał/a:właśnie jestem po myciu i pomiarach ja kierowca moja Ania stoper do setki poniżej 9s mój sąsiad i moja Ania 8,7s ze stoperem ja i G-tech 8,7 sąsiad i G-tech 8,3/8,4 wiec nie jest tak żle a z waszymi autkami moge na kresce stanać zdrową sri 131KM objechałem za każdym razem a gdybysmy byli na autostradzie to nawet nie mówie, acorda 2,0 tez bez problemu więc chyba jakoś żle pomiary robiliście hihi a takie 1,6 to bez problemu zjadam.......... gdyby tak pozytywnie patrzec na stoper to i ponizej 8s mozna zejść To ciekaw jestem jakom miałbyś minę jak cię qoaqo objedzie sunnym 1.6 na gazie 8.02s Do 100 może i objedzie ale powyżej 100 zgadnij kto bedzie szybciej przyspieszał... istnieje pewna prawda głoszona już od dawna i brzmi: "There is no replacement for displacement". Dokładnie :grin: Rozmawiamy o przyspieszeniu 0-100 a nie 100- 200 Ale np. 0-150 miałby szanse cie obiechać bo powyżej 150 to już pojemność żądzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 tak wogóle to nie rozmawiamy o przyspieszeniu ogólnie bo temat jest o soft turbo a tak właściwie to pojemność zawsze rządzi, czego byś nie robił, ile turbin byś nie założył i jakbyś auta nie odelżał to drugie auto z silnikiem o odpowiednio większej pojemności będzie lepsze, bo nawet jeśli uda ci się go scignąć 0-100 to on rozwali cię przy kolejnych kph, a jadąc to wiadomo, że różnica będzie kolosalna. Sam mogłem się bawić w turbo 1.4, nawet parę osób mi to proponowało (sprawdźcie wątek swap 1.4 na 2.0) ale uzyskałbym z tego autko o mocy wersji GTi tylko z lepszymi wartościami momentu obrotowego (opieram się na tym co uzyskują posiadacze Hond 1.4+T). Tylko po co gdy mogę zrobić swapa, a jeszcze później trzasnąć coś jeszcze i będę jeszcze bardziej do przodu, a z 1.4 turbo to tylko pytanie ile silniczek jeszcze pochodzi jeśli właścicielowi wciąż będzie brakowało mocy. A tu przykład tego o czym mówię, zrobić to z małym silniczkiem i takim kosztem jest not possible: http://www.autoblog.com/2006/10/20/red-vic...reet-legal-car/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Z tą większą pojemnością to różnie bywa. Jak się ścigałem moim NXem 1.6 z mojej Kobitki Hondą Civic 1.3 16V to zawsze zarówno do 100km/h jak i na 1/4 ja wygrywałem z bardzo małą przewagą, ale w momencie przekroczenia ok. 500m i wrzuceniu 4tego biegu w obu autach honda zawsze zaczynała odemnie odjeżdzać pomimo swojej mniejszej pojemności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 od każdej reguły znajdzie się jakiś wyjątek zresztą w twoim przypadku dużą sprawą odgrywa technologia, 8v na gaźniku vs 16v na wtrysku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 spoko moge z tą hondzina stanac to max do 70km/h za mna nadążysz tylko że ja mam serje bez żadnych modów - poważnie nie raz z pod świateł z takimi autkami ruszałem i jak tylko drugi bieg wrzuciłem to odpadały a o większych prędkościach to nawet nie wspominam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dylson Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 8v na gaźniku vs 16v na wtrysku A w ktorym aucie bylo 8v? Civic 1.3 16V A przeciez GA16DS tez ma 16v. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 ale palnąłem, no cóż braki w wiedzy... sam gaznik i w d.... ponad 10 kuniów idzie, zonk więc różnica gaźnik vs wtrysk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 29 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2006 Honda też była na gaźniku, bo to model tzw. żelasko. Strasznie lekkie auto. Do tego miał przez poprzedniego właściciela odetkany dolot plus cały wydech z nierdzewki. Kolektor nie pamiętam jakiej firmy a cała reszta od El-teca komorowa. My już tej hondzi nie mamy, teraz śmiga nią mój kumpel, ale Kmink jak będziesz w stolicy to możemy się jakoś ustawić to się zobaczy jak może namieszać auto z tak małym silnikiem. Dziś kumple jechali oglądać Fiata Uno Turbo. Ciekaw jestem jak to jeździ, bo z powodu choroby nie mogłem się z nimi zabrać. Może uno zastąpi niebawem cifa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Ale chłopaki zaśmieciliście ten temat... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Ale chłopaki zaśmieciliście ten temat... to mozna by to przeniesc do nowego tematu "masa vs. moc" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 a tak właściwie to pojemność zawsze rządzi, czego byś nie robił, ile turbin byś nie założył i jakbyś auta nie odelżał to drugie auto z silnikiem o odpowiednio większej pojemności będzie lepsze, bo nawet jeśli uda ci się go scignąć 0-100 to on rozwali cię przy kolejnych kph, a jadąc to wiadomo, że różnica będzie kolosalna./ Tak bedzie, zupełnie się z Tobą zgadzam jeśli sprawa ma dotyczyć tyczonej komputerowo arabskiej autostrady (xxxx km odcinka prostego jak od linijki). Polskie wąskie, dziurawe, kręte - rządzi przyspieszenie i sterowność. Soft turbo dobrze założone to mniejsze OC, mniejsze spalanie, mniej kg, wysoki moment. Rozumiem, że 1,1 jest lepsze 0,650 bo 160 to nie 120. Tylko czym wyzej tym ten atut traci na znaczeniu. Temat od pewnego momentu nadaje sie do parku;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 30 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2006 Przy odpowiednio dobrenej Turbospręzarce przy doładowaniu na poziomie 0,5 bara (czyli dalej bezpieczny soft dla silnika) z pojemności 1,6 spokojnie mozna uzyskać moce w okolicach 200KM kosztem większej turbodziury, wtedy ALmerka czy Sunny z takim silnikiem spokojnie będzie rąbać z pozoru mocnych rywali... W turbo jest tak że im damy większą sprężarkę tym mamy większą moc kosztem turbodziury. Z jednej strony jest to dobre bo silnik w przedziale niskich obrotów nie dosaje po korbach i wale no i jeździ i pali jak auto bez turbo, natomiast małą spręzarka to mneijsza moc większa elastyczność no ale jak się daje do deski w zakresie niskich prędkości obrotowych to męczymy wał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.