Gość viehu Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 Witam.Czy orientujecie się jaka jest min. grubość tarcz ham. w tym modelu? Tak ostatnio zajrzałem na klocuszki i widze że kończą się po woli, więc ostatni dzwonek by zainteresować się tematem. Przy hamowaniu z dużej predkości odczuwam lekkie bicie na kierownicy, więc możliwe że tarcze mają tendencje do bicia po nagrzaniu-zbyt ciękie i nie odprowadzaja dobrze ciepła? Jakie tarcze i klocki możecie śmiało polecić w rozsądnym przedziale cenowym? I jeszcze jedno pytanie-czy tarcze i klocki są takie jak w siakiejś primerce.Łatwiej coś w tedy namierzyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zell Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 W zaciski AD22VF wchodzą tarczki o grubości 26mm - przód, zaś z tyłu pewnie 9mm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość B12 Opublikowano 10 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2006 W zaciski AD22VF wchodzą tarczki o grubości 26mm Witam. Ten typ występuje w B13, N14, N15, oczywiście z SR20. Minimalna grubość to 24mm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DARO Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Witam Jeśli masz nissana z 90-95 roku to do przednia tarcza went. ma wymiary: -średnica zewnętrzna 257mm -średnica montażowa 61mm -grubość 26 mm -MIN TH do jakiej możesz użytkować to 24 mm -Całkowita wysokość 45,2 mm Moment dokręcania śrub 11 Tarcza tylnia pełna: średnica zewnętrzna 258mm -średnica montażowa 68mm -grubość 9 mm -MIN TH do jakiej możesz użytkować to 8 mm -Całkowita wysokość 44,5 mm Takie same są w NX100 GTI 2.0 16V (B13) 91-95r. oraz Almerze 2.0i 16V (N15) 96-00r. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damiano7407 Opublikowano 31 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2007 Jakie tarcze i klocki możecie śmiało polecić w rozsądnym przedziale cenowym? I jeszcze jedno pytanie-czy tarcze i klocki są takie jak w siakiejś primerce.Łatwiej coś w tedy namierzyć. kolego ja osobiscie to załozylbym sobie do gti nawiercano nacinane tarcze car lub ate i do tego klocuszki np ferodo czy ate, ale jak fundusze nie pozwalaja na to ( a osyc czesto tak bywa to załoz sobie tarcze bosch lub car (te 2 sa w dobrej cenie) a do tego klocuszki breck one sa naprawde solidne ladnie pyla moze zuzywaja sie szybko ale godne polecenia. wytrzymaja, no chyba ze jezdzissz naprawde ostro :diabel2: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 nawiercano nacinane tarcze i zmiana klocuszków co 5-10tys.km. Ja proponował bym tarcze dedykowane, gładkie, byle nie z JC itp. a klocki EBC z serii Green. Klocuszki nie tanie ale bardzo polecane. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Damiano7407 Opublikowano 1 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2007 i zmiana klocuszków co 5-10tys.km. no mowie wlasnie przeciez ze zalezy jak kto jezdzi. moj ojciec w audi 80 b4 2.0 ma tarcze cara nawiercano nacinane i juz 28 tys zrobil i jeszcze sa dobre a klocki trzeba przyznac co 12 tys wymienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yarkoo Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 zdrowa seria jest imho bardzo dobra i nie potrzeba wcale jej upgrejdować ( szczególnie przy aucie z seryjnymi osiągami i wagą ), a nie raz zdarzało mi się ostro hamować z dużych prędkości... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 2 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2007 zmiana klocuszków co 5-10tys.km. Ojcu w Skodzie Octavi przy przebiegu ok 140 tyś km zmieniłem tarcze hamulcowe na nacinane Mikody w połączeniu z klockami FERODO premier nastukał już kolejne 50 tyś km i klocki wyglądają na takie co spokojnie drugie tyle zrobią. Jak ktoś nie wiedzy to zaglądam na oględziny - niebawem koła na zimowe będę mu zmieniać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_n14 Opublikowano 3 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2007 50tys na nacinanych tarczach? Tata chyba tylko silnikiem hamuje Ferodo Premier to dość twarde klocki a i dużo zależy od stylu jazdy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.