Gość bobtrebor Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 spakowałem na wyjazd, chcę wyjechać z garażu, silnik zaskoczył, sam wszedł na wysokie obroty i zgasł, więcej już nie zapalił, mechanik z sąsiedzkiego warsztatu obejrzał, sprawdził i pompa nie daje paliwa a ponieważ pompa jest sterowana elektronicznie to więcej mi nie pomoże macie jakieś pomysły ? jakiś dobry mechanior z Katowic ? niekoniecznie serwis :? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tarsal Opublikowano 9 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2006 No to masz sporego nie farta, chociaż u mnie były takie same objawy i też myślałem że to pompa a okazało się że pasek rozrządu strzelił :evil: to już wogóle makabra.O pompke paliwa pytałem sie do siebie w wawie bo troche nie rowno pracuje to w serwisie mi rzucli za nią o ile mnie pamięc nie myli coś koło 7000tys.!!!A u mechaniora regeneracja oczyszczanie cos kolo 800zl.Nie mam pojęcia czy jakiś zamiennik jest i w jakiej cenie ewentualnie z rozbitka można wziaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 po tym jak kręci nie wydaje się, żeby poszedł pasek, jak sprawdzić czy pękł - zdjąć obudowę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 po tym jak kręci nie wydaje się, żeby poszedł pasek, jak sprawdzić czy pękł - zdjąć obudowę ? Witam. A tylny, ten od pompy? Dużo roboty nie będzie, żeby zdjąć pokrywę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość jurgenik Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 A może uszczelkę pod głowicą między zaworami wypaliło? Ładnie wtedy kręci ale kompresja ucieka i nie ma prawa zaskoczyć. CHarakterystyczny dźwięk wtedy słychać - taki świszczący przy rozruchu. Juz niby łapie a tylko zagwiżdże i dalej kręci bez efektu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 11 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2006 już wszystko (mam nadzieję) wiadomo, auto przebadane dokładnie, było podpięte pod kompa i okazało się, że padł czujnik położenia wału korbowego teraz pytanie do znających problem - ile taki dupslik może kosztować i czy są zamienniki ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubo Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 do mojej kosztował 180,- + wymiana no i wcześniej diagnostyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bobtrebor Opublikowano 12 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2006 już wiem, 255 zł, tylko serwis, trzeba czekać do tygodnia :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Hubertus Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 To ciekawe. Warto wiedziec, ze moze sie coś takiego stac. mi ostatnio strzelil pasek od alternatora, zawinal sie i zablokowal silnik i pękł pasek rozrządu. koszt 1700 zł. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmink Opublikowano 17 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2006 To ciekawe. Warto wiedziec, ze moze sie coś takiego stac. mi ostatnio strzelil pasek od alternatora, zawinal sie i zablokowal silnik i pękł pasek rozrządu. koszt 1700 zł. Pozdrawiam ja piernicze jak w jakiejś komedi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yello5 Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Witam, odgrzeje troche ten watek. Mialem wlasnie taki sam przypadek jak kolega bobtrebor, autko odpalilo przygazowalo i zdechlo. Wyblyskana diagnoza, czujnik polozenia walu. I teraz pytanie, czy ktorys z szacownych kolegow moze pstryknac zdjecie, gdzie ten czujnik sie znajduje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rrrobert Opublikowano 18 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2008 Wymiana to bułka z masłem. Ale raczej bez kanału nie da rady. Przerabiałem to już. Czujnik jest w okolicy kół pasowych. Jego przewód jest przypięty do blachy, która, na której reguluje się napięcie paska klinowego ukł. Wspomagania. Jak się wie gdzie patrzeć to jest proste. Patrząc w te okolice widzimy przewód czujnika idący do góry zakończony wtyczką ponad pierwszym wtryskiwaczem( nad pokrywą paska rozrządu) w tym miejscy jest spory bałagan tych kabelków. Ale wszystko na wierzchu łatwo dostępne. Jak będzie trzeba to jutro zrobię fotkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Mariano_85 Opublikowano 21 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2008 ja bym bardzo prosił o tą fotke pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 22 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2008 ja bym bardzo prosił o tą fotke pozdro Ja takową mam. Zobacz Fotka robiona w kierunku przodu auta. Na dole widoczny fragment prawej półosi. Zaznaczono miejsce gdzie ma być ów czujnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.