Gość Devill_2005 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 problem polega na tym ze ostatnio znika mu olej z silnika i to w duzych ilosciach !! bywa tak ze dolalem olej tak na 3/4 miarki a po 2 dniach sie okazalo ze jest pol litra ponad stan max! ale teraz juz tak nei jest i nei stety olej znalazlem w kolektorze ssacym ! rura wydechowa jest sucha znaczy jest sucha sadza na koncowce nei dymi tylko wypuszcza bezbarwne nei brudzace spaliny! co moze byc przyczyna lub jak to naprawic! prosze o pomoc! nissan sunny 1987 silnik cd17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 czyżbyś miał przedmuchy na zaworach. Jeśli tak to powiem Ci że koszt tego zrobienia nie bedzie mały licz się z wydatkiem 1500 -2000zł A tak poza tym to ten temat był już poruszany i najprawdopodobniej mod go usunie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Devill_2005 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 w tej cenie co napisales to kompletna kapitalka silnika jest lacznie z pompa i sprzeglem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 Powiem tak miałem taką przypadłość w VW JETTA z 83 1.6D, Olej mi wydmuchywało do filtra powietrza, mechanik powiedział mi 2000zł za kapitalny remont ale nie dopytywałem się o szczegóły bo to był wydatek nie na moją kieszeń. Więc nie wiem. Ja "poradziłem" sobie w inny sposób. Co 200 km musiałem dolewać 1litr oleju, więc założyłęm puszkę i odlewałem zawartość spowrotem do silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Devill_2005 Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 sposob zes nawet ciekawy znalazl i widac ze sppelnial zadanie a co do mechanika to zes trafil na zdzierce tez znam kilku takich i jeszcze zeby cena byla rownoznaczna do jakosc to by bylo dobrze ale nie stety ci ktorych ja znam to zdziercy i sie jeszcze nei znaja! ale za to mam 2 kumpli mechanikow ktorzy za przyslowiowa flaszke zrobia remont mnie tylko kosztuja czesci! P.S. sie ptalem w jednym zakladzie (najlepszym z doswiadczenia wiem) remoncik glowicy ok 500zl + pierscionki na tloczki ok 200zl + panewki wiem ze panewki w moim odpadaja i na cylindrach eni kolnierza, naprawa pompy (poci sie) ok 40zl (jakis uszczelniacz jest do wymiany i tyle wyniesie wymiana w zakladzie) regulacja wtryskow ok 50 zl! to jest kosztorys remontu u mnie w okolicy (o ile sie wie do ktorych zakladow isc) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość _Pablo_ Opublikowano 8 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2006 sposob zes nawet ciekawy znalazl i widac ze sppelnial zadanie Na pewno dobry ale strasznie brudzący i śmierdzący a co do mechanika to zes trafil na zdzierce tez znam kilku takich Wiesz co można powiedzieć że to jest rodzinny lekarz aut. Mój ojciec zaprowadza do niego auta już 20lat, później moi bracia a teraz i ja. Być może że ździerca ale mamy do niego zaufanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Devill_2005 Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 ja napisalem ze byle cena szla wraz z jakoscia wykonania! znam bardzo donrego mechanika lecz on zajmue sie tylko silnikami benzynowymi ale u eni go jest tak ze jak sie przejedzie samochodem i poslucha jego pracy to odrazu powie ile co kosztuje (bierze malo) i sie umawia na na dzien i godz kiedy nalezy przyjechac i wtedy nei wazne cyz ktos inny przyjedzi epol godz wczesniej czy dla neigo jak sie jest domowionym to jest swietosc zostawi wszystko i naprawia i nigdy nie ma przygodnych cen zawsze trafnie stwierdza uszkodzenie i cene naprawy! jesli macie zaufanie do mechanika to bardzo dobrze ja stracilem zaufanie do mechanikow prowadzacych zaklady mechaniczne i od roku w sumjie sam naprawiam i jeszcze zle na tym eni wyszedlem jedynie jak juz mam problemy to jade do kumpli ktorzy pomagaja! Jeden to mechanik samouk ale doswiadczenie ma bo juz naprawia po znajomych samochody kilka lat i mam do nei go zaufaniei jeszcze zadnego nie zepsul a zawsze naprawil a drugi naprawia auta ciezarowe ojca (zawsze smieje ze on ponizej 14 litrow i 6 garuch za silniki sie nei bierze) [ Dodano: Nie 10 Wrz, 2006 00:13 ] dobrze dzis po diagnozie wukonanej przez grono fachowcow okazalo sie ze sa przedmuchy! z karteru a drugi z odmy co moze byc przyczyna? fachowcy podejzewaja pierscienie (byly wymieniane jakies 6k km temu) ze ktorys pekl i z tego to sie dzieje lub ale w to watpia jakies nieszczelnosci w glowicy? wy sie znacie lepiej na japoncach wiec powiedzcie co jest bardziej prawdopodobne a moze oni sie myla? wymiana pierscionkow: pierscienie japonskie ok 170zl, uszczelka pod glowice ok 70zl, olej ok 50zl, filtr oleju ok 20zl. laczny koszt ok 300zl (napewno da rabat w sklepie)! koszt zalozenia (bedzei mnie glowa bolala na drugi dzien!) czyli ok 50zl. [ Dodano: Nie 10 Wrz, 2006 00:14 ] jesli podejzewacie cos innego to napiszcie i dajcie kosztorys! auto jezdzi i nawet dzis oleju ei bralo! ale przedmuchy ma! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limak.s Opublikowano 7 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2006 Witam. Mi też znika, olej, ale nie tak bardzo. Musze dolewać jakieś ¼ litra na jakieś 600 km. rura też jest cała w sadzy, ale kopci tylko przez chwile po odpaleniu. Leje do swojego Lotos Diesel 15W40. Może jest jakiś olej który po wymianie uszczelni trochę silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mikey_one Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 no tak jesli bierze i masz przedmuchy na odmie i np. spod bagnetu też dmucha, to najpewniej ucieka Ci kompresja poprzez pierścienie... radę znasz. Natomiast jeśli bierze olej a nie ma przedmuchów to bardzo prawdopodobną przyczyną może być uszczelniacz zaworowy (lub kilka)... rada to też wymiana... a jeśli kopci zaraz po uruchomieniu, jak jest zimny a potem przestaje to są na 99% uszczelniacze zaworów do wymiany... ja tak mam i w nissanq i w passacie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
limak.s Opublikowano 8 Października 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2006 Z tym kopceniem przy odpalaniu to do końca nie jestem pewien, bo to Diesel wiec może wtryskiwacze. Mam jeszcze Primere i tam jest to samo, ale przy odpalaniu jest niebieskawy dym i to od oleju a tu to raczej ciemny. Problem w tym że na dieslach w ogóle się nie znam. Silnik jest też ulany, ale nie wydaje mi się żeby tyle oleju przez jakąś nieszczelność uciekało, bo pod autem ani jednej kropelki oleju nie ma. Pewnie spala, ale pytanie czy przez uszczelniacze zaworów czy przez pierścienie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.