INC Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 dzieki , kurde nie wiem juz co robic z ta furka lubie ja ale wkurza mnie brak mocy.Nowy silnik czy nowy samochod ch... wie trzeba to przemyslec.Pozdrawiam powiem ci szczerze.... jak bym mial kase zeby dolozyc to bym sprzedal almere, dolozyl i kupil maxime 97r lub 200sx s13 z konca produkcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 dzieki , kurde nie wiem juz co robic z ta furka lubie ja ale wkurza mnie brak mocy.Nowy silnik czy nowy samochod ch... wie trzeba to przemyslec.Pozdrawiam powiem ci szczerze.... jak bym mial kase zeby dolozyc to bym sprzedal almere, dolozyl i kupil maxime 97r lub 200sx s13 z konca produkcji ja też kminie wiesze auto troszke żałuje że galanta 2,5 V6 nie kupiłem tylko p11 gt ale co tam teraz z 2 lata bede nią jezdził wiec musze cos z nia pokąbinowac ale turbo odpada bo to jak dla mnie jest za drogie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 Suszarki są dla ludzi z fajnum garazem i umiejętnościami. Zakupione fajne turbo, smt, cooler, wskaźniki, zaworki to inwestycja na lata, bedą z nami szły przez kolejne auta. Kolektory i wydechy mozna zawsze odsprzedac. Ktoś jest pweny, że jak kupi V6 to nie pomyśli, żeby ją dmuchnąć?? Ja jestem zdania, że dobre dmuchanie trzeba mieć na stanie;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 3 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2006 za 1000zł możesz kupić silnik 1,6 i wsadzić go w miejsce 1,4... do tego zassasza ze stanów za ok 200$ na gotowo kolektor wydechowy a reszte wydechu zapodasz z modelu 2.0 przerabiajac jego początek. Na takim setupie osiągniesz ok. 110KM i zwiększysz ciąg w całym zakresie. [ Dodano: Nie 05 Lis, 2006 ] Ps. poleciałem na chwile do Garage, wźiałem szlifierkę w dłoń i... spójrzcie sami: Jak nie ma klimy w wozie to zrobienie soft turbo w GA14/16 to pikuś Seryjny kolektor wystarczy ciachnąc, dospawać do niego flanszę i gotowe :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość maciejwra Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Piękny projekt, chyab będę następny w kolejce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 hehe no zoabczymy, narazie to taki sofcik będzie, kolekcjionuje i przygotowuje wysztkie graty bo mam warunek taki że cały turbo zestaw muszę zamontować w jeden dzień - Priemra P11.144 1,6 do której będzie on montowany ciągle śmiga po trasach i jest w ruchu... Tak więc narazie będzie ultra soft, tzn, bez Intercoolera i jedynie początek wydechu (od turbiny do środkowego tłumika), motor nieodprężany, facetowi obiecalem narazie 130KM i coś pod 200Nm, sterowane to będzie po przez SMT6 zesprzęglony z czujnikiem ciśnienia powietrza i dojdzie dodatkowy wtrsyk paliwa, doładowanie 0,3 bara... Następny krok to będzie dołożenie IC + poprowadzenie do końca całego wydechu FI 60mm, myślę żę przy 0,6-0,7 bara do tych 180KM i 250Nm dobije Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Jak nie ma klimy w wozie to zrobienie soft turbo w GA14/16 to pikuś Oprze się o chłodnicę czy tylko o wiatraki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 jeden z wiatraków trzeba będzie usunąc - ten centralny... No i jeszcze wydech będzie bardzo blisko przebiegać kompresora od klimy, jak się zmieści to spoko, taśma izlocyjna i poszedł jak nie to trzeba będzie nowy kolektor wystrugać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 5 Listopada 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 Tak więc narazie będzie ultra soft, tzn, bez Intercoolera i jedynie początek wydechu (od turbiny do środkowego tłumika), motor nieodprężany, facetowi obiecalem narazie 130KM i coś pod 200Nm, sterowane to będzie po przez SMT6 zesprzęglony z czujnikiem ciśnienia powietrza i dojdzie dodatkowy wtrsyk paliwa, doładowanie 0,3 bara... Ile realnie da się uzyskać z GA14DE przy takim właśnie lekkim turbo dokładnie tak jak tu napisałeś?? załóżmy że moc wyjściowa to 95KM i 11s do 60mph jak te parametry będą kształtowały się po zmianach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 5 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2006 cięzko powiedzieć na daną chwilę, w związku że to jest ultra soft turbo i nie będzie puki co Intercolera więc dołądowanie małe i zapłony pocofane to wydaje mi się że ok 120KM i coś pod 170Nm było by realne dla silnika 1,4... Co do osiągów hmmm myślę że jak kierownik jest obeznany to będzie kręcić czasy w granicy 8,5-9 sek do setki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Kolega z GA14 ma chyba jedem fajny element - skrzynie. Do GA16 wolnossacego dobrze sie sprawdza skrzynia z GA14 (gooago). Czy do soft turbo tez warta uwagi? Jak zmniejszy się moc i moment w zakresie do 3tyśobr w stosunku do n/a zakładając GA16, 250Nm, 180KM? Może ma ktoś wykresy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 spokojnie pozyjemy zobaczymy, w mojej 2.0 Primie kiedyś przy 1500obr.min mialem taki moment obrotowy jak kiedyś maksymalny i który to był dostępny od 4800... Mimo żę turbina przy najniższych obr. silnika nie produkuje nadćisnienia ale zazwyczaj kręci się na tyle żeby w kolektorze ssącym występowało ciśnienie atmosferyczne a nie podciśnienie więc zawsze coś tam lepiej będzie. Sam jestem ciekaw co z tego wyjdzie, choć nie wiem czy kolektora nie trzeba będzie robic nwoego bo do P11.144 której to będe montować jest wyposarzona w Klimę :x Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Precz z klimą :!: To się Malin ucieszy - teraz ma wybór albo klima albo 'T' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Nie da rady jednej chłodnicy dać przed pas przedni? Między pas przedni a wzmocnienie czołowe? Tam jest troche miejsca tylko nie pamietam czy wejdzie między lampy. Mam foto;-) W P10 prawdopodobnie da sie taki myk zrobić. http://www.wrzuta.pl/obraz/rpvpJO6ief/p10_przod Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Tak jak pisze Kuba auto po uturbieniu i tak w niskim zakresie jest lepsze od serii. Ostatnio sprawdzaliśmy 2 ople corsy z tym samym silnikiem jeden seria drugi odprężony ze zrobionym całym układem wydechowym i uturbiony i od razu ze startu nawet jak turbo nie pompowało to to auto odjeżdzało od seryjnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Moje Soft turbo i mój dawny wolnossak... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 T25 to dmucha? Więc nie ma co się obawiać turbo dziury, w całym zakresie bedzie lepiej;-) Sprawdzałes spalanie przy spokojnej jezdzie czy tylko radosc z pałowania;-)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Wykres który zamieściłem to moja primera na turbinie T3... Auto było tylko pałonowne jakoś cięzko nie cieszyć się dodatkowymi konikami, i nie puszczać dymu z opon przy kazdym zakręcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 pikus hehe normalnie coobcio na prezydenta,jestem ciekaw efektow i tego ile by to dalo w 1.4 i ile kosztuje turbo made by coobcio do tego silniczka pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Jeśli można wiedzieć ile będzie to kosztować togo gościa od Priemry P11.144 1,6 może być na pw Fajne ale w tedy nie ma sęsu doprężać silnika poprzez frezowanie głowy bo pod turbo się odpręża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 6 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2006 Cena ultra soft turbo opartego o SMT6, dodatkwy wtrsyk, map sensor turbinę z 200SX S13 Pana od różowej P11.144 wyniesie ok. 3400zł, jak starczy czasu to odrazu pełen przelotowy wydech do końca Fi 60mm poleci wtedy cena zamknie się w okolicach 4300zł... Wtedy to już będzie Turbo soft+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 no to wypas teraz trzeba tylko zaoszczedzic jeszczae troche kaski:) a calosc z IC zamknie sie w 6??pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Całość z IC powinna się zamknać w 6tyś zł, moc z takiego GA16DE na życzenie klienta może dojść do 200KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Tak mi mow:) Ile mogl bys wycisnac z mojego 1.4 (wiem ze to smieszny silniczek ale przed uturbieniem chce osiagnac w nim 100KM), na bezpiecznym poziomie zeby mi sie nie rozpadl po 300 kilometrach?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 7 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2006 Tak mi mow:) Ile mogl bys wycisnac z mojego 1.4 (wiem ze to smieszny silniczek ale przed uturbieniem chce osiagnac w nim 100KM), na bezpiecznym poziomie zeby mi sie nie rozpadl po 300 kilometrach??pozdrawiam przy doładowniu bezpiecznym bez odprężania silnika moc ok 140 jest jak najbardziej w zasięgu....... ale do tego co wypisał Kuba ja bym jeszcze doliczył: wysokiej jakości olej np Motul ok 250zł, zrobił bym chłodnice oleju (300-400zł), sprzęgło spiek lub coś mocnego (500-1500zł), świece platynowe np NGk (160-200zł komplet), wskaźnik dla bezpieczeństwa silnika AFR lub EGT (400-2000zł)............. poza tym musicie mieć świadomośc że po taki zwiększeniu mocy może szybko polecieć: przeguby, poduszki pod silnikiem, tuleje na wahaczach, skrzynia....... .......nie ma taniego soft turbo........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.