malin_f1 Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 ile trzeba $ żeby uturbic GA14DE ? tak ze wszystkim (wydech dodatkowe wtryskiwacze? itd)WAZNE samochod ma byc do jazdy na codzien a nie do ścigania sie no i priorytet zeby silniczkowi nic sie nie stalo po przebiegu 50-80tys na turbo... jaki moze byc koszt takiej imprezy? mam na mysli soft turbo by coobcio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Turbo ok. 800pln (używana), intercoller ok. 400pln (używany), kolektor wydechowy np. od Opla 2.0 16V 150KM ok. 150pln plus przerobienie go do Twojego auta, wydech środkowy przelot ok. 250 plus 450 końcowy, stożek 100, do tego trzeba doliczyć rure na wydech łączącą kolektor z resztą wydechów, rury na połączenie turbo z intercollerem i przepustnicą, dalej musisz doliczyć silikonowe łączniki do podłączenia wszystkiego plus SMT6 żeby na nowo wystroić kompa plus doliczyć robocizne chyba, że sam to popodłączasz. Jeśli chcesz to zrobić bez odprężania silnika to bezpiecznie będzie dmuchnąć ok. 0.3bara. Mój znajomy uturbił Toye corrolle i przy 0.3 bara z 88KM skoczyło mu na 126KM i dużo większy jest teraz moment obr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 7 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 czyli ok 3tys... z tego co wiem komp hitahi nie jest programowalny no ale nieważne a co na to wszytko kuba? pytanie do mroza to jak teraz jeździ corola? ile urwał do setki jak spalanie itp Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 7 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2006 Co do przyspieszenia to niepamiętam a spalanie ok. 10-13L w zależności od stylu jazdy. Poprzez SMT6 nie programuje się Twojego kompa tylko podłącza pod Istniejące już czujniki i SMT przesyła komputerowi zmienione dame przez co możliwe są np. zmiany ustawień zapłonu, czasu otwarcia wtrysków. W Oplu Corsie ostatnio znajomy zakładał turbo i z silnika 1.2 8V 45KM udaje mu się bez Blow-offa na G-techu osiągnąć 96km/h po 6.89s a z blow-offem 7.30s ale tu turbo pompuje 1.2 bara z tym, że silnik był odprężany poprzez modyfikacje głowicy. Drugi ze znajomych właśnie jest w fazie uturbiania VW Corrado 2.8 VR6. Po dotychczasowych modach mial 223KM a chce osiągnąć 300. Zobaczymy niebawem jak to będzie fruwało. Malin nie łudź się, że jak uturbisz auto to będzie ekonomiczne, bo z czegoś ta moc się bierze a jak turbo pompuje to potrzebuje troche paliwka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Chłopaki proponuje otworzyć nowy wątek - w dziale TUNINGU pod tytułem SOFT turbo w GA14/16... I istniejące posty od Malwina_f1 w dół do niego przerzucić. Prośba do moderatorów o to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 To widać prościej i taniej wychodzi uturbienie gazu. Reduktor do TURBO (major turbo lovato) pow 200KM 385 PLN lub przerobienie starego (bede wdzięczny za wyjaśnienie przerobienia i podpięcia takiego reduktora). Blos 330 PLN cooler, kolektor, wydech idt tak samo. MROZU Czemu kupić kolektor od opla? Nie łatwiej będzie wyspawać własny? Jaka jest zależność wzrostu mocy od wartości doładowania? Ile można bezpiecznie doładowywać GA? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malin_f1 Opublikowano 8 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 już widzę że to gra nie warta świeczki ja np nie potrzebuje samochodu do ścigania ale do jeżdzenia nie ma co ukrywać że GA14DE rakietą nie jest ale przynajmniej z ekonomią nie jest na bakier a co będzie jak benzynka będzie po 5-6zł? tragedia... nie jestem zwolennikiem diesla ani gazu ale w przyszłości pomyślę nad jakimś TDI... najlepiej D4D 177km a teraz wydać 3-4 tys min i pewnie non stop byłby jakieś kłopoty już nie wspomnę o żywotności silnika itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KOSA Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 już widzę że to gra nie warta świeczki ja np nie potrzebuje samochodu do ścigania ale do jeżdzenia nie ma co ukrywać że GA14DE rakietą nie jest ale przynajmniej z ekonomią nie jest na bakier a co będzie jak benzynka będzie po 5-6zł? tragedia... nie jestem zwolennikiem diesla ani gazu ale w przyszłości pomyślę nad jakimś TDI... najlepiej D4D 177km a teraz wydać 3-4 tys min i pewnie non stop byłby jakieś kłopoty już nie wspomnę o żywotności silnika itd racja dobrze gadasz chociażby że za 3-4 tys nie przystosujesz silnika do turbo tak jak powinno być na trasie spalanie można utrzymać na podobnym poziomie ja w N/A ale w mieście już nie (u mnie 15-25l/100) do tego dochodzą koszty cżęstszych wymian oleju i sam olej musi być drogi......... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jaras Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 już widzę że to gra nie warta świeczki ja np nie potrzebuje samochodu do ścigania ale do jeżdzenia nie ma co ukrywać że GA14DE rakietą nie jest ale przynajmniej z ekonomią nie jest na bakier a co będzie jak benzynka będzie po 5-6zł? tragedia... nie jestem zwolennikiem diesla ani gazu ale w przyszłości pomyślę nad jakimś TDI... najlepiej D4D 177km a teraz wydać 3-4 tys min i pewnie non stop byłby jakieś kłopoty już nie wspomnę o żywotności silnika itd Albo, że za pieniądze na D4D zakładasz sprtowe tarcze, sprzęgło, odprężasz i uturbiasz, półośki na zamówienie, aerografika..... Jak Cie wycycka rozlatująca się samara 1500 na gazie to trochę zmienisz zdanie (0-100, 7s) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 coś więcej o tej Ładzinie: http://www.automatykabram.strefa.pl/bastek/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 MROZU Czemu kupić kolektor od opla? Nie łatwiej będzie wyspawać własny? Jeżeli dobrze władasz Migomatem lub Tigiem to może i uda Ci się, ale większości polecam przerobić jakiś rurowy kolektor właśnie np. od Opla lub Forda Escorta RS2000. W dziale prezentacji własnych aut jes Sunny N14 na LPG z przerobionym kolektorem od Forda, więc możesz zerknąć jak to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 Jak się nie ma klimatyzacji to seryjny kolektor 4-1 da się bardoz przerobić i przystosować pod turbo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Jak się nie ma klimatyzacji to seryjny kolektor 4-1 da się bardoz przerobić i przystosować pod turbo. gdzies jest jakies info?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Drugi ze znajomych właśnie jest w fazie uturbiania VW Corrado 2.8 VR6 Czy ten znajomy to zwą go "Strogu" :?: :roll: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 Czy ten znajomy to zwą go "Strogu" My go zwiemy Marian, ale może w innym towarzystwie inaczej go zwą. Jego corek jest czerwony z kremową tapicerką. Często wpada na Ske. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 13 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2006 gdzies jest jakies info?? Przymierzałem i mówie jak jest, turbina T25 oraz K04 moim zdaniem są najodpowiedniejsze do tych silników i zmieszczą mimo wykorzystania seryjnego nieco zmodyfikowanego kolektora wydechowego. Wszytko w swoim czasie, najpier ukończe uturbiać Primerę 2.0 co niebawem nastąpi a potem 1,6.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 14 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2006 Jego corek jest czerwony z kremową tapicerką. Często wpada na Ske. to niestety nie ten sam - Strogu ma czarnego/granatowego corka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Wszytko w swoim czasie, najpier ukończe uturbiać Primerę 2.0 co niebawem nastąpi a potem 1,6.... Są jakieś postępy nad turbo w dupo-woziku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Dupowóz sprzedaję, chciałbym kontynółować jego rozwój ale przesiadam się na SR20DE w budzie dokladnie takiej samej jak Srebrna Turbo maszyna... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomaszek Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 Szkoda :!: byłem ciekaw turbo na blosie :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość toli Opublikowano 24 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2006 poszukaj na google , ostatnio znalazłem ciekawą turbo sentrę 1,6 z różnymi opcjami doładowania na maxymalnym 190 km !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Szymeq Opublikowano 25 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2006 Kuba napisz na pw ile chcesz za zielone :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 ja też sobie kminiłem turbo na wiosne wpakować ale jednak to nie najlepszy poysł bo będzie chlał jak opetany myśle sobie zeby jakoś inaczej moc podnieść ale sam już nie wiem jak to zrobić dzisiaj sprawdzałem i na stoperze-tel komórkowy 10s wyszło hihi ale tak samemu to ciężko w pore właczyć i wyłączyć na g-techu wychodzi ok 8,5-9s do setki moc ok i moment też w miare - oczywiście jak na serje ale chetnie bym to zhamował żeby wiedzieć co mam wywalłem kata ale to nic nie dało - różnicy zero!! no może powyżej 4tyś jakby lepiej sie zbierał ale to może tylko moja psychika - na 4biegu tak od 100km/h do 170km/h sapirnicza nieżle hihi dzisiaj wywaliłem kawałek tej rurki plastykowej co powietrze nią wlatuje i tylko troszke głośniej pod maską sie zrobiło - nie wiem jak tanim kosztem mozna auto troche ożywić? co zrobić żeby nie było takiego dołka od 3do 4tyś obr.? nie wierze w cudowny przyrost mocy jaki daje stożek - i tu też problem bo zeby to działało OK to wlot powinien miec odpowiednia pojemnośc itd. bez hamowni pod reką tak na oko to sobie można.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
INC Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 ja też sobie kminiłem turbo na wiosne wpakować ale jednak to nie najlepszy poysł bo będzie chlał jak opetanymyśle sobie zeby jakoś inaczej moc podnieść ale sam już nie wiem jak to zrobić dzisiaj sprawdzałem i na stoperze-tel komórkowy 10s wyszło hihi ale tak samemu to ciężko w pore właczyć i wyłączyć na g-techu wychodzi ok 8,5-9s do setki moc ok i moment też w miare - oczywiście jak na serje ale chetnie bym to zhamował żeby wiedzieć co mam wywalłem kata ale to nic nie dało - różnicy zero!! no może powyżej 4tyś jakby lepiej sie zbierał ale to może tylko moja psychika - na 4biegu tak od 100km/h do 170km/h sapirnicza nieżle hihi dzisiaj wywaliłem kawałek tej rurki plastykowej co powietrze nią wlatuje i tylko troszke głośniej pod maską sie zrobiło - nie wiem jak tanim kosztem mozna auto troche ożywić? co zrobić żeby nie było takiego dołka od 3do 4tyś obr.? nie wierze w cudowny przyrost mocy jaki daje stożek - i tu też problem bo zeby to działało OK to wlot powinien miec odpowiednia pojemnośc itd. bez hamowni pod reką tak na oko to sobie można.... hmm... nie chce cie smucic, ale moja almera ga14de jest o sekunde wolniejsza od twojej primy GT... (oczywiscie mierzac tak jak ty stoperem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mrozu Opublikowano 28 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2006 Nie smucąc kolegi mój NX 1.6 90KM na G-techu miał 8.49s a Civic mojej kobitki 1.3 16V ze zrobionym całym wydechem 9.01s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.