Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Hamulce w 2.0 GTI


Gość viehu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Czy orientujecie się jaka jest min. grubość tarcz ham. w tym modelu? Tak ostatnio zajrzałem na klocuszki i widze że kończą się po woli, więc ostatni dzwonek by zainteresować się tematem. Przy hamowaniu z dużej predkości odczuwam lekkie bicie na kierownicy, więc możliwe że tarcze mają tendencje do bicia po nagrzaniu-zbyt ciękie i nie odprowadzaja dobrze ciepła?

Jakie tarcze i klocki możecie śmiało polecić w rozsądnym przedziale cenowym? I jeszcze jedno pytanie-czy tarcze i klocki są takie jak w siakiejś primerce.Łatwiej coś w tedy namierzyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Jeśli masz nissana z 90-95 roku to do przednia tarcza went. ma wymiary:

-średnica zewnętrzna 257mm

-średnica montażowa 61mm

-grubość 26 mm

-MIN TH do jakiej możesz użytkować to 24 mm

-Całkowita wysokość 45,2 mm

Moment dokręcania śrub 11

Tarcza tylnia pełna:

średnica zewnętrzna 258mm

-średnica montażowa 68mm

-grubość 9 mm

-MIN TH do jakiej możesz użytkować to 8 mm

-Całkowita wysokość 44,5 mm

 

Takie same są w NX100 GTI 2.0 16V (B13) 91-95r. oraz Almerze 2.0i 16V (N15) 96-00r.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Jakie tarcze i klocki możecie śmiało polecić w rozsądnym przedziale cenowym? I jeszcze jedno pytanie-czy tarcze i klocki są takie jak w siakiejś primerce.Łatwiej coś w tedy namierzyć.

 

kolego ja osobiscie to załozylbym sobie do gti nawiercano nacinane tarcze car lub ate i do tego klocuszki np ferodo czy ate, ale jak fundusze nie pozwalaja na to ( a osyc czesto tak bywa to załoz sobie tarcze bosch lub car (te 2 sa w dobrej cenie) a do tego klocuszki breck one sa naprawde solidne ladnie pyla moze zuzywaja sie szybko ale godne polecenia. wytrzymaja, no chyba ze jezdzissz naprawde ostro :diabel2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawiercano nacinane tarcze

 

i zmiana klocuszków co 5-10tys.km.

 

Ja proponował bym tarcze dedykowane, gładkie, byle nie z JC itp. ;) a klocki EBC z serii Green. Klocuszki nie tanie ale bardzo polecane.

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Damiano7407
i zmiana klocuszków co 5-10tys.km.

 

no mowie wlasnie przeciez ze zalezy jak kto jezdzi. moj ojciec w audi 80 b4 2.0 ma tarcze cara nawiercano nacinane i juz 28 tys zrobil i jeszcze sa dobre a klocki trzeba przyznac co 12 tys wymienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdrowa seria jest imho bardzo dobra i nie potrzeba wcale jej upgrejdować ( szczególnie przy aucie z seryjnymi osiągami i wagą ), a nie raz zdarzało mi się ostro hamować z dużych prędkości...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zmiana klocuszków co 5-10tys.km.

Ojcu w Skodzie Octavi przy przebiegu ok 140 tyś km zmieniłem tarcze hamulcowe na nacinane Mikody w połączeniu z klockami FERODO premier nastukał już kolejne 50 tyś km i klocki wyglądają na takie co spokojnie drugie tyle zrobią.

Jak ktoś nie wiedzy to zaglądam na oględziny - niebawem koła na zimowe będę mu zmieniać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50tys na nacinanych tarczach? Tata chyba tylko silnikiem hamuje :P Ferodo Premier to dość twarde klocki a i dużo zależy od stylu jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...