Coobcio Opublikowano 14 Listopada 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2006 zwłaszcza że silnik GA14-16 można już od 500zł kupić i to naprawde w świetnym stanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Jak postępy w turbo do 1.6 w primie 144 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 18 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2006 Prima rozbita i sprzedana ;/ Facet ma zabawki u siebie jakby ktoś chciał to są do sprzedania, tzn kolektor i T25 Turbo... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lukasz_lublin Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 ma do tego IC ? Ile chce za T i kolektor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 21 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2006 ok 350zł za Turbinę (T25) jak coś to dzwoń do typa, oto jego nr: 601 131 077 A kolektor mogę ja osobiście za 150zł sprzedać (seryjny zmodyfikowany) do drobnej pracy wykańczającej - tzn porting. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 odswiezam temat bo znalazlem cos takiego: http://moto.allegro.pl/item165112274_kompl...onda_civic.html co o tym myslicie dalo by rade wsadzic to do naszych samochodzikow?? aha i jeszcze jedno jesli skusil bym sie na turbinke to lepiej najpierw zapodac swapa na 1.6 czy sprawdzic ile wytrzyma 1.4(zaznacze ze przed turbina zapodamy walki z ds cai i wydech przelotowy??) i dopiero jak nie da rady to wsadzic 1.6??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 odswiezam temat bo znalazlem cos takiego:http://moto.allegro.pl/item165112274_kompl...onda_civic.html co o tym myslicie dalo by rade wsadzic to do naszych samochodzikow?? aha i jeszcze jedno jesli skusil bym sie na turbinke to lepiej najpierw zapodac swapa na 1.6 czy sprawdzic ile wytrzyma 1.4(zaznacze ze przed turbina zapodamy walki z ds cai i wydech przelotowy??) i dopiero jak nie da rady to wsadzic 1.6??? Kolektor na pewno odpada bo inny rozstaw otworów wylotowych a to jakiś dodatkowy koszt Po szwapie przybędzie koników i Nm i większa pojemność to lepsza wyjściowa baza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 kolektor to wiem ale to mozna opchnac komus z honda teamu z tego co sie orientuje to mozna seryjny kolektor przerobic!? a reszta podejdzie?? mysle ze cena atrakcyjne?? co o tym myslicie?? kurde teraz tylko czy pakowac sie w swap czy szukac sr'a?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 kurde teraz tylko czy pakowac sie w swap Szwap zależy za ile myślę że za 500zł 1000zł a za tyle to już cały kupisz czy szukac sr'a?? To znaczy Almy 1.6 sr :?: jeśli tak to lepiej już kupić Gti jeśli chodzi ci o szybką jazdę Będzie to miało kilka plusów np. Mocniejszy wyjściowy silnik i wzmocnione hamulce itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Kupisz sr'a i: -dopłata -niespodziewane wydatki -przykre niespodzianki i tak pewnego razu zechcesz miec mocniejsze hamowanie; wiesz co masz, jak masz bubla to sprzedawaj, jak masz igłę to zostań przy niej. Ja bym dmuchał ten motor co jest. Będziesz mieć na nim niezłą szkołę. Jak go wysadzisz to nie będzie dużego płaczu. Opcja 2. Sprzedaj 1,4 i swoje hamulce, kup 1,6 i wielkie tarcze. Wyjdzie taniej i wszystko malina a nie "niespodzianka". Piszesz, że przed turbo cai i wydech nie kumam po co? Te rzeczy są diametralnie różne w wolnym ssaku i doładowanym. No stożek może podejdzie ten sam;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Te rzeczy są diametralnie różne w wolnym ssaku i doładowanym a co ci wydech robi za różnice, poprostu odrazu zrobić 2.5" cala i będzie ok pod turbo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Te rzeczy są diametralnie różne w wolnym ssaku i doładowanym a co ci wydech robi za różnice, poprostu odrazu zrobić 2.5" cala i będzie ok pod turbo Ale zanim wejdzie turbo to bedzie lipa, wiec po co to robić wcześniej?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 ja jednak wybiore opcje zakupu sr'a: teraz mam bebny z tylu a sr tarcze wiec mniejszy problem z przekladka mocniejszy silniczek na starcie i chyba mozna czesci od sentry dobrac( widzialem turbo kity od sentry podejda??) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Ale zanim wejdzie turbo to bedzie lipa, wiec po co to robić wcześniej?? Nie powinno być żadnej lipy... W przypadku SR20 do seryjnego silnika można zrobić wydech fi 76mm i przyrosty momentu i tak będą w całym zakresie i tak w stosunku do kretyńsko pomyślanej serii i do d*py wykonanej. Wiele już SR20 śmiga na 2,5 cala i mają piękne przyrosty co zresztą wielo krotnie było sprawdzane na hamowni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Chyba mi nie chcecie powiedziec, że w 1,4 lub 1,6 zrobienie przelotki 2,5'' z jedną puszką bedzie się sprawdzało w normalnym użytkowaniu? Przytoczyć można przykład TOMASZKA, bo on ma 1,6 a nie inne klubowe SR20. Uważam, że optymalny wydech do turbo bedzie zbyt odetkany, co pogorszy normalną eksploatację. Ponad to za głośny. Dla tego skoro ma być zakładane turbo to lepiej zrobić wszystko pod turbine, spasować i poskładać za jednym zamachem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Kolektor na pewno odpada bo inny rozstaw otworów wylotowych a to jakiś dodatkowy kosztPo szwapie przybędzie koników i Nm i większa pojemność to lepsza wyjściowa baza Stary u mnie w primerze siedzi GA14DE w miejsce GA16DS - kolektory do siebie idealnie pasują, zarówno ssące jak i wydechowe Turbo zestaw zrobiony pod GA14DE będzie idealnie pasujący do GA16DE kwestia drobnych korekt w wystrojeniu dawki paliwa... [ Dodano: Wto 13 Lut, 2007 02:39 ] Uważam, że optymalny wydech do turbo bedzie zbyt odetkany, co pogorszy normalną eksploatację. Ponad to za głośny. Dla tego skoro ma być zakładane turbo to lepiej zrobić wszystko pod turbine, spasować i poskładać za jednym zamachem. Jak wiadomo średnica optymalego wydechu pod GA16DE na seryjnych wałkach bąć secie z GA16DS wynosi 52mm... Silniki te posiadają bardzo krótkie czasy wałków więc zjawiska występujące w układzie wydechowym są bardzo delikatne do tego dochodzi tragiczny seryjny kolektor wydechowy, na podstawie SR20 (tez z d*py kolektor wydechowy) śmiem twierdzyć iż wydech nawet o średnicy 3" na seryjnym kolektorze wydechowym (GA14/16) poprawi wydajność silnika. A co do głośności to kwestia dobrania tłumików... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Nie twierdze, że gdzies na górze nie bedzie lepiej. Twierdze, ze w uzytkowym zakresie bedzie gorzej. Nie widze po prostu sensu zabawy, w pasowanie, dobieranie tłumików. Gość jest zarobiony, auto chce zamieniac, swapy robić, kity od sentry ciągnąć ;-) to czemu ma z turbo czekac? Na miesiąc sobie eksperyment ma robić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 No proste niech robi eksperyment - wszyscy na nim się dowiemy, ja obstawiam że poprawa momentu obrotowego będzie już od 1500-1700obr.min do samej odcinki, na grubym wydechu... Ty twierdzisz innaczej. Ps. jak zmieni na Gti to cały wydech mu i tak podpasuje i będzie idealny zarówno do N/A jak i pod turbo. Poniżej masz dwa przykłady zmiany wydechu w SR20 z seryjnego badziewia na: 57mm przelot: GREG76 na seryjnym wydechu: GREG po przejściu na60,5mm przelot: W przypadku GREGA auto nie było dostrajane pod nowy wydech... Po dostrojeniu wykres jest gdzieś w jego projekcie tzn 155KM i 195Nm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 zeby zaraz zarobiony mam troche zaoszczedzonej kasy i rozwazam wszystkie mozliwosci, z tym sciaganiem kitow do sentry to troche przesadzilem;p sorry Z tego wszystkiego wychodzi ze najlepiej bedzie sciagnac sr'a i to zaturbiac, bo moja almerka sie nie nada.Owszem chce zaturbic samochodzik ale nie chce zeby to byly jakies gigantyczne koszty potem jak sie to wszystko za przeproszeniem wysra to nie bedzie az tak w plecy, myslalem raczej o zalozeniu jakiegos soft turbo u kogos kto sie na tym zna np Coobcio (ma juz kilka projektow za soba)z jakis uzywanych elementow i z czasem ulepszaniu, modyfikowaniu- chyba na tym polega tuning? pozyjemy zobaczymy pozdrawiam i dzieki za dyskusje z ktorej sie troche dowiedzialem o wydechach:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Ps. jak chesz to sobie rozłorzyć na raty to wpierw bym na twoim miejscu wydech od seryjnego kolektora - nie zmarnuje się jego ani jeden kawałek - wszytko pod turbo poźniej pójdzie, po drogie dorzucił bym do tego świnkę np. SMT6 albo DET wystroił to i na dzień dobry byś miał sporo szybsze i milsze auto... Następnie odkładał bym na turbosprężarkę np. T25 z 200SX S13 (do ok 170-180KM wyda akurat taki sofcik by... zawsze można mniej oczywiście), potem zakupił bym jakiegoś IC np. z IVECO albo inny co ma dolot i wylot po przekontnej. A potem pompa paliwa, i odkladanie kasy na orurowanie, do dostrojenia zapodał bym dodatkowe 4ry wtrsykiwacze paliwa po każdym na gar, doskonale nadają się wysokomówki z opli, VW... jakiś 2.0... wnet paliwa by było w zapasie do ok 210-240KM (seryjny GA16DE wytrzymuje - udowodnione i shamowane 280KM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Teraz trzeba sie zastanowic czy całą zabawa nie wyjdzie drożej niż s13, s14. Zapewne wyjdzie. No to mamy różne zdanie. Jak chce się chłopak zabierać za robote za rok to lepiej niech kupi sobie fajny kolektor 4-2-1, taki jaki miał gościu cieszy się przyrostem wiekszym niż niepewne kombinacje z 2,5". Spokojnie kompletuje części i potem wsadza całość. Taki kolektor się szybciutko sprzeda i bedzie jak znalazł na niespodziewane wydatki. Ta opcja jest pewna, tańsza, legalna i roboty praktycznie wcale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 widzisz ty kupil bys s13 czy s14 a ja wole wpakowac ta kase w almerke i miec jedyna taka almerke a nie 200sx jak kazdy inny:) wszystko pokolei teraz najpierw trzeba znalesc jakiegos zdrowego sr'a pozdro i dzieki za informacje. Coobcio co myslisz o tym zestawie z linku , ktory podalem wyzej??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gre Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 i miec jedyna taka almerke TEGO JUZ NIE bedziesz miał Pozdro od prekursora almery turbo w Pl ) [ Dodano: Wto 13 Lut, 2007 13:31 ] http://moto.allegro.pl/it...onda_civic.html ja bym sie w tą chińszczyzne nie pchał, wiecej poprawek bedzie niz sie wszystkim nam wydaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 Andy: ty chcesz kupić Almę SR czy Almę z SR bo to jest różnica ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andy_czarny Opublikowano 13 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2007 chce kupic almerke sr 110 KM jesli sie nie myle:)!? andy_czarny napisał/a:i miec jedyna taka almerke TEGO JUZ NIE bedziesz miał Pozdro od prekursora almery turbo w Pl heh twoja turbo maszyna to chyba byla/jest gti a ja chce zaturbic sr hehe zasatanawiam sie jeszcze (tylko mnie nie bijcie) nad civiciem 6 generacji tam w 1.6 v-tec bylo 125 albo 160 kucy:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.